Meddig bírod? A következő kombótól végre kockás lesz a hasad

A következő edzésterv mindössze két gyakorlatból áll, azonban az ismétlések módja nem hétköznapi. Andy Speer, a MH személyi edzője szerint ezért is feszegetheted vele a határaid.

A következő edzésterv mindössze két gyakorlatból áll, azonban az ismétlések módja nem hétköznapi. Andy Speer, a MH személyi edzője szerint ezért is feszegetheted vele a határaid.

A létra módszer izgalmasabbá teszi az edzést - hiszen sokkal változatosabb, mivel fokozatosan növeled az ismétlések számát minden körben -, ráadásul nem is fáradsz el olyan könnyen, így végig szabályosan tudod végrehajtani a gyakorlatokat.

A fordított plankből fekvőtámasz példája ezt igazolja, hiszen összesen 12 fekvőtámaszt csinálsz meg, de az biztos, hogy az összeset megfelelő módon fogod végrehajtani.

A plank egyébként is az egyik legjobb gyakorlat hasizomra, mivel a stabilitásod is fejlesztheted vele, így erős alapokkal állhatsz neki később bármilyen edzésnek.

A gyertyából guggolásból felugrás pedig felpörgeti a pulzusod, sokkal fittebb és robbanékonyabb leszel tőle.

Felkészültél? 3 körben végezd el a következő gyakorlatokat:

  • Fordított plankből fekvőtámasz: kezdd 3 fekvőtámasszal, a cél, hogy 5-ig juss el.
  • Gyertyából guggolásból felugrás: kezdd 1 felugrással, a cél, hogy 5-ig eljuss.


Jöhet egy másik edzésterv is?

Nézd meg a galériánkat> 5 kép
Íme, Tom Hardy fekvőtámasz edzésterve, amit még Batman is megirigyelne
Az éjjeli nassolás hátrányai nem csak a testsúlyodban mutatkoznak meg

Ha ránk hallgatsz, csukva tartod éjszaka a hűtőajtót.

„2 héten keresztül napi 60 kitörést csináltam - ez lett az eredménye"

Nicolette Richardson, a Women’s Health amerikai szerzője izgalmas kihívásra vállalkozott. Bízott abban, hogy a napi 60 kitörés sokat javít majd a futóeredményén. Beszámolójából kiderül, sikerült-e fejlődnie.

Semmi köze a szexhez! Ezért csalja meg a legtöbb huszonéves a párját

Mindenki követ el hibákat fiatalon - általában a legtöbbnek a párkapcsolatok isszák meg a levét. És persze vannak szakítások, amik igazán fájdalmasak, különösen akkor, ha a megcsalás is közrejátszik bennük.

Növeld a tesztoszteronszinted 4 gyakorlattal!

A következő gyakorlatok nem csak abban segítenek, hogy több tesztoszteront tereljen a szervezeted, hanem erősebb és izmosabb lesz tőlük a felsőtested!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft