A legjobb 25 gyakorlat a kockás hasért

Ennyi kell a kőkemény hasizmokhoz!

Ennyi kell a kőkemény hasizmokhoz!

A plank és felülések nem elegek ahhoz, hogy kockás legyen a hasad.

Érdemes különböző fajta mozdulatokkal megdolgoztatnod a törzsed, hogy végre előbukkanjanak azok a kockák a hasadon.

A pisztoly guggolás például segít abban, hogy megtanuld a hasizmod is használni olyan gyakorlatoknál, ahol eddig nem tetted. A gimnasztika által inspirált L-ülés az egész törzsed kezelésbe veszi, így a tartásod is javulhat, ha rendszeresen végzed.

A pliometrikus gyakorlatok, például az oldalra ugrás során is be kell feszítened a hasad, ugyanakkor ez más módon dolgoztatja meg, hiszen robbanékony gyakorlatról van szó.

Az erős törzshöz viszont a megfelelően kidolgozott vállak is hozzájárulnak, hiszen ezek ketten szuperül erősítik egymást. És ha az egyikkel gond van, akkor valahogy megpróbálsz kompenzálni, ami később fájdalomhoz is vezethet.
Felkészültél?


Ha pedig más edzéstervet is kipróbálnál, nézd meg ezt az ugróköteleset:

Nézd meg a galériánkat> 9 kép
Ugróköteles edzésterv
Brutálisan kigyúrt vegán testépítők, akiket megéri bekövetni Instán

Ők az élő bizonyítékai annak, hogy anélkül is lehetsz izmos, hogy húst és állati eredetű termékeket ennél.

Időhiányban szenvedsz? Nyomd le otthon ezt a súlyzós edzést!

Csak egy pár egykezes súlyzóra és 15 percre lesz szükséged hozzá!

Mi a leghatékonyabb fegyver a felesleges kilók ellen?

Az ételek, illetve az étrend kalóriatartalma régóta a fogyni vágyók elsődleges fókusza. Ha úgy tetszik, a központi direktíva az, hogy „együnk kevesebbet, mozogjunk többet” (tehát csökkentsük a bevitt kalóriák mennyiségét és növeljük az elégetett kalóriák mennyiségét), ha fogyni szeretnénk.

Egész évben csobbanhatsz a Palatinus strandon!

Ha a Palatinus strandra eddig csak nyáron mentél, van egy jó hírünk: idén már ez a fürdő sem zárja be kapuit szeptemberben.

Olvasd el ezeket is

Segítünk az első lépésben: 50%-os kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 2685 Ft