Így segíthet a krumpli és a tészta a fogyásban

Mi lenne, ha azt mondanánk, ezek az ételek segíthetnek a fogyásban?

Mi lenne, ha azt mondanánk, ezek az ételek segíthetnek a fogyásban?

A feldolgozott, finomított ételek és alapanyagok, például a cukor, vagy a liszt nem a kockás has legjobb haverjai, ez tény.

Viszont ha karfiollal, fehér babbal, krumplival és tésztával vetjük őket össze, látszik a különbség.

Egy új kutatás szerint a mediterrán étrend részeként fogyasztott tészta nincs olyan rossz hatással a BMI-dre, sőt! Akik rendszeresen fogyasztották, azoknak kisebb volt a derekuk körmérete és a súlyuk is.

A kulcs az adagokban rejlik. Érdemes ezeket inkább köretként, kiegészítőként enni egy proteinnel és zöldségekkel teli tányéron. A tészta mártását is készítsd zöldségekből, friss fűszerekből.

A krumplival is ez a helyzet: használd alapként egy jó töltött, héjában sült krumplihoz: szórj rá zöldségeket, darált marhát és máris egészségesebb, kiegyensúlyozottabb lesz a menüd. A szénhidrátok fontosak a szervezeted számára, hiszen belőlük nyersz energiát. Ha elhagyod őket, sem mentálisan nem tudsz jól teljesíteni, sem edzés közben.

3 fontos dolog, amit érdemes megjegyezned:

  1. a tészta és a kenyér legyen a menüd része, de ne ez álljon a központjában
  2. válassz más fehér ételeket is, például karfiolt, hagymát, fehér babot, hiszen vitaminokban és ásványi anyagokban gazdagok.
  3. nincs olyan étel, vagy alapanyag, ami kis mennyiségben fogyasztva tönkretenné a diétád
Olvasd el ezt is!
15 baki, amit az óvszerrel elkövethetsz

Az óvszer felhúzása mára már napi rutinoddá vált, de vajon tudod, hogy kell megfelelően csinálni? Sajnos a legújabb kutatások szerint sokan nem tudják.

5 tipp - randizz kevés pénzből

Újra a húspiacon? Ha az USA-ban élnél azt mondhatnánk, szerencsés vagy, mert ők a 2-3x többször randiznak, mint az Egyesült Királyságban, Ausztáliában, Japánban, vagy Franciaországban.

7 fogyókúrás tipp, hogy kevesebb kalóriát egyél!

Nyilván úgy is le lehet fogyni, hogy naponta megeszel egy Snickers-t, de a súlyveszteség minősége is számít- ki vágyik vézna testalkatra és satnya izmokra? A fogyás titka: egyél kevesebbet és égess több kalóriát.

A 30 másodperces nyújtás, amit minden reggel el kellene végezned

Nem kell órákig jógáznod ébreéds után ahhoz, hogy javíts a mobilitásodon. Egy félperces nyújtás is sokat segíthet abban, hogy bemelegítsd az izmaid és az ízületeid.

Mit árul el rólad az, hogy milyen alsógatyát hordasz?

A nőknek minden mozdulatod dekódolni kell, hiszen a férfit a döntései határozzák meg. A legapróbb részletek, például az, hogy milyen alsónadrágot hordasz, is kihathatnak arra, mekkora sikered lesz este.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Előfizetés