Meg tudod csinálni? Próbáld ki ezeket a plank variációkat az izmosabb törzsért!

Annyi gyakorlat létezik hasizomra, közülük az egyik legnépszerűbb a plank.

Annyi gyakorlat létezik hasizomra, közülük az egyik legnépszerűbb a plank.

Olvasd el ezt is!

Miért? Mert megdolgoztatja az egész törzsed, a hasizmaid, az oldalsó hasizmaid, a hátad és a farizmaid. Segíthet abban is, hogy észrevedd az esetleges egyenlőtlenségeket a két oldalad között, így megelőzheted a sérüléseket és fájdalmat is.

Ha a hagyományos plank könnyen megy, mutatunk néhány variációt, amivel nehezíthetsz rajta! A kisebb mozgásoknak köszönhetően még keményebben dolgozik a hasizmod. Ha rendszeresen elvégzed ezeket, sokkal stabilabbá válhat a törzsed, de akár a futás is jobban mehet majd.

A videón látható gyakorlatokat végezd el egymás után, a harmadik után tarts 10 másodperc pihenőt. A kör végén jöhet másfél perc szünet, de még kétszer meg kell ismételned az egészet. Menni fog?


Ha pedig további gyakorlatokra vagy kíváncsi, amiket akár otthon is elvégezhetsz, szemezgess ezekből:

Nézd meg a galériánkat> 4 kép
A legjobb edzésterv, amit akár a nappalidban is elvégezhetsz
Gondoltad volna, hogy a DNS-lánc 90%-a teljesen felesleges?

Ha lenne célja, már valószínűleg nem élnénk.

Fontos, hogy mit eszel, még fontosabb, hogy mikor

Így időzítsd az étkezéseket, akkor nem lehet baj.

Általános tévhitek a guggolásról, a felhúzásról és a fekvenyomásról

Alapfeladatok, amiket nem érdemes kihagynod az edzéstervedből.

Kicsit híztál csak a diplomaosztó óta? Nagy lehet a baj

A diszkrét dad bod is komoly veszélyeket rejthet.

A tudomány szerint te sem edzel elég keményen

Azt hiszed, a határaidat feszegeted, pedig...

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft