4 dolog, amit mindenképp meg kell tenned a kockás hasért

Belenézel a tükörbe és nem azt látod, amiért már hónapok óta dolgozol? Nincs meg a 6, szimmetrikus kocka a hasadon?

Belenézel a tükörbe és nem azt látod, amiért már hónapok óta dolgozol? Nincs meg a 6, szimmetrikus kocka a hasadon?

Szóval még több hasizom gyakorlatot végzel, hátha ettől jobb lesz. Ez jól is hangzik, mivel ha nagyobb bicepszre vágysz, akkor bicepszezel. Ha meg kockás hasra, akkor felülésezel, igaz?

Shawn Phillips, személyi edző szerint ez nem így van. Szerinte a kockás has a zsírégető és izomépítő edzések összességének eredménye, nem a célzott edzéseké. A következő 4 tippet bátran bevetheted, ha kockás hasat szeretnél:

Égesd el a rossz zsírt!

Ha látni szeretnéd a hasizmod, érdemes kemény, erősítő edzéseket végezned, mely során magasan marad a pulzusod, több oxigént szívsz be, több szén-dioxidot fújsz ki, ezáltal kalóriát égetsz. Az interval edzés erre tökéletes.

Dolgoztass több izmot!

Az olyan gyakorlatok, mint a guggolás, burpee sokkal több izomcsoportot dolgoztatnak meg, mint mondjuk a hasprés. Ezeknek tovább fokozhatod a hatását, ha a stabilizáló izmaid is megdolgoztatod, vagyis egyenetlen felületen, például Bosun végzed őket. A kitörés is segíthet.

Dolgozz keményebben!

Az izomrostok mérete különbözik, a tested viszont csak azokat aktivizálja, amire szüksége van. A cél az, hogy minél nagyobb rostok dolgozzanak, melyek több energiát használnak fel, így több kalóriát égethetsz az edzés során. Ezt kétféleképpen kivitelezheted: eddz nehezebb súlyzókkal, vagy végezd gyorsabb tempóban a gyakorlatokat.

Ne riadj vissza a kellemetlenségektől!

Az új, addig még ki nem próbált gyakorlatok elvégzése során is több energiát használsz fel, mivel a testednek meg kell tanulnia őket. Egyébként hatásukra adrenalin szabadul fel a szervezetben, mely növeli a pulzust, ugyanakkor az izomrostokat is alaposan megdolgoztatja.


A követkető gyakorlatokkal pedig az egész tested átmozgathatod, hogy ne csak a hasad legyen izmos!

Nézd meg a galériánkat> 7 kép
Teljes testet átmozgató, tesztoszteron-fokozó, zsírégető edzésterv
Legyél olyan izmos, mint a Baywatch sztárjai!

Ha a 30 fokos meleg nem jelezné eléggé, akkor most szólunk, hogy itt a nyár. És a strandszezon, ahol megmutathatod, miért dolgoztál keményen egész évben.

Melyik növényi tej a legjobb számodra?

A különböző növényi tejek egyre népszerűbbek, ám az tény, hogy nem mindegy, melyiket fogyasztod.

Erekciós előrejelzés: A nagylábujjad figyelmeztet, ha közel a baj

A köszvény gyakran kéz a kézben jár a merevedési zavarokkal.

Neked megy a 360 fokos fekvőtámasz?

Amikor már azt hitted, nem lehet nehezebb fekvőtámasz variáció az egykezesnél, Rob Sulaver személyi edző előállt egy új verzióval.

Ilyen volt a hétvégi DTM magyar futama

Kollégánk, Orosz Tamás fiával a Hungaroring felé vette az irányt, élményeiről pedig most beszámol nektek.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft