3 fogyókúrás szabály - állj neki már reggel a súlycsökkentésnek!

A reggeli a nap legfontosabb étekzése több szempontból is. Ha fogysz, akkor különösen érdemes odafigyelned arra, hogy mit és mennyit eszel. Mutatjuk a 3 legfontosabb szabályt, amit érdemes betartanod.

A reggeli a nap legfontosabb étekzése több szempontból is. Ha fogysz, akkor különösen érdemes odafigyelned arra, hogy mit és mennyit eszel. Mutatjuk a 3 legfontosabb szabályt, amit érdemes betartanod.

Olvasd el ezt is!

Minél hamarabb, annál jobb

A reggeli beindítja az anyagcseréd, ráadásul ha egészségesen indítod a napod, ebédre és vacsorára is egészségesebb ételeket fogsz majd választani.

Laktatót válassz!

Kerüld az üres kalóriákat! Válassz olyan alapanyagokat, amelyek lassan emészthető tápanyagokban gazdagok, hogy kibírd ebédig. A rostban és fehérjében gazdag reggeli pedig szinten tartja az anyagcseréd, eltelít és ellát energiával is. A tojás, sonka, túró, sajt és a teljes kiőrlésű gabonából készült ételek szuperek!

Figyelj az adagokra!

A királyi reggelitől nem marad hely a hasadban, de nem értemes óriási lakomával indítanod a napod. Törekedj arra, hogy fehérjéből, zöldségekből és rostokból kerüljön a legtöbb a tányérodra, szénhidrátból elég kevesebb is.

Miért nem igaz a „minden módszer működik" elve?

Egy olyan témáról írtam ma, ami engem rendszeresen idegesít. Annyira gyakran hallom és annyira utálom! Talán az egyik leggyakoribb tévhit, amit hallani lehet az edzéssel és az étrenddel kapcsolatban: „minden módszer működik”. Ez egy lusta ember hozzáállása, aki nem akar elmerülni egy témában.

6 ok, hogy beszerezd a legújabb számunkat!

Megjelent a Men’s Health következő száma, pillantsatok bele!

5 dolog, ha igazán el akarod varázsolni a randin

Nézz ki jobban, illatozz frissen és csábítsd el a nőt!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft