6 egyszerű mód, hogy kevesebb cukrot egyél

Kövesd a tippeket, hogy jobban menjen a fogyás és egészségesebben táplálkozz!

Kövesd a tippeket, hogy jobban menjen a fogyás és egészségesebben táplálkozz!

1. A cukros gabonapehely helyett fogyassz édesítetlen zabkását egy marék gyümölccsel és fehérjeporral. (Így 30%-kal kevesebb cukrot viszel be).

2. A pirítósra lekvár helyett kenj mogyoróvajat, így 10 grammot spórolhatsz.

3. A cukros italok helyett fogyassz vizet - ez újabb 10g mínusz.

Olvasd el ezt is!

4. Ha nassolnál, fogyassz olajos magvakat, gyümölcsöket.

5. Cukor helyett tegyél vaníliát, vagy fahéjat a süteményekbe.

6. Ketchup helyett inkább csípős szószt válassz. Így teáskanalanként 3 gramm cukrot spórolhatsz meg.

Glutamin – Tényleg segít izmot építeni?

A glutamin az egyik leggyakrabban emlegetett aminosav. Amikor elmegyünk egy kiegészítőket áruló boltba, akkor az eladó a fehérje, BCAA és vitamin eladása után ezt is elkezdi nekünk ajánlgatni.

A heteroszexuális nőknek van a legkevesebb orgazmusa

Egy elég lehangoló kutatási eredmény szerint a heteroszexuális nők kevesebb orgazmust élnek át, mint bárki más.

Ételek, amikkel felveheted a harcot a kopaszodás ellen

Egyre több a kihullott hajszál a lefolyóban? Nem vagy egyedül! A kopaszodás okai nagyon változatosak lehetnek, például autoimmun betegség, cukorbetegség, vitaminhiány, stressz és az alváshiány is produkálhat hasonló tüneteket.

Gyilkos edzésterv hasizomra, amihez csak egy padra van szükséged

4 különböző gyakorlatot mutat Jeremy Scott, amivel javíthatsz az erőnléteden és a stabilitásodon is.

Már megint nem emlékszel, hova tetted a kulcsod? Lehet, hogy a cukor tehet róla!

Kutatók egyre több bizonyítékot találnak arra, hogy miért is jobb csökkenteni az elfogyasztott cukor mennyiségét.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft