Égess el 500 kalóriát 20 perc alatt ezzel az edzéstervvel!

Chris Feather, ausztrál edző szerint a jó testhez óriási mentális erőre van szükség.

Chris Feather, ausztrál edző szerint a jó testhez óriási mentális erőre van szükség.

Olvasd el ezt is!

„Annyira sok emberrel találkozom, akinek testéből többet is ki lehetne hozni. Sajnos viszont a legtöbb ilyen eset hátterében az áll, hogy fejben nem elég erősek és emiatt nem tudják magukból kihozni a maximumot.”

Feather szerint a fájdalomküszöböt meg lehet változtatni. A következő edzésterv pedig pontosan ebben segít.

Bemelegítés

  • 5 perc bringázás
  • Fej fölé nyomás 30 mp-en keresztül
  • Felugrás térdhúzással 30 mp-en keresztül
  • Guggolás falnál, 4 ismétlés

Az edzésterv

Próbálj meg 250 kalóriát elégetni a futópadon, viszont percenként végezz el 4 burpee-t és innen folytasd az evezést. Kezdőknek elég 200 kalóriát elégetni és 3 burpee-t elvégezni, haladók pedig 300 kalóriát égessenek és 5 burpee-t végezzenek.

Ha 20 percnél hamarabb végzel, növeld az ellenállást!

Mikor végeztél, fújd ki magad 1 perc alatt, aztán jöhet az újabb kör. Menni fog?


Ha evezés helyett inkább erősítenél, próbáld ki a következő edzéstervet, amitől jobban megy majd a bringázás:

Nézd meg a galériánkat> 5 kép
Itt a Tour de France edzésterv, amitől még a hasad is izmos lesz! Bevállalod?
A Szikla mutat 6 gyakorlatot, amiktől te is izmos lehetsz! Lesd el őket!

Dwayne Johsnon nagyon sok embert inspirál már csak a kinézetével is.

Kész, vége! Ennél jobb Tinderes profilkép nem létezik!

Mindenki tanulhat egyet s mást ettől a férfitól!

A legtöbb nő ezt gondolja arról, mekkora a szerszámod

Fontosabb dolgok is vannak annál, hogy mit rejt az alsógatyád!

A tudomány szerint ez a legjobb időpont a szexre

Egy új kutatásból kiderül, melyik napszakban a legjobb csinálni!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft