Két héten keresztül minden nap, óránként 1 percig plankeltem - íme az eredmény

Reagan von Wildenradt, a MH szerzője, két héten keresztül óránként 1 percig plankelt. Eredményeiről pedig a Men’s Health-nek számolt be.

Reagan von Wildenradt, a MH szerzője, két héten keresztül óránként 1 percig plankelt. Eredményeiről pedig a Men’s Health-nek számolt be.

Olvasd el ezt is!

Nem olyan régen kezdtem el irodában dolgozni. Maga a munka igazi álommeló, ám mielőtt bekerültem volna a céghez, tanuló voltam, folyamatosan utaztam, bringáztam, sétáltam. De most? A fenekemnek és a szemeimnek sem tesz jót, hogy egész nap a gép előtt ülök.

Miután egyik nap rádöbbentem, hogy két órája meg sem mozdultam, eldöntöttem, hogy változtatok ezen és kitaláltam ezt a remek kihívást. Naponta összesen 8-szor 1 percet plankeltem, ami nem sok, de annál biztos jobb, mint ha ültem volna.

A fittségemmel nincs gond, bootcamp edzéseket tartok, spinningre járok, futok, súlyzózom és általában lépcsőzök a lift helyett - pont ezért gondoltam, hogy könnyű dolgom lesz. Pedig a harmadik nap ötödik plankjénél elutottam oda, hogy fél perc után majdnem feladtam, annyira fájtak a karjaim. Nagyon sokat tanultam és kaptam ettől a kísérlettől, el is mondom miért.

Kép

A szünetek nem csak fizikálisan, de mentálisan is jót tettek

A telefonomon óránként beidőzítettem az ébresztőt, hogy 10-től 5-ig mindig legyen 1 percem plankelni. Persze, elég idegesítő volt, ha épp nyakig benne voltam egy adott feladatban, de sokkal frissebben álltam neki újra a munkának, miután teljesítettem az 1 perces plankelést.

Unalmas lett, de könnyen változtattam ezen

8 perc elég hosszú idő. Az első néhány napon alkartámaszban végeztem a gyakorlatot, aztán később váltva, fél-fél percig az alkalomra, majd a tenyereimre támaszkodva. Aztán jött az oldalsó plank és végre az oldalsó hasizmaim is elkezdtek látszódni.

Rájöttem, mennyire szabálytalanul csinálom

MIelőtt elkezdtem volna a kihívást, úgy gondoltam, hogy szabályosan csinálom a gyakorlatot. Miután viszont az egyik kollégám lefotózott, rájöttem, hogy a Notre Dame-i toronyőrére hasonlít a testtartásom, ezért javítottam rajta otthon, a tükör előtt.

Kép

A hasam és a karom is izmosabb lett

Hetente legalább négyszer végzek törzsedzést, ezen kívül pedig súlyzózni is szoktam. A planktől viszont sokkal keményebbek lettek a karjaim, a hasam is változott. Nincs még 6 kockám, de ettől függetlenül látom, hogy valami elkezdődött.

Erősebbnek éreztem magam edzés közben

A hosszabb kardiózások során is jól jött a napi 8 perc plankelés, hiszen nem éreztem magam hullafáradtnak az óra végére és a bringán maradtam. Súlyzózás közben is sokkal könnyebben mentek a gyakorlatok, a tartásom is javult.

Nagyon meglepődtem, hogy két hétnyi, összesen 80 percnyi edzés ennyit változtatott a testemen. Rádöbbentem arra is, hogy muszáj szüneteket tartanom munka közben - még ha nem is plankelek. Mindenkinek ajánlom, hogy próbálja ki legalább egy hétig.

Legyél olyan izmos, mint a Baywatch sztárjai!

Ha a 30 fokos meleg nem jelezné eléggé, akkor most szólunk, hogy itt a nyár. És a strandszezon, ahol megmutathatod, miért dolgoztál keményen egész évben.

Melyik növényi tej a legjobb számodra?

A különböző növényi tejek egyre népszerűbbek, ám az tény, hogy nem mindegy, melyiket fogyasztod.

Erekciós előrejelzés: A nagylábujjad figyelmeztet, ha közel a baj

A köszvény gyakran kéz a kézben jár a merevedési zavarokkal.

Neked megy a 360 fokos fekvőtámasz?

Amikor már azt hitted, nem lehet nehezebb fekvőtámasz variáció az egykezesnél, Rob Sulaver személyi edző előállt egy új verzióval.

Ilyen volt a hétvégi DTM magyar futama

Kollégánk, Orosz Tamás fiával a Hungaroring felé vette az irányt, élményeiről pedig most beszámol nektek.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft