3 nyújtás, amit érdemes elvégezned az ízületeid egészségéért

Mindössze egy súlyzórúdra van hozzájuk szükséged!

Mindössze egy súlyzórúdra van hozzájuk szükséged!

Minden konditeremben megtalálható a súlyzórúd, amit leginkább erősítésre használsz.

Ettől függetlenül másra is lehet, ám nyújtásra, mobilitásfejlesztésre már sokkal kevesebbeknek jut elsőre eszébe ez az eszköz. Ahelyett, hogy jól megpakolnád tárcsákkal, a talajra kell tenned az egyik végét, innentől pedig a lehetőségeid száma végtelen, hatásosan tudod vele növelni a hajlékonyságodat.

Sean Garner, személyi edző szerint a gumiszalagon és jógán kívül érdemes az ő módszerét is kipróbálni. Mivel hajlékonyabbá válsz, kisebb eséllyel sérülsz le edzés közben.

Garner a következő gyakorlatokat javasolja, melyekből 8-12 ismétlést érdmees végrehajtanod oldalanként. Fokozatosan növeld a mozgástartományt, ha tudod!

  • mellnyújtás
  • oldalsó törzsizmok nyújtása
  • gerincmenti izmok nyújtása


Ha pedig szeretnéd mindened lenyújtani egy kiadós edzés után, próbáld ki a következő gyakorlatokat is!

Nézd meg a galériánkat> 7 kép
Sose hagyd ki! Útmutató a nyújtáshoz
A háziállatod komoly veszélyt jelenthet a szexuális életedre

Egy belga srác a saját bőrén tapasztalta meg ezt.

Jó hírünk van: a tejcsoki is jót tesz az egészségednek!

Ha odafigyelsz arra, hogy egészségesen táplálkozz, akkor valószínűleg a csoki nem található meg az étrendedben.

Így készült Cedric McMillan a Mr. Olympiára

Múlt héten rendezték meg Las Vegasban a világ legrangosabb testépítő és fitnesz versenyét, az Olympia Weekend-et, ahol az idei Arnold Classic győztese, Cedric McMillan is indult.

Kiderült végre, miért sírunk, ha nem megy a csapatnak

Ne rejtegesd a könnyeidet, az evolúció nem tűr ellentmondást.

Olvasd el ezeket is

Segítünk az első lépésben: 50%-os kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 2685 Ft