Edzés utáni ínycsiklandó, barackos proteinsmoothie

Ezzel a finomsággal két legyet ütsz egy csapásra.

Ezzel a finomsággal két legyet ütsz egy csapásra.

Ha csúcsra akarod járatni az izomnövelést, pótolnod kell a proteint az izzasztó edzés után. Erre most egy minden eddiginél finomabb megoldást kínálunk, úgyhogy mutatjuk is, hogyan készítsd el az isteni, barackos proteinsmoothie-t.

Két szép barackot vágj fel kockákra, aztán mehetnek is bele a turmixgépbe. Kínáld meg a gyümölcsöt egy fél pohár natúr, görög joghurttal, majd háromnegyed pohár tejjel. Ezt követően jön a mentalevél, aminek a mennyiségét rád bízzuk (mi általában 4-5 mentalevelet szoktunk beledobni). Végül jöhet az egy kanálnyi vaníliás proteinpor, aztán már tenyerelhetsz is rá a bekapcsológombra. Addig túráztasd a gépet, amíg azt nem látod, hogy bársonyosan krémes a benne lévő folyadék.

Ha a fenti mennyiségekkel készítetted el a barackos smoothie-t, akkor 468 kalóriát, 42 gramm proteint és 13 gramm zsírt vittél be a szervezetedbe. Egészségedre, most már simán kibírod a következő étkezésig!

Gondoltad volna, hogy a DNS-lánc 90%-a teljesen felesleges?

Ha lenne célja, már valószínűleg nem élnénk.

Fontos, hogy mit eszel, még fontosabb, hogy mikor

Így időzítsd az étkezéseket, akkor nem lehet baj.

Általános tévhitek a guggolásról, a felhúzásról és a fekvenyomásról

Alapfeladatok, amiket nem érdemes kihagynod az edzéstervedből.

Kicsit híztál csak a diplomaosztó óta? Nagy lehet a baj

A diszkrét dad bod is komoly veszélyeket rejthet.

A tudomány szerint te sem edzel elég keményen

Azt hiszed, a határaidat feszegeted, pedig...

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft