Most akkor elhízol a tésztától, vagy nem?

Egy új kutatás eredményei szerint a tésztától nem leszel kövérebb. De tényleg így van?

Egy új kutatás eredményei szerint a tésztától nem leszel kövérebb. De tényleg így van?

A tanulmányban több mint 23.000 olasz vett részt. A végeredmény megelpő lett: azoknak, akik a legtöbb tésztát ették, sokkal kisebb volt a BMI-jük és a derekuk körmérete, mint a kevesebb tésztát fogyasztóknak. Mi az igazság?

A kulcs az adagokban rejlik. Attól, hogy néha eszel 1-1 kisebb adag tésztát, még nem hízol el. A másik fontos dolog, hogy milyen szósszal eszed. A sajtos, tejszínes mártásokkal érdemes vigyáznod, helyette válaszd inkább a paradicsomszószt. Ha mindenképp a mediterrán diétát szeretnéd követni, érdemes sok halat, idényzöldségeket és gyümölcsöket is fogyasztanod, de az olajos magvak is egészségesek. Érdemes kevesebb sajtot tenned a tetejére és sovány fehérjét, zöldségeket fogyasztanod hozzá, így nem lesz annyira kalóriadús az étel.

Olvasd el ezt is!
Mi rossz a vérképedben?

A múlt héten leírtam, hogy milyen vizsgálatokat érdemes végezni így az év elején, ha egészségesek akarunk lenni, ill. célunk a testünk átalakítása. A DEXA-val történő testösszetétel mérést ki is veséztük, most jöjjön a másik: a standard vérkép.

A tiéd mennyire gáz? Ezt gondolják a nők az alsógatyádról

Ha még mindig a 3 évvel ezelőtt vásárolt gatyákban parádézol, lehet, hogy érdemes beszerezned 1-2 új darabot.

Conor McGregor nővére elég tutajos - és tangában is szeret pózolgatni

A ketrecharcos nővérének létezéséről talán még nem tudtál, pedig iszonyúan dögös.

A legegyszerűbb edzésterv az izmos karokért

Mindössze két gyakorlat és 5 perc kell ahhoz, hogy kicsit felturbózd a karizmaid.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 2017-re féláron! 6 lapszám most csupán 2685 Ft!

Csak 2685 Ft