4 dolog, amit mindenképp meg kell tenned a kockás hasért

Belenézel a tükörbe és nem azt látod, amiért már hónapok óta dolgozol? Nincs meg a 6, szimmetrikus kocka a hasadon?

Belenézel a tükörbe és nem azt látod, amiért már hónapok óta dolgozol? Nincs meg a 6, szimmetrikus kocka a hasadon?

Szóval még több hasizom gyakorlatot végzel, hátha ettől jobb lesz. Ez jól is hangzik, mivel ha nagyobb bicepszre vágysz, akkor bicepszezel. Ha meg kockás hasra, akkor felülésezel, igaz?

Shawn Phillips, személyi edző szerint ez nem így van. Szerinte a kockás has a zsírégető és izomépítő edzések összességének eredménye, nem a célzott edzéseké. A következő 4 tippet bátran bevetheted, ha kockás hasat szeretnél:

Égesd el a rossz zsírt!

Ha látni szeretnéd a hasizmod, érdemes kemény, erősítő edzéseket végezned, mely során magasan marad a pulzusod, több oxigént szívsz be, több szén-dioxidot fújsz ki, ezáltal kalóriát égetsz. Az interval edzés erre tökéletes.

Dolgoztass több izmot!

Az olyan gyakorlatok, mint a guggolás, burpee sokkal több izomcsoportot dolgoztatnak meg, mint mondjuk a hasprés. Ezeknek tovább fokozhatod a hatását, ha a stabilizáló izmaid is megdolgoztatod, vagyis egyenetlen felületen, például Bosun végzed őket. A kitörés is segíthet.

Dolgozz keményebben!

Az izomrostok mérete különbözik, a tested viszont csak azokat aktivizálja, amire szüksége van. A cél az, hogy minél nagyobb rostok dolgozzanak, melyek több energiát használnak fel, így több kalóriát égethetsz az edzés során. Ezt kétféleképpen kivitelezheted: eddz nehezebb súlyzókkal, vagy végezd gyorsabb tempóban a gyakorlatokat.

Ne riadj vissza a kellemetlenségektől!

Az új, addig még ki nem próbált gyakorlatok elvégzése során is több energiát használsz fel, mivel a testednek meg kell tanulnia őket. Egyébként hatásukra adrenalin szabadul fel a szervezetben, mely növeli a pulzust, ugyanakkor az izomrostokat is alaposan megdolgoztatja.


A követkető gyakorlatokkal pedig az egész tested átmozgathatod, hogy ne csak a hasad legyen izmos!

Nézd meg a galériánkat> 7 kép
Teljes testet átmozgató, tesztoszteron-fokozó, zsírégető edzésterv
10 dolog, amit nem tudtál Lewis Hamiltonról

A címlapunkon szereplő Forma-1-es pilótáról rengeteg pletyka kering, pedig sokkal több van benne annál, éppen kivel jár.

A faterod miatt nem kockás a hasad?

Nem tudsz lefogyni? A faterod állhat a háttérben.

A hét táplálkozási tippje: Minden, amit a vegán étrendről tudni érdemes

Egyre népszerűbbé válik a vegán életmód, ám sokan attól tartanak, hogy ha mellőzik az összes állatii eredetű alapanyagot, az izmaikból is veszítenek. Ez igaz?

Lewis Hamilton: Az ember, aki 10 évesen megalapozta a karrierjét

Negyedik világbajnoki címe felé robog a brit pilóta.

Nehezen találsz párt? A 37 százalékos szabály a segítségedre lehet!

Ideje újragondolni a randizásról alkotott elképzeléseidet!

Olvasd el ezeket is

Segítünk az első lépésben: 50%-os kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 2685 Ft