6 egyszerű mód, hogy kevesebb cukrot egyél

Kövesd a tippeket, hogy jobban menjen a fogyás és egészségesebben táplálkozz!

Kövesd a tippeket, hogy jobban menjen a fogyás és egészségesebben táplálkozz!

1. A cukros gabonapehely helyett fogyassz édesítetlen zabkását egy marék gyümölccsel és fehérjeporral. (Így 30%-kal kevesebb cukrot viszel be).

2. A pirítósra lekvár helyett kenj mogyoróvajat, így 10 grammot spórolhatsz.

3. A cukros italok helyett fogyassz vizet - ez újabb 10g mínusz.

Olvasd el ezt is!

4. Ha nassolnál, fogyassz olajos magvakat, gyümölcsöket.

5. Cukor helyett tegyél vaníliát, vagy fahéjat a süteményekbe.

6. Ketchup helyett inkább csípős szószt válassz. Így teáskanalanként 3 gramm cukrot spórolhatsz meg.

22 gyakorlat, ami felpörgeti a metabolizmusod!

Ó, azok a vasárnapi ebédek! Frissen főtt, gyöngyöző húsleves, ropogós rántott hús és krémes krumplipüré…Az biztos, hogy nincs párja!

5 dolog, amit sose fogyassz edzés előtt

Jobban jársz, ha elkerülöd a szénsavas italokat és a csípős ételeket.

Rossz hírünk van: életed legfontosabb döntésétől elhízhatsz

Ha megtaláltad életed párját, már sínen van az életed, igaz?

Magyar ultratriatlonista nyerte a 480 kilométeres futóversenyt a Himalájában

Szőnyi Ferenc diadalmaskodott a brutális Hell Race-en.

A nők el tudnak veled képzelni komoly kapcsolatot, vagy csak egy éjszakára vagy jó? Teszteld le!

Sokan próbálják az egyéjszakás kalandokat felfejleszteni párkapcsolattá.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft