Javíts az egyensúlyodon, közben pedig dolgoztasd meg a karjaid és a törzsed!

A törzsizmaid egyik legfontosabb feladata, hogy stabilizálja a tested minden asszimetrikus mozdulat során, amit napközben végzel.

A törzsizmaid egyik legfontosabb feladata, hogy stabilizálja a tested minden asszimetrikus mozdulat során, amit napközben végzel.

Olvasd el ezt is!

Segítenek abban, hogy könnyebben becipeld a bevásárlószatyrokat és jobb legyél kosárlabdázásban is.

Ezért fontos, hogy ne csak szimmetrikus gyakorlatokkal erősíts. A tradícionális gyakorlatok során ugyanis a tested mindkét oldala dolgozik, azonban néhány újítással úgy edzheted meg a törzsed, ahogy azt kell. Ezektől a mozdulatoktól atletikusabb is leszel, hiszen a legtöbb sportban jól jön, ha meg tudod tartani az egyensúlyod. A következő öt gyakorlat úgy fejleszti az egyensúlyérzéked, hogy közben a törzsizmaid is erősíti.

A lényeg, hogy végig tartsd befeszítve a hasizmaid, a farizmaid és a hátad elsó részét is és próbálj minden gyakorlatnál egyensúlyban maradni. Ha pedig az edzéstervedbe beteszed őket plusz gyakorlatokként, végezz utánuk nehéz súlyzós gyakorlatokat a jobb eredmény elérésének érdekében.


Ha kell még egy kis hasazás:

Nézd meg a galériánkat> 5 kép
Itt a Tour de France edzésterv, amitől még a hasad is izmos lesz! Bevállalod?
A Szikla mutat 6 gyakorlatot, amiktől te is izmos lehetsz! Lesd el őket!

Dwayne Johsnon nagyon sok embert inspirál már csak a kinézetével is.

Kész, vége! Ennél jobb Tinderes profilkép nem létezik!

Mindenki tanulhat egyet s mást ettől a férfitól!

A legtöbb nő ezt gondolja arról, mekkora a szerszámod

Fontosabb dolgok is vannak annál, hogy mit rejt az alsógatyád!

A tudomány szerint ez a legjobb időpont a szexre

Egy új kutatásból kiderül, melyik napszakban a legjobb csinálni!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft