Időhiányban szenvedsz? Nyomd le otthon ezt a súlyzós edzést!

Csak egy pár egykezes súlyzóra és 15 percre lesz szükséged hozzá!

Csak egy pár egykezes súlyzóra és 15 percre lesz szükséged hozzá!

Olvasd el ezt is!

Ben Lauder-Dykes, amerikai személyi edző módszerének lényege, hogy három gyakorlatot kell csökkenő ismétlésszámban elvégezned. Először mindegyikből 10-et kell megcsinálnod, majd a következő körben 9-et és így tovább, egészen addig, amíg már csak 1 ismétlést kell végrehajtanod.

A kitörés, bicepszezés és burpee az egész tested átmozgatják: a lábaid, törzsed, mellizmaid, bicepszed és tricepszed is dolgozik a 15 perc alatt.

„Az első néhány kör kemény lesz, ezért érdemes arra koncentrálnod, hogy szabályosan végezd el a gyakorlatokat. Ha eljutsz a 6 ismétlésig, már gyorsabban is végre tudod majd hajtani őket.”

- mondta az edző.

Érdemes minden alkalommal felírnod az időeredményed, hogy össze tudd hasonlítani, mennyit fejlődtél.

Kipróbálod?


Jöhet még egy edzésterv otthonra?

Nézd meg a galériánkat> 4 kép
A legjobb edzésterv, amit akár a nappalidban is elvégezhetsz
10 dolog, amit nem tudtál Lewis Hamiltonról

A címlapunkon szereplő Forma-1-es pilótáról rengeteg pletyka kering, pedig sokkal több van benne annál, éppen kivel jár.

A faterod miatt nem kockás a hasad?

Nem tudsz lefogyni? A faterod állhat a háttérben.

A hét táplálkozási tippje: Minden, amit a vegán étrendről tudni érdemes

Egyre népszerűbbé válik a vegán életmód, ám sokan attól tartanak, hogy ha mellőzik az összes állatii eredetű alapanyagot, az izmaikból is veszítenek. Ez igaz?

Lewis Hamilton: Az ember, aki 10 évesen megalapozta a karrierjét

Negyedik világbajnoki címe felé robog a brit pilóta.

Nehezen találsz párt? A 37 százalékos szabály a segítségedre lehet!

Ideje újragondolni a randizásról alkotott elképzeléseidet!

Olvasd el ezeket is

Segítünk az első lépésben: 50%-os kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 2685 Ft