A Kegel-gyakorlatok a férfiaknak is ugyanúgy jót tesznek, mint a nőknek. Neked is érdemes kipróbálnod őket!

Nem csak a nők profitálhatnak az intimtornából, a férfiaknak is jót tesz.

Nem csak a nők profitálhatnak az intimtornából, a férfiaknak is jót tesz.

Olvasd el ezt is!

Férfiként biztos, hogy te is eléggé elhanyagoltad a medence környékén lévő izmaidat. Pedig ahogy a test többi izmának, ezeknek is szükségük van edzésre ahhoz, hogy erősek legyenek. Ha hirtelen merevedési zavarokkal és gyakori vizelési ingerrel kell megküzdened, érdemes egy orvos véleményét is kikérni a medence környéki izmaid állapotáról.

Ezek az izmok a pénisz aljánál találhatóak és idővel elgyengülnek. Ennek jelei a merevedési zavaron kívül az inkontinencia és a szex vagy ejakuláció után fellépő fájdalmak is lehetnek. Ha az orvos nálad is ezt a problémát diagnosztizálta, érdemes megerősítened őket. Dr. Sandra Hilton, fizikoterapeuta szerint a medencénél található izmok könnyedén erősíthetőek, rugalmasabbá tehetőek. Ennek hatására pedig jobban megy a guggolás, a futás és persze a szex is.

Erre az egyik legjobb módszer a Kegel-gyakorlatok elvégzése, melyek javíthatnak a szexuális teljesítményen, csökkentik a merevedési zavarokat.

Hilton szerint a következő módon érdemes elvégezni a gyakorlatokat:

Mivel a legtöbben a hasizmukkal és a farizmaikkal is dolgoznak közben, a legegyszerűbb az, ha meztelenül állsz a tükör elé és megpróbálod megemelni a herédet anélkül, hogy hozzájuk nyúlnál. Egy másik mód a medence környéki izmok megtalálására és edzésére, ha befeszíted a záróizmaidat, mint amikor próbálsz visszatartani egy galambot. Amikor sikerül befeszítened őket, számolj el ötig, aztán lazíts. 10-20 ismétlést végezz naponta 3-5 alkalommal.

Ettől függetlenül a funkcionális edzés is jó hatással van ezekre az izmokra, például a guggolás, ugrásos gyakorlatok és a futás is pozitív hatással van a szexre a szakértő szerint.


Olvasnál még a témában?

Nézd meg a galériánkat> 6 kép
6 dolog az otthonodban, amitől szabadulj meg, ha egészséges akarsz maradni!
Túlzásba viszed a mozgást? Az exorexia létező betegség, de a férfiak keveset beszélnek róla

Mutatjuk, mikor jelent már tényleg problémát az, ha elmész edzeni.

A hét táplálkozási tippje: pontosan ekkora adagot érdemes fogyasztani 8 népszerű ételből, hogy egészséges maradj

Ha odafigyelsz a táplálkozásodra, érdemes az adagokra is kicsit nagyobb hangsúlyt fektetni.

A jóganap az új pihenőnap

A kitartott pózok még a sérülésektől is megkímélnek.

4 szakálltípus, amit érdemes kipróbálnod! (Még akkor is, ha nem egyenletes az arcszőrzeted)

A férfiak szeretik az egyszerűséget mindenben, így a szakállak terén is.

Hallottál már a kávélisztről? Ez a legújabb szuperkaja!

A lisztről valószínűleg nem a koffein jut eszedbe. Nyugi, nem vagy egyedül. A kávéliszt viszont egyre népszerűbb, sokan pedig tápanyagokkal teli csodaként tekintenek rá. De tényleg annyira szuper, vagy csak felhájpolták?

A hét edzéstippje: érdemes minden egyes nap hasaznod, hogy lásd az edzés eredményét?

Ha nyárra már kockás hasat akarsz villantani, azért már jó korán el kell kezdeni dolgozni - például most.

A bicikli virágoztathatja fel a szexuális életedet

Egy kis tekerés és minden egyenesbe jön.

Nincs izomnövelés és erősödés túlterhelés nélkül - személyi edzőnk tanácsai a konditermi fejlődéshez

Ha besétálunk a terembe és körülnézünk, rengeteg embert látunk, aki edz. Különféle gyakorlatokat végeznek, gyakran erőlködnek és izzadnak, ezzel a kemény edzés látszatát keltve. Ha valaki nem jártas az edzésben, nem edz 4-5 éve, akkor tényleg csak keményen edző embereket lát.

3 jó okunk van arra, hogy elfelejtsd a kései vacsorát

Riasztó adatokkal szembesültek a szakemberek.

Rossz hír vegáknak: egy kutatás szerint sokkal kevesebb szexben van részük, mint a húsevőknek

Ha egy finom steak felér számodra egy orgazmussal, akkor van még egy jó hírünk: egy új kutatás szerint a húsevő emberek többször szexelnek, mint a vegetáriánus társaik.

Kettő az egyben: A szuperszett, ami a tricepszedet és a hasadat is megdolgoztatja

Milyen gyakran dolgoztatod meg a tricepszedet és a törzsizmaidat egyetlen gyakorlattal?

To-do list menti meg az álmatlan éjszakákat

Sosem volt még ilyen egyszerű az elalvás.

Gondoltad volna? A nyújtástól több mint 300%-kal nőhet az izomtömeged!

Ha az edzés végeztével szánsz időt a nyújtásra is, sokkal hamarabb elérheted a céljaidat!

A prosztatarák 3 gyakori tünete, amit sosem szabad figyelmen kívül hagynod

Ha korán észreveszed őket, sokkal nagyobb az esélyed a gyógyulásra.

10 perc, otthon, egyetlen eszközzel? Milyen edzés az ilyen? Életmentő!

Ezt csináld, ha a nagy hidegben nem tudod rászánni magad a futásra.

Szabadulj meg a manuális fogkefédtől és ruházz be egy elektromosba! Elmondjuk, miért

Lehet, hogy drágábbak, de sokkal több előnyük van, mint hinnéd!

Olvasd el ezeket is
18
Figyelem
Az ön által letölteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretné, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használjon szűrőprogramot!
A későbbiekben ne jelenjen meg ez az ablak, akkor is felnőtt leszek még.
Elmúltam 18 éves
Még nem múltam el 18 éves

MINDIG ARRA BIZTATUNK, HOGY ADJ BELE MINDENT, DE MOST ELÉG LESZ AZ 50 SZÁZALÉK

Csak 2685 Ft