5 dolog, amit tudnod kell, ha minden éjszaka kimész pisilni

Ne hagyd, hogy a hólyagod tönkretegye a napodat.

Ne hagyd, hogy a hólyagod tönkretegye a napodat.

Én speciel minden egyes éjszaka kimegyek a WC-re, de szerencsére sosem volt gondom a visszaalvással, szinte mindig egyből visszatérek az álmok mezejére. Az már sokkal bosszantóbb tud lenni, ha az éjjeli budivizitek száma felkúszik háromra, szakemberek segítségével jártunk utána, miért van ez.

1. Alvászavar

Könnyen lehet, hogy nem a hólyagod ébreszt fel, hanem magadtól nyílnak ki a szemeid, így gyakrabban észleled, hogy ki kell menned. A szakemberek szerint átmeneti légzés-kimaradás is okozhatja a gyakori felriadást.

2. Ivás

A kávé és az alkohol is vízhajtó hatású, így ha ezeket késő délután, vagy este fogyasztod, fel kell készülnöd az éjszakai ürítésekre. Alvásszakértők szerint két órával lefekvés előtt már nem ajánlott inni semmilyen folyadékot.

Olvasd el ezt is!

3. Gyógyszerek

Többek közt a vérnyomáscsökkentő gyógyszereknek is lehet vízhajtó mellékhatása, így érdemes ezeket hat órával alvás előtt beszedni.

4. Cukorbetegség

A gyakori vizelés a diabétesz jele is lehet. Ha napközben és éjjel is gyakran és sokat pisilsz, akkor érdemes orvoshoz fordulnod.

5. Prosztatabántalmak

Az idő előrehaladtával a legtöbb férfinak szembe kell nézni ezzel. A megnagyobbodott prosztata nyomást fejt ki a hólyagra, ami ürítésre buzdítja a testet.

Ezeken a munkahelyeken a leggyakoribb a válások aránya

Nem csak a munkamániások vannak ám veszélyben!

3 hiba edzés közben, ami akadályozza az izomfejlődést

Ezekre érdemes figyelned, ha fejlődni akarsz.

Íme a tökéletes bemelegítés felsőtest edzés előtt

A hasizmaidat és a karizmaidat is bemelegítheted a következő gyakorlatokkal.

A benned élő harcos - megjelent a Men's Health legújabb száma

Mondják, hogy ez a test évtizede. Mind jól akarunk kinézni, értékmérő a fizikum – egyikünk tesz érte, a másikunk meg mindig csak holnap kezdi...

Ha fontos az egészséged, whiskey-t iszol a bárban

Kiderült, hogy ez a legkevésbé veszélyes ital.

A tudomány szerint ez a létező legjobb motiváció

Alig tudsz elindulni edzeni? Ha a pénzed a tét, biztos, hogy kilépsz az ajtón!

Ilyennek kéne lennie az étrendednek a 40-es és a 50-es éveidben

Mutatjuk, mire érdemes figyelned ebben az időszakban.

4 gyors tipp, hogy jobban menjen a húzódzkodás

Még nem tudsz megcsinálni 5 szabályosat? Itt az idő, hogy megtanuld helyesen elvégezni!

Egyszerű öltözködési trükkök, amiktől magasabbnak tűnhetsz

Tényleg könnyen elérheted azt, hogy magasabbnak tűnj, csak néhány lépésre kell figyelned.

Nehezen alszol el? A telefon helyett a csajodat masszírozd!

Így vethetsz véget a sötétben forgolódásnak.

5 dolog, amitől alaposan lecsökken a libidód

Sokkal többet tudsz közülük te kontrollálni, mint az hinnéd!

A sporteszköz, ami nem hiányozhat az otthoni konditermedből

Könnyű tárolni, számtalan gyakorlathoz használhatod és nem is kerül sokba!

A hét táplálkozási tippje: az édesburgonya tényleg egészségesebb, mint a sima krumpli?

Sokan úgy tartják, ha édesburgonyát kérsz sütve a hagyományos helyett, akkor az egészségesebb opciót választod. Tényleg így van?

Paleo, teljes kiőrlésű, édesítőszeres - megéri ezekre a süteményekre váltani? Személyi edzőnk elmondja!

Az ünnepek közeledtével egyre többször találkozunk a paleo sütikkel, édesítőszerrel készült lekvárokkal és teljes kiőrlésű lisztekből készített finomságokkal. Persze ha jobban meggondoljuk, akkor ez nem csak az ünnepekre igaz – általánosságban egyre több helyen lehet „egészséges alapanyagokból készült süteményeket/finomságokat” enni/kapni.

Egy kutatás szerint ha ilyen a hajszíned, több szexben van részed

Úgy gondolod, a szőkéknek jut a legtöbb a jóból? Akkor el kell, hogy keserítsünk.

Egy fogyós műsorban szabadult meg túlsúlyától, azóta teljesen megváltozott az élete ennek a férfinak

Sam Rouen 2008-ban szerepelt a The Biggest Loser című reality show-ban, aminek lényege annyi volt, ki tud több súlyfeleslegtől megszabadulni.

A hét edzéstippje: próbáld ki ezt a pokoli melledzést!

Ha szerentél változtatni a megszokott fekvenyomás-rutinodon, próbáld ki!

Ilyennek kéne lennie az étrendednek a 20-as és a 30-as éveidben

A tányérunknak le kell követnie a szervezetünk változását.

A rendszeres edzés rejtett előnye: kevésbé kívánod a zsíros, kalóriadús ételeket

A gyakori edzésnek van egy újabb pozitív hatása, mégpedig az, hogy kevésbé kívánod tőle a kalóriadús kajákat.

Az éves előfizetés mellé most LIMITÁLT InStyle X FUTUREAL pulóver jár!
Borító
Olvasd el ezeket is

MINDIG ARRA BIZTATUNK, HOGY ADJ BELE MINDENT, DE MOST ELÉG LESZ AZ 50 SZÁZALÉK

Csak 2685 Ft