Figyelj oda, hogy eszel: gondold magad karcsúbbra

Valóban odafigyelsz arra, hogy mennyit eszel? Mielőtt kinyitod a szád, használd az agyad.

Valóban odafigyelsz arra, hogy mennyit eszel? Mielőtt kinyitod a szád, használd az agyad.

A kalóriák általában akkor kúsznak le a nyelőcsöveden, amikor épp másfelé figyelsz. Az a három apró falat, amit az imént nyeltél le, Fogadjunk, hogy alig vetted észre. próbálj ki valami újat: a tudatos étkezést. Tervezd meg étkezéseidet, és figyelj oda rájuk – előtte, közben és utána is. Egy tanulmányban azok, akik figyelmetlenül táplálkoztak, 34 százalékkal gyakrabban híztak el, mint a tudatos résztvevők. Első lépésként ismerd fel a különbséget az érzelmi és a fizikai éhség között. (Lásd a táblázatot.) Ha valódi, fizikai éhség jelentkezik, csillapítsd jó minőségű tápanyagokkal (például fehérjékkel és zöldségfélékkel). Ha csak lélekben vágysz az ételre, három szóval azonosítsd pillanatnyi érzelmi állapotodat (unott, frusztrált, szexre éhes), és találj egy módszert – séta, sakk, egy ölelés – a leküzdésükre, javasolja Dr. Susan Albers szakíró. Evés közben kerüld a TV-t és a hasonló figyelemelterelő tényezőket. Csak az ételre figyelj. Koncentrálj az ízére és az állagára. Lassan rágj. Lehetőleg a nem domináns kezedet használd. Két falat között tarts szünetet – ellenőrizd, hogy jóllaktál-e már. A maradék holnap is ízleni fog. – Katherine Dempsey

Fizikai éhség

  • Fokozatosan jelentkezik
  • A gyomrodban érzed
  • Bármilyen étel megteszi
  • Könnyű csillapítani

Érzelmi éhség

  • Hirtelen jelentkezik
  • Mentális sóvárgást érzel
  • Egy bizonyos ételre vágysz
  • Nehéz csillapítani
Olvasd el ezt is!
15 baki, amit az óvszerrel elkövethetsz

Az óvszer felhúzása mára már napi rutinoddá vált, de vajon tudod, hogy kell megfelelően csinálni? Sajnos a legújabb kutatások szerint sokan nem tudják.

5 tipp - randizz kevés pénzből

Újra a húspiacon? Ha az USA-ban élnél azt mondhatnánk, szerencsés vagy, mert ők a 2-3x többször randiznak, mint az Egyesült Királyságban, Ausztáliában, Japánban, vagy Franciaországban.

7 fogyókúrás tipp, hogy kevesebb kalóriát egyél!

Nyilván úgy is le lehet fogyni, hogy naponta megeszel egy Snickers-t, de a súlyveszteség minősége is számít- ki vágyik vézna testalkatra és satnya izmokra? A fogyás titka: egyél kevesebbet és égess több kalóriát.

A 30 másodperces nyújtás, amit minden reggel el kellene végezned

Nem kell órákig jógáznod ébreéds után ahhoz, hogy javíts a mobilitásodon. Egy félperces nyújtás is sokat segíthet abban, hogy bemelegítsd az izmaid és az ízületeid.

Mit árul el rólad az, hogy milyen alsógatyát hordasz?

A nőknek minden mozdulatod dekódolni kell, hiszen a férfit a döntései határozzák meg. A legapróbb részletek, például az, hogy milyen alsónadrágot hordasz, is kihathatnak arra, mekkora sikered lesz este.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Előfizetés