Egyszerűnek tűnik, pedig izzadni fogsz! Gumiszalagos gyakorlat hasizomra, amiről kevesen hallottak

Ha nem hallottad volna, a hasprés és felülés nem hatékony hasizomépítő gyakorlatok.

Ha nem hallottad volna, a hasprés és felülés nem hatékony hasizomépítő gyakorlatok.

Olvasd el ezt is!

Sokkal okosabb, ha ezek helyett hatékonyabb gyakorlatokat választasz, melyek az egész törzsed kezelésbe veszik - a hasizmod, hátizmod és még a farizmaid is. Így működik a mindennapjaid során is a hasizom, a többi, körülötte lévő izommal együtt dolgozva.

A Pallof nyomás a hasedzés egyik rejtett kincse, amihez csak egy humiszalagra lesz szükséged, meg egy rúdra, amire rákötheted. A szalag ellenállása nehezít a gyakorlaton, hiszen az elvégzése során végig küzdened kell azért, hogy egyenes maradjon a törzsed. Emellett szimmetrikusabbá is teheted vele a kockáidat.

Arra figyelj közben, hogy a karjaid viszonylag sokáig tartsd nyújtva, hiszen ha nem így teszel pihenőt kap a hasizmod.

Nézd meg, a videóban hogyan csinálja a Men’s Health személyi edzője, aztán nincs más hátra, mint 3x8-10 ismétlést elvégezni belőle. Menni fog?

Gondoltad volna, hogy a DNS-lánc 90%-a teljesen felesleges?

Ha lenne célja, már valószínűleg nem élnénk.

Fontos, hogy mit eszel, még fontosabb, hogy mikor

Így időzítsd az étkezéseket, akkor nem lehet baj.

Általános tévhitek a guggolásról, a felhúzásról és a fekvenyomásról

Alapfeladatok, amiket nem érdemes kihagynod az edzéstervedből.

Kicsit híztál csak a diplomaosztó óta? Nagy lehet a baj

A diszkrét dad bod is komoly veszélyeket rejthet.

A tudomány szerint te sem edzel elég keményen

Azt hiszed, a határaidat feszegeted, pedig...

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft