Mennyire erős a törzsed? És a lábaid? Nyomd le ezt az edzéstervet, ha tudod!

Ha szeretnél erős és kidolgozott törzsizmokat, de a teljesítményeden is javítanál, a csípődről és a farizmaidról nem szabad megfeledkezni.

Ha szeretnél erős és kidolgozott törzsizmokat, de a teljesítményeden is javítanál, a csípődről és a farizmaidról nem szabad megfeledkezni.

„A csípő stabilitása fontos a teljesítmény és az egészséges szempontjából is”

- mondja Andy Speer, a MH személyi edzője.

A következő edzésterv mindezeket ötvözi, hiszen erősíti és stabilizálja a farizmokat, core izmokat, a csípőt, emellett viszont kardió szempontból sem utolsó.

Az izometrikus gyakorlatok során minden irányból megdolgoztathatod őket. De elég jól tudod velük fejleszteni az esetleges egyenetlenségeket.

A videón látható minden gyakorlatot végezz 30 másodpercig, majd tarts 15 másodperc pihenőt. Ismételd meg őket a másik oldalon. Pihenj fél percet, majd ismételd meg még 4-szer a kört.


Az itt bemutatott gyakorlatok mellett ezeket is el tudod végezni akár otthon is:

Nézd meg a galériánkat> 4 kép
A legjobb edzésterv, amit akár a nappalidban is elvégezhetsz
10 dolog, amit nem tudtál Lewis Hamiltonról

A címlapunkon szereplő Forma-1-es pilótáról rengeteg pletyka kering, pedig sokkal több van benne annál, éppen kivel jár.

A faterod miatt nem kockás a hasad?

Nem tudsz lefogyni? A faterod állhat a háttérben.

A hét táplálkozási tippje: Minden, amit a vegán étrendről tudni érdemes

Egyre népszerűbbé válik a vegán életmód, ám sokan attól tartanak, hogy ha mellőzik az összes állatii eredetű alapanyagot, az izmaikból is veszítenek. Ez igaz?

Lewis Hamilton: Az ember, aki 10 évesen megalapozta a karrierjét

Negyedik világbajnoki címe felé robog a brit pilóta.

Nehezen találsz párt? A 37 százalékos szabály a segítségedre lehet!

Ideje újragondolni a randizásról alkotott elképzeléseidet!

Olvasd el ezeket is

Segítünk az első lépésben: 50%-os kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 2685 Ft