Neked megy a 360 fokos fekvőtámasz?

Amikor már azt hitted, nem lehet nehezebb fekvőtámasz variáció az egykezesnél, Rob Sulaver személyi edző előállt egy új verzióval.

Amikor már azt hitted, nem lehet nehezebb fekvőtámasz variáció az egykezesnél, Rob Sulaver személyi edző előállt egy új verzióval.

Az edzőt sokan a kreativitásáról ismerik New Yorkban, ezért az amerikai Men’s Health szerkesztőségét meg sem lepte az új ötlete, amit személyesen is bemutatott.

Az edző egyébként elmondta, hogy szereti a régi módszereket az újakkal keverni, dolgozik súlyzókkal, kettlebellel, de sportágspecifikus gyakorlatokat is tartalmaz a Bandana Traning nevű edzésterve. Ezért is találta ki a 360-as fekvőtámaszt, hiszen a klasszikus gyakorlatot fejlesztette tovább.

Lehet, hogy első ránézésre nagyon könnyűnek tűnik, de az biztos, hogy rengeteg gyakorlást igényel a helyes kivitelezés. Először érdemes sima, pliometrikus fekvőtámaszokat végezned, aztán jöhet a tapsolós, egy combütős, ezt pedig követheti a hát mögött tapsolós változat, és ha már ez is tökéletesen megy, nekiállhatsz a 360-asnak.

Neked sikerül?


A következő variációkkal pedig feldobhatod a hagyományos fekvőtámaszt!

Nézd meg a galériánkat> 5 kép
Íme, Tom Hardy fekvőtámasz edzésterve, amit még Batman is megirigyelne
Gondoltad volna, hogy a DNS-lánc 90%-a teljesen felesleges?

Ha lenne célja, már valószínűleg nem élnénk.

Fontos, hogy mit eszel, még fontosabb, hogy mikor

Így időzítsd az étkezéseket, akkor nem lehet baj.

Általános tévhitek a guggolásról, a felhúzásról és a fekvenyomásról

Alapfeladatok, amiket nem érdemes kihagynod az edzéstervedből.

Kicsit híztál csak a diplomaosztó óta? Nagy lehet a baj

A diszkrét dad bod is komoly veszélyeket rejthet.

A tudomány szerint te sem edzel elég keményen

Azt hiszed, a határaidat feszegeted, pedig...

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft