Fájdalmas vége lesz! Így rontod el a fekvenyomást

A vállfájás oka lehet, hogy a kedvenc gyakorlatod, a fekvenyomás.

A vállfájás oka lehet, hogy a kedvenc gyakorlatod, a fekvenyomás.

Eric Cressey személyi edző szerint azonban nem szabadna, hogy fájdalmat érezz a gyakorlat elvégzése közben. Épp ezért mutatja meg, mi az a 4 gyakori hiba, amit fekvenyomás közben sokan elkövetnek.

gif

Nem használod a lábaid

A fekvenyomás teljes testet átmozgató gyakorlat Cressey szerint. Minél többet dolgozik az alsótested, annál kevesebb nyomás nehezedik a vállaidra - szó szerint. Érdemes távolabb helyezni egymástól a lábaid és jól lefeszíteni őket a talajra. Minden alkalommal, amikor felemeled a súlyzót, a lábaiddal indítsd el a mozdulatsort!

Öleld a padot!

Mielőtt egyáltalán megfognád a súlyzót, húzd össze a lapockáid, mintha a padot akarnád megfogni velük. A gyakorlat elvégzése közben végig maradj így, ezáltal stabilan indíthatsz minden egyes ismétlést.

Fogd szűkebben!

Minél szélesebb fogásban végzed a fekvenyomást, annál kisebb lesz a mozgástartományod, a vállaid pedig így sokkal könnyebben lesérülhetnek. Vállszélességnyi távolságra legyenek egymástól a kezeid!

Húzd mielőtt nyomnál!

Ha hagyod, hogy a rúd a mellkasodhoz érjen, fájdalmas élményben lehet részed. Inkább közelítsd a rudat a mellkasodhoz úgy, hogy befeszíted a felső hátizmaid, így kiemelkedik a mellkasod. Aztán pedig told el magad a súlyzótól és nyomd a hátaddal a padot.

A vibráló karkötő, ami 30 másodperc alatt leszámol a stresszel

A TouchPoints hadat üzen a konstans idegeskedésnek.

A Szikla mutat 6 gyakorlatot, amiktől te is izmos lehetsz! Lesd el őket!

Dwayne Johsnon nagyon sok embert inspirál már csak a kinézetével is.

Kész, vége! Ennél jobb Tinderes profilkép nem létezik!

Mindenki tanulhat egyet s mást ettől a férfitól!

A legtöbb nő ezt gondolja arról, mekkora a szerszámod

Fontosabb dolgok is vannak annál, hogy mit rejt az alsógatyád!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft