Detonáld a hasi zsírt: 4 tipp, ami lerobbantja az úszógumidat

Detonáld a hasi zsírt: 4 tipp, ami lerobbantja az úszógumidat
Forrás: getty Images

Aggódsz a hasi zsír miatt? Jól teszed, mivel a belső szerveidnél lerakódott zsírpárnák veszélyt jelenthetnek az egészségedre.

A legjobb, ha 94 cm alatt tartod a hasad körfogatát. Egyszerűen megkérheted, ha a csípőcsontod felett körbetekersz magadon egy mérőszalagot. Ha a szám egy kicsit nagyobb a 94 centinél, akkor mutatjuk, mit kell tenned:

1. Kardiózz!

Az ellenállással végzett edzéssel szuperül növelheted az izomtömegedet, de a kardióval hatékonyan megszabadulhatsz a hasi zsírtól. A legjobb, ha a futás mellet persze erősítesz is, hiszen minél több izom van rajtad, annál több zsírt éget a szervezeted még akár edzés után is.

2. Felejtsd el a fruktózt!

A gyümölcscukorban gazag étrend sem tesz jót az alakodnak. Egy kutatás szerint a sok fruktózt fogyasztó felnőtteknek 20 százalékkal több a hasi zsírjuk aránya. A legjobb, ha minimalizálod a gyümölcsléfogyasztást és kerülöd a hozzáadott cukrot tartalmazó ételeket. Gyümölcsöt ehetsz bátran, ugyanis a bennük lévő rostok és vitaminok jót tesznek az egészségednek.

Olvasd el ezt is!

3. Fogyassz több teljes kiőrlésű gabonát!

A quinoa nem csak laktató, hanem segíthet a hasi zsír csökkentésében is. Ez a teljes kiőrlésű gabonákban lévő prebiorikumoknak köszönhető, melyek jót tesznek a bélbaktériumoknak.

4. Aludj többet!

Ha legalább 6-7 órát alszol, sokat csökkenhet a hasi zsírod mennyisége. Ha 5 óránál is kevesebbet alszol, akkor érdemes ezen változtatni, mivel hosszútávon akár ötször gyorsabban szedsz fel hasi zsírt, mint az ennél többet alvók.


Olvasnál még a témában?

Nézd meg a galériánkat> 39 kép
39 szinte észrevétlen változtatás, amely nagyon hatékonyan segít a fogyásban
60 éves férfi döntötte meg a plankelés világrekordját

George Hood nemes célért vállalta a kihívást.

Miért szeretik a nők a rosszfiúkat, és hogyan válhatsz azzá?

Egy új, ausztrál kutatás is bizonyította, hogy a nőknek jobban imponálnak a rosszfiúk. Mutatjuk, hogyan jutottak erre a következtetésre, és mit tehetsz az ügy érdekében.

A hét edzéstippje: A regenerálódás 6 szabálya, amit mindenkinek érdemes betartania

Az alábbi kipróbált, tudományosan igazolt módszerekkel javíts az eredményeiden és csökkentsd a fájdalmakat.

Mesterséges komló teheti fenntarthatóvá a sörfőzést

A szakemberek élesztőgombával kísérletezve találták meg a megoldást.

Vigyázz! Ezekben az európai városokban a legegészségtelenebb időt tölteni

Ha szeretsz utazni, biztos, hogy számtalan európai nagyváros is szerepel a bakancslistádon. Azonban sajnos van egy igazán népszerű város, ami nagy kárt tehet az egészségedben…

Miért fejlődnek egyes izmok nehezebben, mint a többi? Íme szakértőnk válasza!

Rendszeresen edzel, súlyzózol? Esetleg próbáltál már izmot építeni? Talán sikerült is? És a végén belenéztél a tükörbe, és mit láttál? Gyakran előfordul, hogy egyes izmok jobban fejlődnek, míg mások kevésbé.

A tojás szavatossága: Így nézd meg, hogy még jó-e!

Ha már egy ideje ott áll a hűtőben a tojás, nehéz lehet eldönteni, hogy még megeheted-e. Pedig van egy szuperegyszerű tipp, amit ilyenkor bevethetsz!

Rákpáncéllal tehetünk pontot az ételcsomagolás dilemmájára

Ez az alternatív megoldás még effektívebb is, mint az eredeti.

Janice (néni), Ausztrália legidősebb testépítője 75 évesen sem lassít

Motiválni és bátorítani akarja a nőket a szigetország legkeményebb nagyija.

Ezek a testrészek érdeklik a legjobban a nőket!

Gondolkodtál már azon, mit néznek meg a nők a férfiakon? Akár igen, akár nem, mutatjuk a választ!

Egy szakértő szerint a fociban meg kellene tiltani a fejelést, mégpedig ezért

Egy agysérülésekkel foglalkozó szakember szerint érdemes lehet új szabályozásokat bevezetni a fociban, a játékosok testi épségének megőrzése érdekében.

Tényleg meg kell mosni a zöldségeket, gyümölcsöket fogyasztás előtt?

Anyukád biztos, hogy mindig azt hajtogatta gyerekkorodban, hogy mosd meg a zöldségeket és gyümölcsöket, mielőtt megennéd őket. Szakértők elmondják, hogy valójában mit kell tenni ezzel kapcsolatban!

Ha ennyit eszel reggelire, biztos, hogy elkerülöd a hízást

Szeretnél egy kis segítséget kapni a reggelidhez? Ne aggódj, kutatók előrukkoltak egy olyan eredménnyel, amit nem tudsz majd figyelmen kívül hagyni.

Válassz okosan! A sportnadrág hosszát az edzés típusa határozza meg

A kényelem szempontjából egyáltalán nem mindegy, mennyire hosszú rövidnadrágban edzel. Megmutatjuk, hogy a különféle sportágakhoz milyen nadrághossz számít ideálisnak.

5 ok, amiért szuper James Bond válhat Idris Elbából

Évek teltek el a legutóbbi James Bond film óta, így nem véletlen, hogy mindenki megörült a hírnek, hogy végre van egy új jelölt a láthatáron. A legújabb információk szerint Idris Elba játszhatja majd a következő brit titkosügynököt.

A tudomány szerint az is káros, ha túl kevés sót viszünk be a szervezetünkbe

Most legyen okos az ember... - Egy új kutatás szerint az se jó, ha teljesen elutasítjuk a sót.

Feltalálták a rizsfajtát, ami a HIV-kezelés csodafegyvere lehet

Amerikai, brit és spanyol tudósok értek el áttörést ezen a területen.

A hét táplálkozási tippje: A fehérjefogyasztás alapjai - 4 dolog, amit jó, ha tudsz

Ha odafigyelsz a táplálkozásodra, érdemes a fehérjefogyasztásodat is megreformálni, ha szükséges. A következő négy tanácsot mindenképp tartsd be!

A hét edzéstippje: Szabadulj meg a hátfájástól mozgással!

A hátad fáj, a megoldást mégis az agyadban érdemes keresned. Maradj mozgásban az alábbi kilencpontos program segítségével.

Mindent a hidratációról: Mikor, mit és mennyit kell inni?

Itt a nyár és a meleg és mindenki izzad. Nem kell edzeni se – egy szimpla séta a tűző napon, vagy egy lépcsőzés és már dől is rólunk a víz. A megfelelő folyadékbevitel és hidratáció nélkülözhetetlen ilyen időben, még akkor is, ha nem sportolunk.

Olvasd el ezeket is

Előfizetés

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem