A hét edzéstippje: Építs izmot és szerezz funkcionális erőt ezzel az edzéstervvel!

Ezzel erős és izmos leszel egyszerre!

Ezzel erős és izmos leszel egyszerre!

Mindössze öt gyakorlatot kell elvégezned, viszont a 25-perces edzés végére összesen már 275-ön leszel túl. Amellett, hogy az egész testedet átmozgathatod, funkcionális erőre is szert tehetsz, hála a nehéz súlyzókkal végzett emeléseknek és saját testsúlyos gyakorlatoknak.

A lent bemutatott sorrendben végezd el a gyakorlatokat, köztük ne tartsd pihenőt, csak ha nagyon muszáj. Kezdd 10-10 ismétléssel az első körben, a második sorozatban viszont már csak kilencet csinálj, a harmadikban nyolcat és haladj így, amíg eljutsz egy ismétlésig. Ha szükséges, beiktathatsz a körök között fél-1 perc pihenőt, viszont törekedj rá, hogy minél gyorsabban végrehajtsd őket, a szabályos elvégzésre viszont ügyelj. Kezdőként nyugodtan cseréld le a tárcsás súlyt egykezesre és az edzettségi szintednek megfelelően alakítsd át a gyakorlatokat, ha szükséges. Felkészültél? Akkor hajrá!

Nézd meg a galériánkat> 5 kép
A hét edzéstippje: Építs izmot és szerezz funkcionális erőt ezzel az edzéstervvel!
10 dolog, amit nem tudtál Lewis Hamiltonról

A címlapunkon szereplő Forma-1-es pilótáról rengeteg pletyka kering, pedig sokkal több van benne annál, éppen kivel jár.

A faterod miatt nem kockás a hasad?

Nem tudsz lefogyni? A faterod állhat a háttérben.

A hét táplálkozási tippje: Minden, amit a vegán étrendről tudni érdemes

Egyre népszerűbbé válik a vegán életmód, ám sokan attól tartanak, hogy ha mellőzik az összes állatii eredetű alapanyagot, az izmaikból is veszítenek. Ez igaz?

Lewis Hamilton: Az ember, aki 10 évesen megalapozta a karrierjét

Negyedik világbajnoki címe felé robog a brit pilóta.

Nehezen találsz párt? A 37 százalékos szabály a segítségedre lehet!

Ideje újragondolni a randizásról alkotott elképzeléseidet!

Olvasd el ezeket is

Segítünk az első lépésben: 50%-os kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 2685 Ft