Most akkor elhízol a tésztától, vagy nem?

Egy új kutatás eredményei szerint a tésztától nem leszel kövérebb. De tényleg így van?

Egy új kutatás eredményei szerint a tésztától nem leszel kövérebb. De tényleg így van?

A tanulmányban több mint 23.000 olasz vett részt. A végeredmény megelpő lett: azoknak, akik a legtöbb tésztát ették, sokkal kisebb volt a BMI-jük és a derekuk körmérete, mint a kevesebb tésztát fogyasztóknak. Mi az igazság?

A kulcs az adagokban rejlik. Attól, hogy néha eszel 1-1 kisebb adag tésztát, még nem hízol el. A másik fontos dolog, hogy milyen szósszal eszed. A sajtos, tejszínes mártásokkal érdemes vigyáznod, helyette válaszd inkább a paradicsomszószt. Ha mindenképp a mediterrán diétát szeretnéd követni, érdemes sok halat, idényzöldségeket és gyümölcsöket is fogyasztanod, de az olajos magvak is egészségesek. Érdemes kevesebb sajtot tenned a tetejére és sovány fehérjét, zöldségeket fogyasztanod hozzá, így nem lesz annyira kalóriadús az étel.

Olvasd el ezt is!
Miért vagy farkaséhes edzés után?

Közvetlenül edzés után agyad nem engedi, hogy éhséget érezz.

Hogyan legyél jobb ember? A Fekete vitorlák színészei elmondják!

A legújabb Men’s Health címlapján szereplő Tom Hopper is játszik a sorozatban. A magazinban megjelent cikkből sokat tanulhatsz az edzés terén, de az interjúalanyok videóban is tippeket adnak arra, hogyan lehetsz jobb ember.

Miért nem igaz a „minden módszer működik" elve?

Egy olyan témáról írtam ma, ami engem rendszeresen idegesít. Annyira gyakran hallom és annyira utálom! Talán az egyik leggyakoribb tévhit, amit hallani lehet az edzéssel és az étrenddel kapcsolatban: „minden módszer működik”. Ez egy lusta ember hozzáállása, aki nem akar elmerülni egy témában.

6 ok, hogy beszerezd a legújabb számunkat!

Megjelent a Men’s Health következő száma, pillantsatok bele!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft