Legyél olyan izmos, mint a Baywatch sztárjai!

Ha a 30 fokos meleg nem jelezné eléggé, akkor most szólunk, hogy itt a nyár. És a strandszezon, ahol megmutathatod, miért dolgoztál keményen egész évben.

Ha a 30 fokos meleg nem jelezné eléggé, akkor most szólunk, hogy itt a nyár. És a strandszezon, ahol megmutathatod, miért dolgoztál keményen egész évben.

A Baywatch film is hamarosan a mozikba kerül, addig viszont még van egy kis időd, hogy valamennyire hasonlíts a két főszereplőhöz. Mindegy, hogy Dwayne Johnsonhoz, vagy Zac Efronhoz szeretnél hasonlítani, megmutatjuk, mire kell figyelned a célod elérésének érdekében.

Ha a Szikla fizikuma jön be:

Kép

Helyes súlyzóválasztás
Olyan súlyzót válassz, amivel minden körben közelebb kerülsz a kifulladáshoz. Az összetett mozdulatok segítenek az izomépítésben, ahogy a nehéz súlyok is.

Szuperszettek
A szuperszettben végzett gyakorlatokat kombináld pliometrikus mozdulatokkal: a lábtolást kövesse guggolásból felugrás, a fekvenyomást pedig fekvőtámasz!

Tartsd a számot!
Az emelős gyakorlatokból végezz 25 ismétlést, majd 10-12-t, végül 5-öt, aztán jöhetnek a pliometrikusak 10 ismétléssel.

Pihenj!
A sorozatok között tarts fél perc pihenőt, a szuperszettek között pedig 2 percet pihenj. Közben sétálj, vagy végezz mobilitást fejlesztő gyakorlatokat!

Mindent vagy semmit!
A Szikla is beiktat 1-1 csalónapot, te is megteheted. Egy amerikai kutatás szerint a magas kalóriatartalmú ételek akár 30 százalékkal is növelik a leptin szintjét (ez az éhségért felelős hormon).

Olvasd el ezt is!!

Legyél szálkás, mint Zac Efron!

Kép

EMOM
Az EMOM edzés (Every minute on the minute) tökéletes zsírégetéshez. Indítsd el a stoppered, végezz 20 burpee-t, majd a perc hátralevő részében pihenj. Aztán 5 percen át ismételd.

Elő a gyömbérrel!
A Journal of Exercise Science & Fitness kutatása szerint a gyömbér igazi zsírégető csodaszer, ugyanis akár 4 kg testzsírtól is képes megszabadítani 10 hét alatt, ha erősítő edzést végzel.

Célozd meg a mélyhasizmod!
A TVA hasizmok megcélzásával kockásabb lehet a hasad! Vegyél egy mély levegőt és tartsd bent az emelések előtt. Végül erősen fújd ki.

Egyél egy kicsit többet!
Dr. Gilbert Forbes, táplálkozási szakértő szerint ha egy 10-15 testzsírszázalékkal rendelkező ember kicsit több kalóriát visz be naponta, annak 60-70 százalékából képes izmot építeni.

Maradj szálkás!
Hetente váltogasd az edzésterveid: az egyik héten használj nagy súlyokat és végezz kevesebb ismétlést, a másik héten viszont dolgozz könnyű súlyokkal, több ismétlést végezve. Így felpörög a metabolizmusod, kitartóbbá válnak az izmaid és erősebb is leszel.

Brutálisan kigyúrt vegán testépítők, akiket megéri bekövetni Instán

Ők az élő bizonyítékai annak, hogy anélkül is lehetsz izmos, hogy húst és állati eredetű termékeket ennél.

Időhiányban szenvedsz? Nyomd le otthon ezt a súlyzós edzést!

Csak egy pár egykezes súlyzóra és 15 percre lesz szükséged hozzá!

Mi a leghatékonyabb fegyver a felesleges kilók ellen?

Az ételek, illetve az étrend kalóriatartalma régóta a fogyni vágyók elsődleges fókusza. Ha úgy tetszik, a központi direktíva az, hogy „együnk kevesebbet, mozogjunk többet” (tehát csökkentsük a bevitt kalóriák mennyiségét és növeljük az elégetett kalóriák mennyiségét), ha fogyni szeretnénk.

Egész évben csobbanhatsz a Palatinus strandon!

Ha a Palatinus strandra eddig csak nyáron mentél, van egy jó hírünk: idén már ez a fürdő sem zárja be kapuit szeptemberben.

Olvasd el ezeket is

Segítünk az első lépésben: 50%-os kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 2685 Ft