6 egyszerű mód, hogy kevesebb cukrot egyél

Kövesd a tippeket, hogy jobban menjen a fogyás és egészségesebben táplálkozz!

Kövesd a tippeket, hogy jobban menjen a fogyás és egészségesebben táplálkozz!

1. A cukros gabonapehely helyett fogyassz édesítetlen zabkását egy marék gyümölccsel és fehérjeporral. (Így 30%-kal kevesebb cukrot viszel be).

2. A pirítósra lekvár helyett kenj mogyoróvajat, így 10 grammot spórolhatsz.

3. A cukros italok helyett fogyassz vizet - ez újabb 10g mínusz.

Olvasd el ezt is!

4. Ha nassolnál, fogyassz olajos magvakat, gyümölcsöket.

5. Cukor helyett tegyél vaníliát, vagy fahéjat a süteményekbe.

6. Ketchup helyett inkább csípős szószt válassz. Így teáskanalanként 3 gramm cukrot spórolhatsz meg.

Nézd meg, mit üzen neked Nagy Laci!

A kézilabdázóval beszélgettünk egy kicsit a sportról, táplálkozásról és regenerációról.

A lobbizás alapjai - legyél profi az érdekeid érvényesítésében!

Az érdekeid érvényesítéséhez érdemes megfogadnod néhány tippet, főleg akkor, ha befolyásolni szeretnéd a jogi szabályozásokat.

4 őrült jel, hogy megcsal

Egy új kutatás szerint többször kényezteted a párod orálisan, ha veszélyben érzed magad és attól tartasz, megcsal.

Miért edz annyi sportoló maszkban?

LeBron James és Hosszú Katinka is maszkban edz. Megmutatjuk, hogyan hatnak a maszkok a teljesítményedre.

Ennyi egészségtelen ételt ehetsz gond nélkül

Egy új kutatás szerint sokan úgy gondolják, hogy bizonyos mennyiségben bármiből ehetnek, amiből akarnak, pedig a sok kicsi sokra megy. Persze, ha a héten 1 nap megjutalmazod magad valamilyen édességgel, nem lesz baj, csak akkor, ha a csalónapból csalóhét lesz.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Előfizetés