9 gyakorlat hasizomra, amit húzódzkodó rúdon végezhetsz el

Kelj fel a talajról és inkább végezd a magasban a hasizom gyakorlatokat!

Kelj fel a talajról és inkább végezd a magasban a hasizom gyakorlatokat!

A függeszkedésben végzett lábemelés szuper core edzés, mely nem csak a hasizmaid teszi próbára, hanem a felsőtestedet is erősíti.

Miért nehezebb? Egyrészt, mert a felsőtested erejére is szükség van ahhoz, hogy sokáig a rúdon maradj, másrészt pedig a szorításodnak is ki kell tartania.

Közben a hasad és a csípőd környéki izmok is kemények dolgoznak, keményen meg kell küzdened a gravitációval annak érdekében, hogy el tudd végezni a gyakorlatot. Kontrollálnod kell a tested, hogy ne lengedezz ide-oda, hanem a munka nagyobb részét a hasizom végezze.

Emellett persze rugalmasságra és mobilitásra is szükség van, hogy nyújtva, a talajjal párhuzamosan emeld fel a lábaidat.

Geren Liles, személyi edző megmutat 9 különböző variációt, melyekkel szuper eredményeket érhetsz el.


Ha kell még egy kis inspiráció:

Nézd meg a galériánkat> 9 kép
10 gyakorlat hasizomra, ami jobb, mint a hasprés
A háziállatod komoly veszélyt jelenthet a szexuális életedre

Egy belga srác a saját bőrén tapasztalta meg ezt.

Jó hírünk van: a tejcsoki is jót tesz az egészségednek!

Ha odafigyelsz arra, hogy egészségesen táplálkozz, akkor valószínűleg a csoki nem található meg az étrendedben.

Így készült Cedric McMillan a Mr. Olympiára

Múlt héten rendezték meg Las Vegasban a világ legrangosabb testépítő és fitnesz versenyét, az Olympia Weekend-et, ahol az idei Arnold Classic győztese, Cedric McMillan is indult.

Kiderült végre, miért sírunk, ha nem megy a csapatnak

Ne rejtegesd a könnyeidet, az evolúció nem tűr ellentmondást.

Olvasd el ezeket is

Segítünk az első lépésben: 50%-os kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 2685 Ft