Az 5 legnagyobb hiba, amit elkövethetsz edzés közben

A bemelegítéstől a nyújtásig - átvesszük az alapelveket.

A bemelegítéstől a nyújtásig - átvesszük az alapelveket.

Június eleje van, ha augusztusban akarsz villogni a strandon, akkor még nem is késtél el nagyon az edzésekkel. A tréningek során sem érdemes fejjel menni a falnak, mutatjuk, mik a kezdők általános hibái.

Bemelegíteni csak a gyengék szoktak

Végletekig ismételt, mégis kihagyhatatlan eleme egy ilyen felsorolásnak az, hogy mennyire fontos a bemelegítés. Komoly megterhelés előtt többek közt azért kötelező átmozgatni magunkat, mert ez segít vért juttatni a megterhelendő területre.

A dolog azért is csalóka, mert ha kihagyod a bemelegítést, nem törvényszerű, hogy megsérülsz. Elég azonban egy rossz mozdulat, és máris megvan a baj, úgyhogy ha ránk hallgatsz, nem kockáztatsz.

A számok bűvöletében

A gyorsan elvégzett gyakorlat sokkal kevésbé hatékony, mint a helyesen végrehajtott mozdulatsor. Vegyünk egy egyszerű példát: a fekvőtámaszt. Csak azért mert gyorsan ledarálsz belőle 50-et még nem biztos, hogy többet fejlődnek az izomcsoportjaid, mintha lassan csinálnál 20-at. Ne használd ki a lendületet, hagyj időt magadnak, hidd el, látványos lesz a különbség.

Futnék én, de akkor leég rólam az izom

Sokan mellőzik a kardiót, emiatt a tévhit miatt, pedig a futás kifejezetten jól jöhet az edzéseidhez. A tréning ezen fajtája javítja a vérkeringést, így hozzájárul a nagyobb erőkifejtés eléréséhez.

Nyújts rendszeresen

Edzés után nagyon kötötté válik az izomzat, szabályos nyújtással azonban könnyedén tágíthatod a mozgástartományod. Ha szánsz erre 10-15 percet, könnyen állandósulhat az izmok kötöttsége, ami nagy fájdalmakkal járhat.

Pihenni emberi dolog

Csak azért mert megcsúsztál a summerbody-projekttel nem érdemes gyorstalpalást végezni. A nagyobb izomcsoportoknak akár 72 órára is szükségük lehet a teljes regenerációra. Hagyj időt magadnak, a nagyobb edzések között iktass be egy-két futást a szabadban.

A férfi, aki vállalta a tesztoszteronterápiát a pénisznövelésért

Fordulj orvoshoz, ha libidócsökkenést észlelsz.

Nem kell tovább keresned! Ez az 5 legjobb gyakorlat hasizomra

A minap találtam egy cikket, mely az 5 legjobb gyakorlatot mutatta be, mellyel lapos hasat lehet elérni. Összeszedtem a tapasztalataimat, áttanulmányoztam a lapos has irodalmát és előálltam azzal az 5 gyakorlattal, mely szerintem a legjobb a lapos has eléréséhez:

Legyél olyan izmos, mint a Baywatch sztárjai!

Ha a 30 fokos meleg nem jelezné eléggé, akkor most szólunk, hogy itt a nyár. És a strandszezon, ahol megmutathatod, miért dolgoztál keményen egész évben.

Melyik növényi tej a legjobb számodra?

A különböző növényi tejek egyre népszerűbbek, ám az tény, hogy nem mindegy, melyiket fogyasztod.

Erekciós előrejelzés: A nagylábujjad figyelmeztet, ha közel a baj

A köszvény gyakran kéz a kézben jár a merevedési zavarokkal.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft