Legyél olyan izmos, mint a Baywatch sztárjai!

Ha a 30 fokos meleg nem jelezné eléggé, akkor most szólunk, hogy itt a nyár. És a strandszezon, ahol megmutathatod, miért dolgoztál keményen egész évben.

Ha a 30 fokos meleg nem jelezné eléggé, akkor most szólunk, hogy itt a nyár. És a strandszezon, ahol megmutathatod, miért dolgoztál keményen egész évben.

A Baywatch film is hamarosan a mozikba kerül, addig viszont még van egy kis időd, hogy valamennyire hasonlíts a két főszereplőhöz. Mindegy, hogy Dwayne Johnsonhoz, vagy Zac Efronhoz szeretnél hasonlítani, megmutatjuk, mire kell figyelned a célod elérésének érdekében.

Ha a Szikla fizikuma jön be:

Kép

Helyes súlyzóválasztás
Olyan súlyzót válassz, amivel minden körben közelebb kerülsz a kifulladáshoz. Az összetett mozdulatok segítenek az izomépítésben, ahogy a nehéz súlyok is.

Szuperszettek
A szuperszettben végzett gyakorlatokat kombináld pliometrikus mozdulatokkal: a lábtolást kövesse guggolásból felugrás, a fekvenyomást pedig fekvőtámasz!

Tartsd a számot!
Az emelős gyakorlatokból végezz 25 ismétlést, majd 10-12-t, végül 5-öt, aztán jöhetnek a pliometrikusak 10 ismétléssel.

Pihenj!
A sorozatok között tarts fél perc pihenőt, a szuperszettek között pedig 2 percet pihenj. Közben sétálj, vagy végezz mobilitást fejlesztő gyakorlatokat!

Mindent vagy semmit!
A Szikla is beiktat 1-1 csalónapot, te is megteheted. Egy amerikai kutatás szerint a magas kalóriatartalmú ételek akár 30 százalékkal is növelik a leptin szintjét (ez az éhségért felelős hormon).

Olvasd el ezt is!!

Legyél szálkás, mint Zac Efron!

Kép

EMOM
Az EMOM edzés (Every minute on the minute) tökéletes zsírégetéshez. Indítsd el a stoppered, végezz 20 burpee-t, majd a perc hátralevő részében pihenj. Aztán 5 percen át ismételd.

Elő a gyömbérrel!
A Journal of Exercise Science & Fitness kutatása szerint a gyömbér igazi zsírégető csodaszer, ugyanis akár 4 kg testzsírtól is képes megszabadítani 10 hét alatt, ha erősítő edzést végzel.

Célozd meg a mélyhasizmod!
A TVA hasizmok megcélzásával kockásabb lehet a hasad! Vegyél egy mély levegőt és tartsd bent az emelések előtt. Végül erősen fújd ki.

Egyél egy kicsit többet!
Dr. Gilbert Forbes, táplálkozási szakértő szerint ha egy 10-15 testzsírszázalékkal rendelkező ember kicsit több kalóriát visz be naponta, annak 60-70 százalékából képes izmot építeni.

Maradj szálkás!
Hetente váltogasd az edzésterveid: az egyik héten használj nagy súlyokat és végezz kevesebb ismétlést, a másik héten viszont dolgozz könnyű súlyokkal, több ismétlést végezve. Így felpörög a metabolizmusod, kitartóbbá válnak az izmaid és erősebb is leszel.

Gondoltad volna, hogy a DNS-lánc 90%-a teljesen felesleges?

Ha lenne célja, már valószínűleg nem élnénk.

Fontos, hogy mit eszel, még fontosabb, hogy mikor

Így időzítsd az étkezéseket, akkor nem lehet baj.

Általános tévhitek a guggolásról, a felhúzásról és a fekvenyomásról

Alapfeladatok, amiket nem érdemes kihagynod az edzéstervedből.

Kicsit híztál csak a diplomaosztó óta? Nagy lehet a baj

A diszkrét dad bod is komoly veszélyeket rejthet.

A tudomány szerint te sem edzel elég keményen

Azt hiszed, a határaidat feszegeted, pedig...

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft