A következő 12 gyakorlatból álló MMA-s edzésterv után nem fogsz tudni felállni

Az MMA-sok körében Bas Rutten igazi legendának számít.

Az MMA-sok körében Bas Rutten igazi legendának számít.

A ’90-es években például Japánban edzett és a világ számos pontján szállt harcba ellenfeleivel. 1999-ben vonult vissza, viszont eredményei alapján bekerült a UFC Hall of Fame-be, azóta pedig igyekszik minél több embernek segíteni edzésmódszereivel.

A holland harcos több műsorban és filmben is szerepelt, emellett van egy kaliforniai konditerme is, ahol kidolgozta saját MMA-s edzéstervét. Az amerikai MH csapata elment hozzá, hogy tippjeit te is megfogadhasd.

A videón látható 12 gyakorlatot végezd 50 másodpercig, köztük tarts 10 mp pihenőt. Az egész kört háromszor kell megismételned. Aztán ki tudja, lehet, hogy te is bekerülsz a UFC Hall of Fame-be. Persze csak akkor, ha sikerül végig megcsinálnod. Menni fog?

A videón szereplő 12 gyakorlat:

Labdadobás

A labdát emeld a fejed fölé és innen vágd minél erősebben földhöz. Szuper core edzés!

Térdrúgás

Úgy felemeli a pulzusod, mint semmi más! Arra figyelj, hogy a karod legyen a fejed fölött, majd innen húzd a térdedhez, miközben azt is emeled.

Védekezés

Ereszkedj fekvőtámaszba, a csípőd érintkezzel a talajjal, majd ugorj fel állóhelyzetbe.

Fekvőtámasz

Ez a klasszikus sem maradhat ki! A karjaid végig tartsd a tested mellett, hogy tricepszed is dolgozzon!

Ugrások

Tegyél a talajra egy táskát és ugrálj át egyik oldaláról a másikra. Robbanékony lábmunkára vágysz? Így megkapod!

Bicepszezés

Akár kettlebellel is végezheted, mint Rutten.

Japán felülés

Lehet, hogy úgy nézel ki közben, mint egy bogár, akire valamilyen rovarirtót fújtak, viszont nagyon hatékony!

Püfölés

A könyököddel üsd a zsákot. Akár a térdeddel is püfölheted, ha az alsótested is meg akarod dolgoztatni.

Sprintek

Tegyél 10 méterre magadtól egy súlyzót és sprintelj el odáig, majd vissza. Amikor odaérsz, érintsd meg a tenyereddel a talajt.

Guggolás

Minél mélyebbre mész, annál jobb. Akár felugrásokkal is kombinálhatod.

Kettlebell lendítés

A karjaid tartsd nyújtva és a csípőből indítsd a gyakorlatot, ne a vállaidból.

Gyors törzsfordítás

Állj kisterpeszben, a karjaid fond össze a mellkasodon keresztben. Gyorsan forgasd a törzsed mindkét irányba.

73 az új 37! Interjú Gellért Józseffel, a 73 éves testépítővel

Gellért József nem az az átlagos nagypapa. Idén lesz 73, de ez senkinek sem jutna eszébe róla az utcán. Amellett, hogy rendszeresen fut, hetente ötször edz, és két évvel ezelőtt – tehát 70 évesen! – remek helyezést ért el az EBFF Testépítő Európa-bajnokságon. Használd a történetét motivációként!

Jason Statham 5 legjobb filmje

A 80-as években Schawrzenegger, Stallone és Bruce Willis voltak a legmenőbb akcióhősök.

A tudomány szerint a jófiúknak több szexben van részük

Már hallhattad, hogy a nők jobban vonzódnak a rosszfiúkhoz, azonban több kutatás éppen ennek ellenkezőjét támasztja alá.

Melledzés a dohányzás káros hatásai ellen

Az erős mellizmok megkímélhetnek a tüdőbetegségektől, ezért vegyél egy nagy levegőt és irány a terem!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft