Ha végig tudod nyomni, kőkemény deltáid lesznek, mire végzel ezzel az edzéssel

Ha jól akarsz kinézni, a deltáidra is időt kell szánnod, pláne akkor, ha V-alakú felsőtestre vágysz. Szerencsére a következő, három gyakorlatból álló edzésterv segít ebben, ami minden irányból megdolgoztatja a vállaid.

Ha jól akarsz kinézni, a deltáidra is időt kell szánnod, pláne akkor, ha V-alakú felsőtestre vágysz. Szerencsére a következő, három gyakorlatból álló edzésterv segít ebben, ami minden irányból megdolgoztatja a vállaid.

Olvasd el ezt is!

Andy Speer, a Men’s Health személyi edzője szerint az izmok összehúzódásának ideje is változik, ezért látványos eredményekre tehetsz szert, ha elvégzed az edzéstervben szereplő gyakorlatokat.

A fekvőtámasszal megnövelheted az izmaid méretét, a kinyomással sokat erősödhetsz, az utolsó gyakorlat, a döntött törzsből kinyomás pedig jabít a tartásodon is. Nincs más dolgod, mint elvégezni a videón látható gyakorlatokat az alábbi irányelvek szerint:

Minden gyakorlatot a megadott sorrendben végezz 40 másodpercen keresztül. Köztük 20 másodperc pihenőt tarts. Ez egy kör, neked pedig összesen 4-6 kört kell teljesítened, ha megy ennyi! Aztán bátran mászkálhatsz a strandon és a városban!


Ha még van kedved edzeni, próbáld ki a következő gyakorlatsort is!

Nézd meg a galériánkat> 7 kép
Teljes testet átmozgató, tesztoszteron-fokozó, zsírégető edzésterv
Az éjjeli nassolás hátrányai nem csak a testsúlyodban mutatkoznak meg

Ha ránk hallgatsz, csukva tartod éjszaka a hűtőajtót.

„2 héten keresztül napi 60 kitörést csináltam - ez lett az eredménye"

Nicolette Richardson, a Women’s Health amerikai szerzője izgalmas kihívásra vállalkozott. Bízott abban, hogy a napi 60 kitörés sokat javít majd a futóeredményén. Beszámolójából kiderül, sikerült-e fejlődnie.

Semmi köze a szexhez! Ezért csalja meg a legtöbb huszonéves a párját

Mindenki követ el hibákat fiatalon - általában a legtöbbnek a párkapcsolatok isszák meg a levét. És persze vannak szakítások, amik igazán fájdalmasak, különösen akkor, ha a megcsalás is közrejátszik bennük.

Növeld a tesztoszteronszinted 4 gyakorlattal!

A következő gyakorlatok nem csak abban segítenek, hogy több tesztoszteront tereljen a szervezeted, hanem erősebb és izmosabb lesz tőlük a felsőtested!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft