Figyelj oda, hogy eszel: gondold magad karcsúbbra

Valóban odafigyelsz arra, hogy mennyit eszel? Mielőtt kinyitod a szád, használd az agyad.

Valóban odafigyelsz arra, hogy mennyit eszel? Mielőtt kinyitod a szád, használd az agyad.

A kalóriák általában akkor kúsznak le a nyelőcsöveden, amikor épp másfelé figyelsz. Az a három apró falat, amit az imént nyeltél le, Fogadjunk, hogy alig vetted észre. próbálj ki valami újat: a tudatos étkezést. Tervezd meg étkezéseidet, és figyelj oda rájuk – előtte, közben és utána is. Egy tanulmányban azok, akik figyelmetlenül táplálkoztak, 34 százalékkal gyakrabban híztak el, mint a tudatos résztvevők. Első lépésként ismerd fel a különbséget az érzelmi és a fizikai éhség között. (Lásd a táblázatot.) Ha valódi, fizikai éhség jelentkezik, csillapítsd jó minőségű tápanyagokkal (például fehérjékkel és zöldségfélékkel). Ha csak lélekben vágysz az ételre, három szóval azonosítsd pillanatnyi érzelmi állapotodat (unott, frusztrált, szexre éhes), és találj egy módszert – séta, sakk, egy ölelés – a leküzdésükre, javasolja Dr. Susan Albers szakíró. Evés közben kerüld a TV-t és a hasonló figyelemelterelő tényezőket. Csak az ételre figyelj. Koncentrálj az ízére és az állagára. Lassan rágj. Lehetőleg a nem domináns kezedet használd. Két falat között tarts szünetet – ellenőrizd, hogy jóllaktál-e már. A maradék holnap is ízleni fog. – Katherine Dempsey

Fizikai éhség

  • Fokozatosan jelentkezik
  • A gyomrodban érzed
  • Bármilyen étel megteszi
  • Könnyű csillapítani

Érzelmi éhség

  • Hirtelen jelentkezik
  • Mentális sóvárgást érzel
  • Egy bizonyos ételre vágysz
  • Nehéz csillapítani
Olvasd el ezt is!
Mi rossz a vérképedben?

A múlt héten leírtam, hogy milyen vizsgálatokat érdemes végezni így az év elején, ha egészségesek akarunk lenni, ill. célunk a testünk átalakítása. A DEXA-val történő testösszetétel mérést ki is veséztük, most jöjjön a másik: a standard vérkép.

A tiéd mennyire gáz? Ezt gondolják a nők az alsógatyádról

Ha még mindig a 3 évvel ezelőtt vásárolt gatyákban parádézol, lehet, hogy érdemes beszerezned 1-2 új darabot.

Conor McGregor nővére elég tutajos - és tangában is szeret pózolgatni

A ketrecharcos nővérének létezéséről talán még nem tudtál, pedig iszonyúan dögös.

A legegyszerűbb edzésterv az izmos karokért

Mindössze két gyakorlat és 5 perc kell ahhoz, hogy kicsit felturbózd a karizmaid.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 2017-re féláron! 6 lapszám most csupán 2685 Ft!

Csak 2685 Ft