Rosszat teszel, ha mindig a súlyzós edzést választod a kardió helyett?

Vannak, akik olyan messziről elkerülik a kardiózást, ahogy csak tudják. De ha az erősítiő edzéssel eléred a céljaid, a szíved egészségének megőrzéséért érdemes mégis kardióznod?

Vannak, akik olyan messziről elkerülik a kardiózást, ahogy csak tudják. De ha az erősítiő edzéssel eléred a céljaid, a szíved egészségének megőrzéséért érdemes mégis kardióznod?

Olvasd el ezt is!

Röviden: nem. Az erősítő edzés növeli a pulzust és növelheted vele az aerob fittséged, különösen akkor, ha intenzív edzéstervet végzel. Kutatások igazolják, hogy a nehéz súlyzókkal végzett, intenzív erősítő edzés képes javítani a pulzus regeneráción (vagyis azon az időn, hogy milyen gyorsan áll vissza a nyugalmi pulzusod), csökkentheti a vérnyomást és pozitívan hat az erek működésére is.

Hogyan érhető el ez a pozitív eredmény? A legegyszerűbben úgy, ha legalább 30 percig tart az edzésed és a gyakorlatok között kevesebb, mint egy perc pihenőt tartasz. Jó megoldás az is, ha rögtön egymás után hajtod végre őket és a teljes tested átmozgató köredzést végzel, hiszen ez a típus növeli meg leginkább a pulzusod és pörgeti fel a vérkeringésed a megfelelő szintre.

Ennyire egyszerű.


Ha pedig már végeztél az edzéssel, a nyújtásról se feledkezz meg!

Nézd meg a galériánkat> 7 kép
Az egyetlen nyújtás, amire szükséged van különböző edzések után
Nem kell tovább keresned! Ez az 5 legjobb gyakorlat hasizomra

A minap találtam egy cikket, mely az 5 legjobb gyakorlatot mutatta be, mellyel lapos hasat lehet elérni. Összeszedtem a tapasztalataimat, áttanulmányoztam a lapos has irodalmát és előálltam azzal az 5 gyakorlattal, mely szerintem a legjobb a lapos has eléréséhez:

Legyél olyan izmos, mint a Baywatch sztárjai!

Ha a 30 fokos meleg nem jelezné eléggé, akkor most szólunk, hogy itt a nyár. És a strandszezon, ahol megmutathatod, miért dolgoztál keményen egész évben.

Melyik növényi tej a legjobb számodra?

A különböző növényi tejek egyre népszerűbbek, ám az tény, hogy nem mindegy, melyiket fogyasztod.

Erekciós előrejelzés: A nagylábujjad figyelmeztet, ha közel a baj

A köszvény gyakran kéz a kézben jár a merevedési zavarokkal.

Neked megy a 360 fokos fekvőtámasz?

Amikor már azt hitted, nem lehet nehezebb fekvőtámasz variáció az egykezesnél, Rob Sulaver személyi edző előállt egy új verzióval.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft