6 dolog, amit délelőtt tehetsz a fogyás érdekében

A reggeli napsütéstől éberebb vagy, több az energiád, jobban tudsz koncentrálni, épp ezért van pozitív hatással a fogyásra is.

A reggeli napsütéstől éberebb vagy, több az energiád, jobban tudsz koncentrálni, épp ezért van pozitív hatással a fogyásra is.

Persze pszichológiai előnyei is vannak: ha néhány dolgot letudsz reggel, nagyobb az esély, hogy nem dobod be a törölközőt délután.

Mutatjuk, miket tehetsz annak érdekében, hogy lefogyj:

  1. Aludj tovább: ha nem érzed magad kipihentnek, napközben többet eszel.
  2. A napfény előnye: az UV sugarak hatására jobb lesz a kedved, több energiád lesz és egy kutatás szerint a BMI-d is csökken.
  3. Egyél fehérjedús reggelit: az összetett szénhidártok jók, de fehérjét is kell fogyasztanod, hogy eltelítődj és ne ingadozzon a vércukrod.
  4. Eddz reggel: mivel az edzés felpörgeti a metabolizmusod, kevésbé leszel éhes a nap folyamán.
  5. Pakolj be kaját: ne a büfében vegyél süteményt délután, inkább vigyél magaddal egészséges snackeket, például mandulát, gyümölcsöt, zöldséget, étcsokit, mogyoróvajat.
  6. Sétálj a munkába: kocsi helyett inkább válaszd a tömegközlekedést, vagy bringázz. Így több kalóriát égethetsz.
Olvasd el ezt is!
A Szikla mutat 6 gyakorlatot, amiktől te is izmos lehetsz! Lesd el őket!

Dwayne Johsnon nagyon sok embert inspirál már csak a kinézetével is.

Kész, vége! Ennél jobb Tinderes profilkép nem létezik!

Mindenki tanulhat egyet s mást ettől a férfitól!

A legtöbb nő ezt gondolja arról, mekkora a szerszámod

Fontosabb dolgok is vannak annál, hogy mit rejt az alsógatyád!

A tudomány szerint ez a legjobb időpont a szexre

Egy új kutatásból kiderül, melyik napszakban a legjobb csinálni!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft