Nem kell tovább keresned! Ez az 5 legjobb gyakorlat hasizomra

A minap találtam egy cikket, mely az 5 legjobb gyakorlatot mutatta be, mellyel lapos hasat lehet elérni. Összeszedtem a tapasztalataimat, áttanulmányoztam a lapos has irodalmát és előálltam azzal az 5 gyakorlattal, mely szerintem a legjobb a lapos has eléréséhez:

A minap találtam egy cikket, mely az 5 legjobb gyakorlatot mutatta be, mellyel lapos hasat lehet elérni. Összeszedtem a tapasztalataimat, áttanulmányoztam a lapos has irodalmát és előálltam azzal az 5 gyakorlattal, mely szerintem a legjobb a lapos has eléréséhez:

  1. Az ún. „Tedd le a villát!” gyakorlat: ez a gyakorlat egészen fantasztikus eredményeket szolgáltat, amikor a célunk, hogy lapos legyen a hasunk. Mit tegyünk? Egyszerűen tegyük le a villát (vagy a kezünkben lévő evőeszközt), amikor megettük azt a mennyiségű ételt, ami elő volt írva.
  2. Talán a második legjobb, az ún. „Csukd be a hűtőt!” nyomás: ez az egy kézzel végzett gyakorlat remekül laposítja a hasat. Hogyan végezd? Amikor a hűtőt kinyitod, mielőtt lenne időd felmérni annak tartalmát, azonnal nyomd vissza az ajtót zárt állapotba.
  3. A következő, egy nagyon nehéz, de rendkívül hasznos módszer – a „Mondd szépen: Nem, köszönöm.” Ezt a gyakorlatot csak kevesen tudják megfelelően elvégezni. Aki már egy ismétlésre képes belőle az igen komoly szinten van. A több ismétlést végzők egyértelműen a profi kategóriába esnek (és biztos, hogy lapos a hasuk). A kutatások szerint, az ebben a gyakorlatban végzett ismétlések száma egyenesen arányos a has laposságával.
  4. Az egyik legkevesebb energia befektetéssel járó, has laposító gyakorlat a „Meg se vedd!”. A gyakorlat lényege, hogy az áruházban egy speciális „vásárlási ívet” követsz. A gyakorlatot minden héten 1-szer érdemes végezni – a hatás néhány hónap alatt összeadódik és nagyon látványos lesz. Eredménye: lapos has.
  5. Az utolsó módszer, melyet naponta kell alkalmazni a „Főzz és készülj” gyakorlat. Ezt a komplex mozdulatsort érdemes heti minimum 2-3 alkalommal elvégezni. Ha kellően ügyes vagy, akkor 1 alkalom hatása kitart 2-3 napig is. Ha nem, az sem baj – nyugodtan alkalmazhatod minden egyes nap. A tartós gyakorlás eredményeként lapos lesz a hasad.

Jó, rendben, bocsánat – elnézést kérek… Természetesen ez csak egy vicc… (Vagy mégsem?) A lényeg a következő: lapos hasad nem a plankingtől, meg az 1000 felüléstől lesz. Attól maximum fájó hasad lesz.

Eleve: mi az, hogy lapos has? Régen még mindenki kockásat akart. Ma már elég a lapos? Elém állna egy srác, hogy „Szia, szeretnék edzeni, mert lapos hasat akarok.” hát, nem tudom, mit mondanék/tennék. Talán elküldeném jógázni. Miután befejeztem a röhögést, persze.

Nem már, ember! Mi lett velünk? Régen Arnold, meg Frank Zane volt az etalon. Nem beszélve Stallone-ról! Ma meg már lapos hasat akarunk?

Engedd meg, hogy leegyszerűsítsem: bizonyos eseteket leszámítva (terhesség, bélproblémák) ha nem lapos a hasad, akkor dagadt vagy. Kövér. Túlsúlyos. Sok rajtad a fölösleges zsír. Magas a testzsír százalékod. És még sorolhatnám. A nem megfelelő testösszetétel megoldása pedig a megfelelő étrend és az edzés.

A sorrend is ez: étrend és edzés. Nem tudsz egy rossz étrendet „túledzeni”. Nem tudod edzéssel semmissé tenni, amit a konyhában elrontasz. Nem fog menni.

Szóval, ahelyett, hogy 5 gyakorlatot csinálnál azért, hogy lapos legyen a hasad, menj és készítsd ki a holnapi 4 étkezésed dobozokba. Kutatók bebizonyították, hogy ez messze a legjobb „lapos has” gyakorlat – rendszeres alkalmazása sokszorosára növeli a lapos has előfordulásának valószínűségét.

Kép

ÁDÁM NORBERT

A sport mindig része volt az életemnek – néhány év úszást 16 év karate követett. A testépítéssel és a súlyzós edzéssel 7 éve ismerkedtem meg. Ekkor kezdtem el rendszeresen terembe járni és kutatni, hogy hogyan lehetnék jobb, hogyan tudnám átalakítani a külsőmet. A kezdeti lelkesedés idővel szenvedéllyé változott – az emberi test és teljesítmény tudománya iránti szenvedéllyé. Elvégeztem a Nemzetközi Testépítő és Fitness Szakszövetség Nemzetközi Szakedzői képzését, majd az egyetemi mester képzésem (végzettségem orvosi biotechnológus) alatt egyre jobban kikristályosodott bennem, hogy az edzés és a táplálkozástudomány mekkora befolyással van az egészségünkre, az életünkre és a sportolással elérhető eredményeinkre. A klienseimmel való közös munka során napról-napra meggyőződöm arról, hogy egészségünk, testünk és teljesítményünk tudatos formálásának eszköze – a megfelelő edzés és táplálkozás – a saját kezünkben van.

További információk: https://www.facebook.com/adamperformance/

Gondoltad volna, hogy a DNS-lánc 90%-a teljesen felesleges?

Ha lenne célja, már valószínűleg nem élnénk.

Fontos, hogy mit eszel, még fontosabb, hogy mikor

Így időzítsd az étkezéseket, akkor nem lehet baj.

Általános tévhitek a guggolásról, a felhúzásról és a fekvenyomásról

Alapfeladatok, amiket nem érdemes kihagynod az edzéstervedből.

Kicsit híztál csak a diplomaosztó óta? Nagy lehet a baj

A diszkrét dad bod is komoly veszélyeket rejthet.

A tudomány szerint te sem edzel elég keményen

Azt hiszed, a határaidat feszegeted, pedig...

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft