Mennyire erős a törzsed? És a lábaid? Nyomd le ezt az edzéstervet, ha tudod!

Ha szeretnél erős és kidolgozott törzsizmokat, de a teljesítményeden is javítanál, a csípődről és a farizmaidról nem szabad megfeledkezni.

Ha szeretnél erős és kidolgozott törzsizmokat, de a teljesítményeden is javítanál, a csípődről és a farizmaidról nem szabad megfeledkezni.

„A csípő stabilitása fontos a teljesítmény és az egészséges szempontjából is”

- mondja Andy Speer, a MH személyi edzője.

A következő edzésterv mindezeket ötvözi, hiszen erősíti és stabilizálja a farizmokat, core izmokat, a csípőt, emellett viszont kardió szempontból sem utolsó.

Az izometrikus gyakorlatok során minden irányból megdolgoztathatod őket. De elég jól tudod velük fejleszteni az esetleges egyenetlenségeket.

A videón látható minden gyakorlatot végezz 30 másodpercig, majd tarts 15 másodperc pihenőt. Ismételd meg őket a másik oldalon. Pihenj fél percet, majd ismételd meg még 4-szer a kört.


Az itt bemutatott gyakorlatok mellett ezeket is el tudod végezni akár otthon is:

Nézd meg a galériánkat> 4 kép
A legjobb edzésterv, amit akár a nappalidban is elvégezhetsz
Nagy, de nem erős - lehetséges?

Azt gondolom, aki konditeremben dolgozik edzőként, már minimum egyszer az életében (de inkább havi egyszer) találkozott olyan srácokkal, akik közlik, hogy ők nem akarnak nagyok lenni, csak erősek.

A vibráló karkötő, ami 30 másodperc alatt leszámol a stresszel

A TouchPoints hadat üzen a konstans idegeskedésnek.

A Szikla mutat 6 gyakorlatot, amiktől te is izmos lehetsz! Lesd el őket!

Dwayne Johsnon nagyon sok embert inspirál már csak a kinézetével is.

Kész, vége! Ennél jobb Tinderes profilkép nem létezik!

Mindenki tanulhat egyet s mást ettől a férfitól!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft