Meg tudod csinálni? Próbáld ki ezeket a plank variációkat az izmosabb törzsért!

Annyi gyakorlat létezik hasizomra, közülük az egyik legnépszerűbb a plank.

Annyi gyakorlat létezik hasizomra, közülük az egyik legnépszerűbb a plank.

Olvasd el ezt is!

Miért? Mert megdolgoztatja az egész törzsed, a hasizmaid, az oldalsó hasizmaid, a hátad és a farizmaid. Segíthet abban is, hogy észrevedd az esetleges egyenlőtlenségeket a két oldalad között, így megelőzheted a sérüléseket és fájdalmat is.

Ha a hagyományos plank könnyen megy, mutatunk néhány variációt, amivel nehezíthetsz rajta! A kisebb mozgásoknak köszönhetően még keményebben dolgozik a hasizmod. Ha rendszeresen elvégzed ezeket, sokkal stabilabbá válhat a törzsed, de akár a futás is jobban mehet majd.

A videón látható gyakorlatokat végezd el egymás után, a harmadik után tarts 10 másodperc pihenőt. A kör végén jöhet másfél perc szünet, de még kétszer meg kell ismételned az egészet. Menni fog?


Ha pedig további gyakorlatokra vagy kíváncsi, amiket akár otthon is elvégezhetsz, szemezgess ezekből:

Nézd meg a galériánkat> 4 kép
A legjobb edzésterv, amit akár a nappalidban is elvégezhetsz
Egész évben csobbanhatsz a Palatinus strandon!

Ha a Palatinus strandra eddig csak nyáron mentél, van egy jó hírünk: idén már ez a fürdő sem zárja be kapuit szeptemberben.

Elbúcsúzhatsz a hasi zsírtól! Kutatók egy olyan tapaszon dolgoznak, amivel leolvadnak rólad a fölös kilók

Az egyik legnagyobb mítosz, ami az edzést övezi, az, hogy ha bizonyos izomcsoportokat célzol meg az edzés során, az átmozgatott helyeken ég majd a zsír. Bár a hasizom tényleg a teremben készül, ahhoz, hogy látszódjon is, a megfelelő táplálkozásra is szükség van.

Kiderült, hogyan dobják le a kilókat a hollywoodi színészek

Zach Galifianakis és Jonah Hill is nagy átalakuláson ment keresztül.

A háziállatod komoly veszélyt jelenthet a szexuális életedre

Egy belga srác a saját bőrén tapasztalta meg ezt.

Olvasd el ezeket is

Segítünk az első lépésben: 50%-os kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 2685 Ft