A legfontosabb dolgok, amikre szabadtéri edzéshez szükséged lehet

Végre itt a jó idő, ha kicsit alábbhagy a kánikula, mehetsz is a szabadba edzeni!

Végre itt a jó idő, ha kicsit alábbhagy a kánikula, mehetsz is a szabadba edzeni!

Nyugodtan kapd fel a napszemüveged és lépj le kicsit korábban a munkahelyedről, hogy aztán átadhasd magad a szabadtéri edzés örömeinek! Megmutatjuk, hogyan készülj fel rá!

egy szuper edzésterv

A legjobb, ha korán reggel, vagy késő este mész ki edzeni, ettől függetlenül jönnek még hűvösebb időszakok nyáron, amikor akár napközben is letudhatod az edzést. Ha kardiózni szeretnél, válaszd a futást! Egyébként is, sokkal hatékonyabb, ha a szabadban végzed, mint amikor a futópadon edzel!

A nyár az evezős sportok szezonja, a V-alakú felsőtestnek pedig jót tesz egy kis kajakozás, kenuzás. Ha van rá lehetőséged, ezt is inkább a szabadban űzd, mint a konditeremben.

A harmadik szuper opció a bringázás. Ha van időd, menj el a város forgatagából és tekerj terepen! Nem szeretnél kardiózni? Akkor próbáld ki a padon is elvégezhető edzéstervet, vagy ezt a saját testsúlyosat, amit szintén bárhol megcsinálhatsz.

VÍZ

Mivel a meleg, párás időben többet izzadsz, fontos, hogy napközben és edzés alatt, után is figyelj oda arra, hogy megfelelő mennyiségű vizet fogyassz! Ha 1 óránál többet edzettél, a sportital is jó választás edzés után, hiszen ez segít visszatölteni az izzadás során elvesztett elektrolitokat!

NAPTEJ

Nem csak napozáshoz van rá szükség! Nyáron különösen erős az UV-sugárzás, ezért minden alkalommal, amikor a szabadban sportolsz, használj naptejet!

Edzés után vedd az irányt a zuhany felé

Ha nem szeretnéd, hogy pattanásos legyen a bőröd, dobd le magadról az átizzadt ruhákat (ezek egyből mehetnek is a mosógépbe, mert minél tovább aszalódnak, annál több baktérium lesz rajtuk) és irány a zuhanyzó!


Ha mégis inkább bent maradnál, vagy már kardióztál egy jót a szabadban, végezd el az otthon hűvösében a következő gyakorlatokat!

Nézd meg a galériánkat> 4 kép
A legjobb edzésterv, amit akár a nappalidban is elvégezhetsz
Gondoltad volna, hogy a DNS-lánc 90%-a teljesen felesleges?

Ha lenne célja, már valószínűleg nem élnénk.

Fontos, hogy mit eszel, még fontosabb, hogy mikor

Így időzítsd az étkezéseket, akkor nem lehet baj.

Általános tévhitek a guggolásról, a felhúzásról és a fekvenyomásról

Alapfeladatok, amiket nem érdemes kihagynod az edzéstervedből.

Kicsit híztál csak a diplomaosztó óta? Nagy lehet a baj

A diszkrét dad bod is komoly veszélyeket rejthet.

A tudomány szerint te sem edzel elég keményen

Azt hiszed, a határaidat feszegeted, pedig...

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft