6 egyszerű mód, hogy kevesebb cukrot egyél

Kövesd a tippeket, hogy jobban menjen a fogyás és egészségesebben táplálkozz!

Kövesd a tippeket, hogy jobban menjen a fogyás és egészségesebben táplálkozz!

1. A cukros gabonapehely helyett fogyassz édesítetlen zabkását egy marék gyümölccsel és fehérjeporral. (Így 30%-kal kevesebb cukrot viszel be).

2. A pirítósra lekvár helyett kenj mogyoróvajat, így 10 grammot spórolhatsz.

3. A cukros italok helyett fogyassz vizet - ez újabb 10g mínusz.

Olvasd el ezt is!

4. Ha nassolnál, fogyassz olajos magvakat, gyümölcsöket.

5. Cukor helyett tegyél vaníliát, vagy fahéjat a süteményekbe.

6. Ketchup helyett inkább csípős szószt válassz. Így teáskanalanként 3 gramm cukrot spórolhatsz meg.

14 ok, hogy azok a párok, akik együtt buliznak, együtt is maradnak

Mivel ti álltok a legközelebb egymáshoz, így egy közös bulika sem árthat meg. Nem mondunk ilyenkor nemet kedvenc italainkra sem.

Videó! A középsulis futó inkább lelapátolta a havat a pályáról, futópadon futás helyett

A hó nem lehet akadály, ha profi és elkötelezett sportoló vagy. A legtöbb 18 évesnek a nagy hó annyit jelent, hogy kicsit tovább időzhet el otthon.

Teljes testet átmozgató bemelegítés 2 perc alatt

Biztosítsd be a győzelmedet a következő gyakorlatokkal!

15 szurkolócsaj, akiket megéri bekövetni instán

Az NFL egyik fénypontja a szurkolócsajok produkciója.

Mi rossz a vérképedben?

A múlt héten leírtam, hogy milyen vizsgálatokat érdemes végezni így az év elején, ha egészségesek akarunk lenni, ill. célunk a testünk átalakítása. A DEXA-val történő testösszetétel mérést ki is veséztük, most jöjjön a másik: a standard vérkép.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 2017-re féláron! 6 lapszám most csupán 2685 Ft!

Csak 2685 Ft