Aktiváld a zsírégető génjeidet! Mutatjuk, mit kell ehhez tenni!

zsírégetés,fogyás
Forrás: getty images

Ha fogyni akarsz, több opció közül választhatsz: leizzadhatod a felesleget a futógépen, átformálhatod a tested erősítéssel, vagy megtagadhatsz jó pár ínycsiklandozó falatot magadtól. De akár csalhatsz is!

Ha a csalós módszert választanád, íme néhány trükk, amivel becsaphatod az anyatermészetet és hatékonyabbá teheted a zsírégetést!

1. Legyen üres a tank!

Evolúciós okok miatt a testünk nagyobb hajlandósággal raktározza a zsírt, mint ahogy égeti. Ám egy taktikai csellel, az étkezés késleltetésével meghekkelheted a zsírtartalékoló rendszered. A Bath Egyetem tanulmánya szerint, amikor éhgyomorra edzel, az kiváltja a PDK4 faktort: annak biztos jelét, hogy a testzsír ég. Már egy egyórás edzésmunka elég a hatásossághoz. Legközelebb még a vasárnapi reggeli előtt menj el futni.

2. Idd magad karcsúra!

Nem fog elkerülhetetlenül utolérni az „apatest”, ha hadat üzensz a puhányabb énednek, és beiktatsz az étrendedbe egy bizonyos reggeli italt. A görögdinnye leve nemcsak kevesebb cukrot tartalmaz, mint a narancsé, de gazdag citrullinban is. Ez az összetevő a Paris Descartes Egyetem állattanulmányai szerint segít megszabadulni a makacs hasi zsírfeleslegtől, mert megkönnyíti a szervezet számára azok elégetését. Válassz olyan terméket, amely 100% gyümölcsléből készül, illetve nyáron használd ki maximálisan a dinnyeszezont.

3. Lépj ki a fényre!

Nem akarunk lebeszélni az embert próbáló korai kelésekről, de amikor a téli időszakban túl sok időt töltesz természetes fények nélkül, az árnyékot vethet a zsírégető terveidre is. A NorthWestern Egyetem vizsgálatai szerint a reggeli napsütés visszaállítja a test cirkadián ritmusát és pozitívan befolyásolja az anyagcserére ható hormonokat. Az optimális hatásért munka előtt 20 percet tölts el a napon, és este menj edzeni.

4. Csalj a tengeri herkentyűkkel!

Minél alacsonyabb a teltségérzetet jelző leptin hormon szintje a szervezetben, annál nagyobb az esély az elhízásra. Szerencsére a tudósoknak egy hatékony és finom eszközük van ennek megoldására. A rákfélék, mint a languszta vagy a homár, ásványi cinkben gazdagok, amely a Life Sciences szakfolyóirat szerint fokozza a hormon termelését, fűszeres vajjal vagy anélkül.

5. Este emelj nagyot!

Az ebédszünetben végzett edzés az irodai robotolás ellen biztos jót tesz, viszont az erősítések zsírégető hatásának kihasználásához a nap végén kellene súlyt emelned. A Chronobiology szaklap szerint a belső biológiai óránk este 6 körül maximalizálja az erőnket, ekkorra időzítsd a komolyabb emeléseket és a maximális súllyal végzett ismétléseket. Minél nagyobb a súly, amit megmozgatsz, annál több kilótól fogsz megszabadulni a következő hónapokban.


Olvasnál még a témában?

Nézd meg a galériánkat> 5 kép
5 könnyű nassolnivaló, ami segíthet a fogyásban
Tovább olvasok
Az 5 legjobb edzőcipő, nem csak futáshoz

Mutatjuk, melyek jelenleg a legjobb lábbelik.

Ha meg tudsz csinálni ennyi fekvőtámaszt, tovább fogsz élni, mint az átlag

A sokoladú gyakorlat csökkenti a szívproblémák kialakulásának kockázatát.

A 8 legjobb óvszer, hogy elképesztő élmény legyen a szex

Ha azt hiszed a gumi rossz, akkor minden bizonnyal nem a megfelelőt használod.

Így csökkentheted természetes úton a vérnyomásodat

Mutatunk pár módszert, amik hasznosak lehetnek, ha problémáid vannak a dologgal.

A tudomány azt is tudja, miért vagy ideges, amikor éhes vagy

Biztos, hogy neked is ismerős az érzés, amikor kopognak a szemeid az éhségtől, és ilyenkor még a legkisebb apróságon is képes vagy felrobbanni.

Mutatjuk az All-Star hétvége legnagyobb zsákolásait - videó

Hamidou Diallo lopta el a show-t a Charlotte-ban rendezett gálán.

Így segíti az edzés utáni étkezés a zsírégetést

A legújabb tanulmány szerint éhgyomorra érdemes tréningezni.

Mutatjuk az 5 legjobb kosaras cipőt

Egyáltalán nem mindegy, mit viselsz a hétvégi pattogtatáson.

A párkapcsolat megmentője: Az okoságy, ami visszagurítja a párodat az ő térfelére!

Simán lehet, hogy néhány szerelem ennek a furcsa találmánynak köszönhetően menekül meg.

A szaunázás 3 legnagyobb előnye

30 perces üldögélés sosem volt még ilyen hasznos.

Mutatjuk, hogyan óvhatod meg a herezacskódat

Szakember válaszol végre az égető altáji kérdésre.

Az ugrókötelezés 3 legnagyobb előnye

Ha türelmetlen természet vagy, ezt neked találták ki.

Ezért érdemes rendszeresen kimcsit fogyasztanod

Dél-Korea kincse nagyon jó hatással van a szervezetre.

Az 5 leggyakoribb buktató súlyzós edzés közben

Ne verd át magad, figyelj a helyes végrehajtásra!

Kőkemény kockahas - 3 tipp felüléshez

Így biztosan nem dolgozol hiába.

4 meglepő dolog, ami kellemetlen szájszagot eredményez

Ezekre figyelj, ha nem akarod megkeseríteni beszélgetőtársaid életét.

Ölben tartod a laptopod? A cerkád nem díjazza a dolgot

Chicagói szakemberek tették helyre egyszer s mindenkorra a kérdést.

Az edzésmentes élet károsabb, mint a dohányzás és a cukorbetegség

A tudomány ismét bebizonyította, hogy erősen ajánlott mozogni.

Olvasd el ezeket is

4 LAPSZÁM MOST 3980 FT HELYETT CSAK 1980 FT

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem