Nagyobb tricepszet szeretnél? Itt a megoldás!

Ha már régóta nem nőtt a tricepszed, ideje emelni a tétet - vagyis a súlyokat.

Ha már régóta nem nőtt a tricepszed, ideje emelni a tétet - vagyis a súlyokat.

Olvasd el ezt is!

A legjobb módszer erre pedig a talajon végzett skull crusher, vagyis a tricepsznyújtás egyik variációja.

A hagyományos változatot egy idő után nehéz továbbfejleszteni, hiába pakolsz súlyokat a rúdra, mivel megfájdulhat a könyököd.

Ennek kiküszöbölésére a legjobb megoldás, ha a talajon végzed, hiszen így a gyakorlat teljes egészében csak a tricepszed dolgozik.

Feküdj a talajra, fogj egy francia rudat, ezt tartsd a homlokodnál. Lassan engedd a fejed mögé, a tárcsa érjen a talajhoz. Állj meg itt egy pillanatra, aztán nyújtsd ki a karjaid.

Ezzel a megoldással a nehezebb súlyok sem okoznak majd problémát!

Próbáld ki a következő edzéstervet: 10-12 ismétlést végezz a talajon, majd jöhet 6 hagyományos is! Ezt követően végezz kifulladásig annyi fekvenyomást, amennyit csak tudsz a talajon, végül a kör végén pihenj 1 percet. Összesen négyszer ismételd.


Ha az egész tested szeretnéd átmozgatni, lapozd végig a galériát, amiben egy tesztoszteron-fokozó edzéstervet találsz!

Nézd meg a galériánkat> 7 kép
Teljes testet átmozgató, tesztoszteron-fokozó, zsírégető edzésterv
Gondoltad volna, hogy a DNS-lánc 90%-a teljesen felesleges?

Ha lenne célja, már valószínűleg nem élnénk.

Fontos, hogy mit eszel, még fontosabb, hogy mikor

Így időzítsd az étkezéseket, akkor nem lehet baj.

Általános tévhitek a guggolásról, a felhúzásról és a fekvenyomásról

Alapfeladatok, amiket nem érdemes kihagynod az edzéstervedből.

Kicsit híztál csak a diplomaosztó óta? Nagy lehet a baj

A diszkrét dad bod is komoly veszélyeket rejthet.

A tudomány szerint te sem edzel elég keményen

Azt hiszed, a határaidat feszegeted, pedig...

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft