A legfontosabb gyakorlat, amit muszáj elvégezned, ha rendszeresen szoktál fekvenyomni

Talán az egyetlen dolog, amiben minden fitnesz őrült egyetért, hogy sosem lehet eleget edzeni a hát felső részére.

Talán az egyetlen dolog, amiben minden fitnesz őrült egyetért, hogy sosem lehet eleget edzeni a hát felső részére.

Olvasd el ezt is!

Ennek oka, hogy sokan ülőmunkát végzünk, emiatt pedig rossz a tartásunk. De a célzott hátedzéssel könnyen kiküszöbölhető a görnyedés, ráadásul izmosabb is leszel.

BJ Gaddour egyik kedvenc gyakorlata az archoz húzás kábeles gépen. A lényeg, hogy a fogantyút cseréld a tricepsznyújtáshoz használt kötélre. A kábelt húzd az arcodhoz, közben pedig szorítsd össze a lapockáid, aztán lassan menj vissza a kiinduló helyzetbe, 10-15 ismétlést végezz sorozatonként, vagy végezd folyamatosan 1.5-2 percig a gyakorlatot.

A következő dolgokra figyelj:

Ne húzd fel a vállaid - ilyenkor inkább a csuklyád dolgozik, ezért törekedj arra, hogy a vállaid lent maradjanak.

Ne homoríts - amikor hátra szeretnéd húzni a súlyt, előfordulhat, hogy homorítasz. Ezt úgy kerülheted el, hogy a lábaid egymás mellé nyomod és befeszíted a farizmaid, hasizmod.

Ne kezdd túl nehéz súlyokkal - a lényeg, hogy a szervezeted hozzászokjon az új gyakorlathoz, ezért ne állj neki túl nehéz súlyzókkal és ne is végezd gyorsan.

Az éjjeli nassolás hátrányai nem csak a testsúlyodban mutatkoznak meg

Ha ránk hallgatsz, csukva tartod éjszaka a hűtőajtót.

„2 héten keresztül napi 60 kitörést csináltam - ez lett az eredménye"

Nicolette Richardson, a Women’s Health amerikai szerzője izgalmas kihívásra vállalkozott. Bízott abban, hogy a napi 60 kitörés sokat javít majd a futóeredményén. Beszámolójából kiderül, sikerült-e fejlődnie.

Semmi köze a szexhez! Ezért csalja meg a legtöbb huszonéves a párját

Mindenki követ el hibákat fiatalon - általában a legtöbbnek a párkapcsolatok isszák meg a levét. És persze vannak szakítások, amik igazán fájdalmasak, különösen akkor, ha a megcsalás is közrejátszik bennük.

Növeld a tesztoszteronszinted 4 gyakorlattal!

A következő gyakorlatok nem csak abban segítenek, hogy több tesztoszteront tereljen a szervezeted, hanem erősebb és izmosabb lesz tőlük a felsőtested!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft