Az 5 legnagyobb hiba, amit elkövethetsz edzés közben

A bemelegítéstől a nyújtásig - átvesszük az alapelveket.

A bemelegítéstől a nyújtásig - átvesszük az alapelveket.

Június eleje van, ha augusztusban akarsz villogni a strandon, akkor még nem is késtél el nagyon az edzésekkel. A tréningek során sem érdemes fejjel menni a falnak, mutatjuk, mik a kezdők általános hibái.

Bemelegíteni csak a gyengék szoktak

Végletekig ismételt, mégis kihagyhatatlan eleme egy ilyen felsorolásnak az, hogy mennyire fontos a bemelegítés. Komoly megterhelés előtt többek közt azért kötelező átmozgatni magunkat, mert ez segít vért juttatni a megterhelendő területre.

A dolog azért is csalóka, mert ha kihagyod a bemelegítést, nem törvényszerű, hogy megsérülsz. Elég azonban egy rossz mozdulat, és máris megvan a baj, úgyhogy ha ránk hallgatsz, nem kockáztatsz.

A számok bűvöletében

A gyorsan elvégzett gyakorlat sokkal kevésbé hatékony, mint a helyesen végrehajtott mozdulatsor. Vegyünk egy egyszerű példát: a fekvőtámaszt. Csak azért mert gyorsan ledarálsz belőle 50-et még nem biztos, hogy többet fejlődnek az izomcsoportjaid, mintha lassan csinálnál 20-at. Ne használd ki a lendületet, hagyj időt magadnak, hidd el, látványos lesz a különbség.

Futnék én, de akkor leég rólam az izom

Sokan mellőzik a kardiót, emiatt a tévhit miatt, pedig a futás kifejezetten jól jöhet az edzéseidhez. A tréning ezen fajtája javítja a vérkeringést, így hozzájárul a nagyobb erőkifejtés eléréséhez.

Nyújts rendszeresen

Edzés után nagyon kötötté válik az izomzat, szabályos nyújtással azonban könnyedén tágíthatod a mozgástartományod. Ha szánsz erre 10-15 percet, könnyen állandósulhat az izmok kötöttsége, ami nagy fájdalmakkal járhat.

Pihenni emberi dolog

Csak azért mert megcsúsztál a summerbody-projekttel nem érdemes gyorstalpalást végezni. A nagyobb izomcsoportoknak akár 72 órára is szükségük lehet a teljes regenerációra. Hagyj időt magadnak, a nagyobb edzések között iktass be egy-két futást a szabadban.

Az éjjeli nassolás hátrányai nem csak a testsúlyodban mutatkoznak meg

Ha ránk hallgatsz, csukva tartod éjszaka a hűtőajtót.

„2 héten keresztül napi 60 kitörést csináltam - ez lett az eredménye"

Nicolette Richardson, a Women’s Health amerikai szerzője izgalmas kihívásra vállalkozott. Bízott abban, hogy a napi 60 kitörés sokat javít majd a futóeredményén. Beszámolójából kiderül, sikerült-e fejlődnie.

Semmi köze a szexhez! Ezért csalja meg a legtöbb huszonéves a párját

Mindenki követ el hibákat fiatalon - általában a legtöbbnek a párkapcsolatok isszák meg a levét. És persze vannak szakítások, amik igazán fájdalmasak, különösen akkor, ha a megcsalás is közrejátszik bennük.

Növeld a tesztoszteronszinted 4 gyakorlattal!

A következő gyakorlatok nem csak abban segítenek, hogy több tesztoszteront tereljen a szervezeted, hanem erősebb és izmosabb lesz tőlük a felsőtested!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft