Beférsz még a kormány mögé?

A súlyprobléma egyik oka a vezetéssel töltött idő– legalábbis az Illinois Egyetem egyik nemrég publikált tanulmánya szerint.

A súlyprobléma egyik oka a vezetéssel töltött idő– legalábbis az Illinois Egyetem egyik nemrég publikált tanulmánya szerint.

A tanulmány azt állítja, hogy az autóval megtett kilométerekkel összhangban vastagszik a derekad is. A kutatók kimutatták, hogy ha a naponta plusz másfél kilométert vezetsz, hat év alatt két százalékkal nőtt a súlygyarapodásod mértéke.

Az autózással töltött percek valószínűleg napod legveszélyesebb percei – legalábbis ami az aktivitást illeti. Ilyenkor ugyanis semennyi energiát sem használsz – mondja a tanulmány szerzője, Dr. Sheldon H. Johnson.

Nem mintha az íróasztalnál eltöltött idő előnyödre válna, azonban az irodában legalább fel tudsz állni néha. Ha ehhez hozzászámolod az alkalmankénti autós gyorséttermeket, máris kikerekedik a (tükör)kép.

A vezetéssel járó stressz csak tetézi a gondokat. Jelentős összefüggés mutatható ki a stressz és a hízás között – mondja Dr. Elizabeth R. Lombardo fizikoterapeuta - azt pedig mind tudjuk, hogy az autózás nem nyugalmas műfaj.

Ha nem tudod elkerülni, hogy autóba ülj, ezekkel az útravaló tanácsokkal próbáld semlegesíteni az időzített bombát:

1.

Ne engedj az autópálya következő kijáratánál lévő gyorsétterem csábításának. Egyél otthon, az útra pedig csomagolj magadnak egészséges ennivalót. Vezetés közben igyál vizet: ezzel elkerülheted, hogy a folyadékigényt összetéveszd az éhséggel.

2.

Mozogj többet, amikor nem az autóban ülsz. Parkolj távolabb a háztól még akkor is, ha közvetlenül a kapu mellett is találsz helyet; válaszd a lépcsőt a lift helyett vagy sétálj tíz percet, ha kiszállsz a pihenőhelyen.

3.

Fejleszd ki a saját módszered az utazással járó stressz ellen. Indulj korábban, hogy elkerüld a csúcsforgalmat, vigyél magaddal hangoskönyvet, vagy válassz olyan útvonalat, amelyen élvezheted a panorámát.
Máris vékonyabbnak érzed magad, nem?

Gyilkos edzésterv hasizomra, amihez csak egy padra van szükséged

4 különböző gyakorlatot mutat Jeremy Scott, amivel javíthatsz az erőnléteden és a stabilitásodon is.

Már megint nem emlékszel, hova tetted a kulcsod? Lehet, hogy a cukor tehet róla!

Kutatók egyre több bizonyítékot találnak arra, hogy miért is jobb csökkenteni az elfogyasztott cukor mennyiségét.

Ez a férfitípus bírja a legtovább az ágyban

Egy török kutatás szerint létezik a férfiaknak egy olyan csoportja, akik bizony tényleg sokáig bírják az ágyban.

Ezért nem megy a deadlift?

A deadlift az egyik legjobb módja a felsőtested erősítésének, ám nem mindenkinek megy úgy, ahogy szeretné.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft