Beférsz még a kormány mögé?

A súlyprobléma egyik oka a vezetéssel töltött idő– legalábbis az Illinois Egyetem egyik nemrég publikált tanulmánya szerint.

A súlyprobléma egyik oka a vezetéssel töltött idő– legalábbis az Illinois Egyetem egyik nemrég publikált tanulmánya szerint.

A tanulmány azt állítja, hogy az autóval megtett kilométerekkel összhangban vastagszik a derekad is. A kutatók kimutatták, hogy ha a naponta plusz másfél kilométert vezetsz, hat év alatt két százalékkal nőtt a súlygyarapodásod mértéke.

Az autózással töltött percek valószínűleg napod legveszélyesebb percei – legalábbis ami az aktivitást illeti. Ilyenkor ugyanis semennyi energiát sem használsz – mondja a tanulmány szerzője, Dr. Sheldon H. Johnson.

Nem mintha az íróasztalnál eltöltött idő előnyödre válna, azonban az irodában legalább fel tudsz állni néha. Ha ehhez hozzászámolod az alkalmankénti autós gyorséttermeket, máris kikerekedik a (tükör)kép.

A vezetéssel járó stressz csak tetézi a gondokat. Jelentős összefüggés mutatható ki a stressz és a hízás között – mondja Dr. Elizabeth R. Lombardo fizikoterapeuta - azt pedig mind tudjuk, hogy az autózás nem nyugalmas műfaj.

Ha nem tudod elkerülni, hogy autóba ülj, ezekkel az útravaló tanácsokkal próbáld semlegesíteni az időzített bombát:

1.

Ne engedj az autópálya következő kijáratánál lévő gyorsétterem csábításának. Egyél otthon, az útra pedig csomagolj magadnak egészséges ennivalót. Vezetés közben igyál vizet: ezzel elkerülheted, hogy a folyadékigényt összetéveszd az éhséggel.

2.

Mozogj többet, amikor nem az autóban ülsz. Parkolj távolabb a háztól még akkor is, ha közvetlenül a kapu mellett is találsz helyet; válaszd a lépcsőt a lift helyett vagy sétálj tíz percet, ha kiszállsz a pihenőhelyen.

3.

Fejleszd ki a saját módszered az utazással járó stressz ellen. Indulj korábban, hogy elkerüld a csúcsforgalmat, vigyél magaddal hangoskönyvet, vagy válassz olyan útvonalat, amelyen élvezheted a panorámát.
Máris vékonyabbnak érzed magad, nem?

15 baki, amit az óvszerrel elkövethetsz

Az óvszer felhúzása mára már napi rutinoddá vált, de vajon tudod, hogy kell megfelelően csinálni? Sajnos a legújabb kutatások szerint sokan nem tudják.

5 tipp - randizz kevés pénzből

Újra a húspiacon? Ha az USA-ban élnél azt mondhatnánk, szerencsés vagy, mert ők a 2-3x többször randiznak, mint az Egyesült Királyságban, Ausztáliában, Japánban, vagy Franciaországban.

7 fogyókúrás tipp, hogy kevesebb kalóriát egyél!

Nyilván úgy is le lehet fogyni, hogy naponta megeszel egy Snickers-t, de a súlyveszteség minősége is számít- ki vágyik vézna testalkatra és satnya izmokra? A fogyás titka: egyél kevesebbet és égess több kalóriát.

A 30 másodperces nyújtás, amit minden reggel el kellene végezned

Nem kell órákig jógáznod ébreéds után ahhoz, hogy javíts a mobilitásodon. Egy félperces nyújtás is sokat segíthet abban, hogy bemelegítsd az izmaid és az ízületeid.

Mit árul el rólad az, hogy milyen alsógatyát hordasz?

A nőknek minden mozdulatod dekódolni kell, hiszen a férfit a döntései határozzák meg. A legapróbb részletek, például az, hogy milyen alsónadrágot hordasz, is kihathatnak arra, mekkora sikered lesz este.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Előfizetés