7 fogyókúrás tipp, hogy kevesebb kalóriát egyél!

Nyilván úgy is le lehet fogyni, hogy naponta megeszel egy Snickers-t, de a súlyveszteség minősége is számít- ki vágyik vézna testalkatra és satnya izmokra? A fogyás titka: egyél kevesebbet és égess több kalóriát.

Nyilván úgy is le lehet fogyni, hogy naponta megeszel egy Snickers-t, de a súlyveszteség minősége is számít- ki vágyik vézna testalkatra és satnya izmokra? A fogyás titka: egyél kevesebbet és égess több kalóriát.

Olvasd el ezt is!

De nem is igazán a súlyveszteségre, hanem a testzsírszázalék csökkenésére vágysz, tehát arra, hogy minél több izmod maradjon, mialatt ledobod a fölös kilókat. Igen, lehetséges egyszerre fogyni és izmokat növeszteni. Pár nagyon egyszerű trükkel csökkentheted a kalória-bevitelt, méghozzá számolgatás, méricskélés, vagy bármilyen radikális változtatás nélkül!

1. Egyél a másik kezeddel

Egyszerű, igaz? Ha jobbkezes vagy, vedd a villát a balba és fordítva. Miért működik ez? Mert lelassít és minél lassabban eszel, annál kevesebbet fogyasztasz. Ráadásul jobban megdolgoztatja az agyad, ami sohasem lehet rossz.

2. Válaszd szét

Ne hagyd, hogy az ételek érintkezzenek a tányéron. Oké, ez úgy hangzik mint egy kényszerbeteg tanácsa, holott mindössze az adagok elkülönítéséről szól. Nem azt kell megváltoztatnod, amit eszel, ez a módszer abban segít, hogy csökkentsd a mennyiségeket, ami remek első lépés az életmódváltás irányába.

3. Le a villával

Minden falat közben tedd le a villádat, mivel ez is abban segít, hogy lassabban egyél. Az agynak nagyjából 15-20 percre van szüksége, hogy jóllakottságot érezzen, így ha habzsolsz, jóval több ételt fogyasztasz, mint amire valójában szükséged van. Hagyd, hogy az agyad jelezze a jóllakottságot a gyomrod helyett.

4. Rágj

Rágd meg alaposabban az ételt. Akad, aki azt állítja, hogy minden egyes falatot 39-szer kell megrágni, míg egy másik iskola az 54-re esküszik. A lényeg persze nem ez: ha egy kicsit is tovább rágod a falatot, egyrészt jobban érzed majd az ételek ízét,másrészt ez is lassítja az evést. Tehát most, hogy a villát minden egyes falat között leteszed, több időd lesz alaposan megrágni az ennivalót.

5. Kapcsolj ki

Mindegy hogy mobilról, könyvről vagy a tévéről van szó, ha valami elvonja a figyelmed, észrevétlenül is többet fogyasztasz. Ez az egyik legérzékenyebb téma, pedig látszólag nem nagy ügy. de gondolj csak bele: hányszor nyomkodod a mobilod ebéd közben, hányszor viszel magaddal olvasnivalót az étkezőbe, hányszor nézed a meccset az étteremben? Ehelyett teljes erőbedobással koncentrálj a veled együtt evőkre,. Jobb esetben hallasz valami érdekeset is, de az sem nagy ügy ha csak szimplán kevesebbet eszel.

6. Kezdd salátával

Az éttermekben mindig kenyereskosarat tesznek az asztalokra. Bezzeg, ha a kosarak salátával lennének megtöltve… ha otthon is vagy, kezdd a menüt egy tál salátával, és biztos, hogy összességében kevesebbet fogsz enni. Nyilván a saláta nem egy halom sajtot, bacont és tejszínes öntetet jelent… de ez már más tészta. A zöldségek kifejezetten laktatóak, így kevesebb hely marad a ’nehezebb’ kalóriáknak.

7. Folytasd zöldséggel

A zöldségek és gyümölcsök tegyék ki a fogás nagy részét. Szereted a wokban készült ételeket? Remek! Használj zöldségeket alapnak, add hozzá a húst vagy a tofut és ízesítsd kedvedre. Zabkását ennél reggelire? Először töltsd meg a tálkát bogyós gyümölcsökkel, csak ezután add hozzá a kész zabkását. Így a zöldségek és gyümölcsök dominálnak a táplálkozásodban, a többi pedig csak kitölti az űrt.

Kész is van. Hét egyszerű módszer a kalóriabevitel csökkentésére anélkül, hogy bármit is méricskélned és számolgatnod kellett volna.

A háziállatod komoly veszélyt jelenthet a szexuális életedre

Egy belga srác a saját bőrén tapasztalta meg ezt.

Jó hírünk van: a tejcsoki is jót tesz az egészségednek!

Ha odafigyelsz arra, hogy egészségesen táplálkozz, akkor valószínűleg a csoki nem található meg az étrendedben.

Így készült Cedric McMillan a Mr. Olympiára

Múlt héten rendezték meg Las Vegasban a világ legrangosabb testépítő és fitnesz versenyét, az Olympia Weekend-et, ahol az idei Arnold Classic győztese, Cedric McMillan is indult.

Kiderült végre, miért sírunk, ha nem megy a csapatnak

Ne rejtegesd a könnyeidet, az evolúció nem tűr ellentmondást.

Olvasd el ezeket is

Segítünk az első lépésben: 50%-os kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 2685 Ft