7 súlyzós gyakorlat a jobb állóképességért

Három körben égethetsz zsírt és javíthatsz az állóképességeden ezzel a súlyzós edzéstervvel!

Három körben égethetsz zsírt és javíthatsz az állóképességeden ezzel a súlyzós edzéstervvel!

A következő gyakorlatokkal a teljes tested megdolgoztathatod tokától bokáig, ráadásul nem csak a súlyt emeled majd, hanem a teljesítményed is!

Minden izomcsoportot megmozgatsz, de te döntöd el, hogy nehezebb súlyokkal végzel alacsonyabb ismétlésszámot azért, hogy erősebb legyél, vagy könnyebb súlyokkal csinálsz több ismétlést, hogy zsírt égess.

A következő hét gyakorlat igazi klasszikusnak számít, ám tényleg hatásosak, hiszen kiállták az idő próbáját. Neked már csak annyi a dolgod, hogy keress egy súlyzót, csinálj egy kis helyet és ha megy, ismételd meg háromszor a kört. Mondjuk lehet, hogy másnap kicsit nehezebben fogsz majd mozogni, de ennyi belefér az eredmény érdekében, nem? Hajrá!

Nézd meg a galériánkat> 7 kép
Brutálisan kigyúrt vegán testépítők, akiket megéri bekövetni Instán

Ők az élő bizonyítékai annak, hogy anélkül is lehetsz izmos, hogy húst és állati eredetű termékeket ennél.

Időhiányban szenvedsz? Nyomd le otthon ezt a súlyzós edzést!

Csak egy pár egykezes súlyzóra és 15 percre lesz szükséged hozzá!

Mi a leghatékonyabb fegyver a felesleges kilók ellen?

Az ételek, illetve az étrend kalóriatartalma régóta a fogyni vágyók elsődleges fókusza. Ha úgy tetszik, a központi direktíva az, hogy „együnk kevesebbet, mozogjunk többet” (tehát csökkentsük a bevitt kalóriák mennyiségét és növeljük az elégetett kalóriák mennyiségét), ha fogyni szeretnénk.

Egész évben csobbanhatsz a Palatinus strandon!

Ha a Palatinus strandra eddig csak nyáron mentél, van egy jó hírünk: idén már ez a fürdő sem zárja be kapuit szeptemberben.

Olvasd el ezeket is

Segítünk az első lépésben: 50%-os kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 2685 Ft