Így teheted definiáltabbá a mellizmaid!

Ha ezt olvasod, valószínűleg nem ismeretlen a fekvenyomás számodra. Valószínűleg ez a gyakorlat áll a felsőtest edzésed középpontjában.

Ha ezt olvasod, valószínűleg nem ismeretlen a fekvenyomás számodra. Valószínűleg ez a gyakorlat áll a felsőtest edzésed középpontjában.

Olvasd el ezt is!

A legtöbben a ferde padon végzett fekvenyomást is végzik, hogy a mellkasuk felső részét is megdolgoztassák, de a negatív padon végzett gyakorlatok sem maradhatnak ki, hogy az alsó rész is alaposan ki legyen dolgozva. Ez viszont nem mindig elég, hiszen a belső izmokat is kezelésbe kell venni. A kábeles keresztezés és a tárogatás erre tökéletesek, de van egy egyszerűbb módszer is, amihez semmilyen eszközre nincs szükséged.

A videóban bemutatott gyakorlatról van szó, az izometrikus tárcsanyomásról, melyet bármilyen más súllyal is elvégezhetsz. Elég nagy szívás, az tény, mert fájni fog, de nagyon hatékony a belső mellizmok megdolgoztatására. Érdemes a mellezés után megcsinálnod belőle pár sorozatot, hogy tényleg ne maradjon ki egyik rész sem a buliból!


Jöhet még egy kis edzés?

Nézd meg a galériánkat> 7 kép
Királyi izmokat akarsz? Próbáld ki ezt az edzéstervet, amit a Trónok harca inspirált!
A Szikla mutat 6 gyakorlatot, amiktől te is izmos lehetsz! Lesd el őket!

Dwayne Johsnon nagyon sok embert inspirál már csak a kinézetével is.

Kész, vége! Ennél jobb Tinderes profilkép nem létezik!

Mindenki tanulhat egyet s mást ettől a férfitól!

A legtöbb nő ezt gondolja arról, mekkora a szerszámod

Fontosabb dolgok is vannak annál, hogy mit rejt az alsógatyád!

A tudomány szerint ez a legjobb időpont a szexre

Egy új kutatásból kiderül, melyik napszakban a legjobb csinálni!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft