És ilyen is létezik! Teljes testet átmozgató, tesztoszteron-fokozó, zsírégető edzésterv

A hosszú hétvégék során sokan szívesebben hagynák ki az edzést. A sörözés és sok evés következtében könnyen leccsökenhet a motivációd.

A hosszú hétvégék során sokan szívesebben hagynák ki az edzést. A sörözés és sok evés következtében könnyen leccsökenhet a motivációd.

Mi viszont nem vagyunk ellenére az élet élvezetének, ezért hoztunk egy edzéstervet, amivel felpörgetheted a metabolizmusod, hogy a pihenés után is jó kondiban állhass neki az edzésnek.

A következő gyakorlatsort Phil Sims, az angol Men’s Health személyi edzője állította össze. Természetes módon növelheted meg vele a tesztoszteronszinted, ráadául izmot építhetsz, erősödhetsz, megszabadulhatsz a zsírtól, növelheted a csontsűrűséged is. Hogyan? A következő gyakorlatok anaerob módon dolgoztatnak meg, arra kényszerítve a tested, hogy több hormont termeljen. És persze izzadni is fog. Nagyon.

Minden gyakorlatot végezz szünet nélkül, közvetlenül egymás után, aztán jöhet 3 perc pihenő a két kör között. Sok sikert!

Nézd meg a galériánkat> 7 kép
Teljes testet átmozgató, tesztoszteron-fokozó, zsírégető edzésterv
Nagy, de nem erős - lehetséges?

Azt gondolom, aki konditeremben dolgozik edzőként, már minimum egyszer az életében (de inkább havi egyszer) találkozott olyan srácokkal, akik közlik, hogy ők nem akarnak nagyok lenni, csak erősek.

A vibráló karkötő, ami 30 másodperc alatt leszámol a stresszel

A TouchPoints hadat üzen a konstans idegeskedésnek.

A Szikla mutat 6 gyakorlatot, amiktől te is izmos lehetsz! Lesd el őket!

Dwayne Johsnon nagyon sok embert inspirál már csak a kinézetével is.

Kész, vége! Ennél jobb Tinderes profilkép nem létezik!

Mindenki tanulhat egyet s mást ettől a férfitól!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft