3 fogyókúrás szabály - állj neki már reggel a súlycsökkentésnek!

A reggeli a nap legfontosabb étekzése több szempontból is. Ha fogysz, akkor különösen érdemes odafigyelned arra, hogy mit és mennyit eszel. Mutatjuk a 3 legfontosabb szabályt, amit érdemes betartanod.

A reggeli a nap legfontosabb étekzése több szempontból is. Ha fogysz, akkor különösen érdemes odafigyelned arra, hogy mit és mennyit eszel. Mutatjuk a 3 legfontosabb szabályt, amit érdemes betartanod.

Olvasd el ezt is!

Minél hamarabb, annál jobb

A reggeli beindítja az anyagcseréd, ráadásul ha egészségesen indítod a napod, ebédre és vacsorára is egészségesebb ételeket fogsz majd választani.

Laktatót válassz!

Kerüld az üres kalóriákat! Válassz olyan alapanyagokat, amelyek lassan emészthető tápanyagokban gazdagok, hogy kibírd ebédig. A rostban és fehérjében gazdag reggeli pedig szinten tartja az anyagcseréd, eltelít és ellát energiával is. A tojás, sonka, túró, sajt és a teljes kiőrlésű gabonából készült ételek szuperek!

Figyelj az adagokra!

A királyi reggelitől nem marad hely a hasadban, de nem értemes óriási lakomával indítanod a napod. Törekedj arra, hogy fehérjéből, zöldségekből és rostokból kerüljön a legtöbb a tányérodra, szénhidrátból elég kevesebb is.

Melledzés a dohányzás káros hatásai ellen

Az erős mellizmok megkímélhetnek a tüdőbetegségektől, ezért vegyél egy nagy levegőt és irány a terem!

A legfontosabb dolgok, amikre szabadtéri edzéshez szükséged lehet

Végre itt a jó idő, ha kicsit alábbhagy a kánikula, mehetsz is a szabadba edzeni!

Megjelent a Men’s Health! 6 ok, amiért érdemes beszerezned!

Az új magazinból igazi nagyágyúktól tanulhatsz: Jason Statham edzéstrükkjeivel, a Trónok harcából ismert Hegy életvezetési tanácsaival és 70-en túli testépítők tippjeivel is megismerkedhetsz!

A férfi, aki vállalta a tesztoszteronterápiát a pénisznövelésért

Fordulj orvoshoz, ha libidócsökkenést észlelsz.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft