7 súlyzós gyakorlat a jobb állóképességért

Három körben égethetsz zsírt és javíthatsz az állóképességeden ezzel a súlyzós edzéstervvel!

Három körben égethetsz zsírt és javíthatsz az állóképességeden ezzel a súlyzós edzéstervvel!

A következő gyakorlatokkal a teljes tested megdolgoztathatod tokától bokáig, ráadásul nem csak a súlyt emeled majd, hanem a teljesítményed is!

Minden izomcsoportot megmozgatsz, de te döntöd el, hogy nehezebb súlyokkal végzel alacsonyabb ismétlésszámot azért, hogy erősebb legyél, vagy könnyebb súlyokkal csinálsz több ismétlést, hogy zsírt égess.

A következő hét gyakorlat igazi klasszikusnak számít, ám tényleg hatásosak, hiszen kiállták az idő próbáját. Neked már csak annyi a dolgod, hogy keress egy súlyzót, csinálj egy kis helyet és ha megy, ismételd meg háromszor a kört. Mondjuk lehet, hogy másnap kicsit nehezebben fogsz majd mozogni, de ennyi belefér az eredmény érdekében, nem? Hajrá!

Nézd meg a galériánkat> 7 kép
7 súlyzós gyakorlat a jobb állóképességért
Gondoltad volna, hogy a DNS-lánc 90%-a teljesen felesleges?

Ha lenne célja, már valószínűleg nem élnénk.

Fontos, hogy mit eszel, még fontosabb, hogy mikor

Így időzítsd az étkezéseket, akkor nem lehet baj.

Általános tévhitek a guggolásról, a felhúzásról és a fekvenyomásról

Alapfeladatok, amiket nem érdemes kihagynod az edzéstervedből.

Kicsit híztál csak a diplomaosztó óta? Nagy lehet a baj

A diszkrét dad bod is komoly veszélyeket rejthet.

A tudomány szerint te sem edzel elég keményen

Azt hiszed, a határaidat feszegeted, pedig...

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft