5 dolog, amit meg kell változtatnod az étrendedben, ha izmosodni szeretnél

5 dolog, amit meg kell változtatnod az étrendedben, ha izmosodni szeretnél

Szeretnél izomtömeget növelni? A súlyzós edzéseken kívül a táplálkozásodra is oda kell figyelned!

Ha az a célod, hogy minél izmosabban nézz ki, akkor valószínűleg első körben keresel egy olyan edzéstervet, amivel sikerülni fog. Ez eddig jó, hiszen a súlyzós edzés a legjobb módja annak, hogy növekedésre sarkalld az izmaidat.

Ennél többre vágysz és komoly tömeget szeretnél magadra szedni? Akkor érdemes az étrendedet is megváltoztatnod, mivel szükség van a megfelelő tápanyagokra ahhoz, hogy elkezdjenek fejlődni az izmaid.

A következő tippekkel tuti, hogy sikerülni fog!

Fogyassz sok fehérjét

A legfontosabb makrotápanyag izomépítéshez, mely szükséges az apró szakadások regeneráláshoz és az izmok építéséhez. Valószínűleg mindenkinek más mennyiségre van szüksége ahhoz, hogy izmosabb legyen, de van néhány alapszabály. Az egyik ilyen, hogy testsúly-kilogrammonként 1.6 grammot fogyassz belőle. A sovány húsok, halak, tojás tökéletesek erre a célra.

Fogyassz fehérjét a megfelelő időben

A szervezeted edzés után dolgozza fel leghatékonyabban a proteint, ekkor érdemes 20 gramm minőségi fehérjét elfogyasztanod: 250 ml görög joghurtot, 3 tojást vagy 50 gramm sovány húst. Ez a regenerációhoz is elengedhetetlen. Ezen kívül edzés előtt is érdemes valamilyen fehérjedús kaját enned.

Összességében több kalóriát kell bevinned!

Ennek hatására jobban is megy az edzés, mert sokkal energikusabb leszel. Egy átlagos, aktív életmódot folytató férfinak minnimum 2800 kalóriára van szüksége naponta, izomépítéshez ennél többre lehet szükség. Jó megoldás, ha a fehérje shake-eket is beiktatod az étrendedbe.

Kerüld a gyorsételeket!

Ez is nyilvánvaló, de a kalóriatöbbletet mindig minőségi, teljes értékű ételekkel kell bevinni, különben elhízol. A cukros, fehér lisztes, feldolgozott ételeket kerüld.

Egyél megfelelő mennyiségű szénhidrátot!

Az izmaid 35 g fehérjét képesek feldolgozni egyszerre, a többi kiürül. Ezért is érdemes a többletkalóriát mondjuk minőségi szénhidrátokat bevinned, például édesburgonyát és barna rizst. Ezek az edzésben is segítségedre lesznek, mert feltöltik a szervezeted glikogénraktárait.


A következő zöldségek proteinben gazdagok:

Nézd meg a galériánkat> 6 kép
Ezekben a növényekben van a legtöbb fehérje, szóval ott a helyük a tányérodon
Tovább olvasok
A pegán diéta az új trend! De vajon egészséges?

A pegán, azaz a paleo-vegán diéta egyre nagyobb népszerűségnek örvend. Az étrend azt állítja, hogy segít a fogyásban, jól érzed magad tőle és egészséges. Utánajártunk!

Hogyan fogyj le diéta nélkül?

Ne éheztesd tovább magad, inkább csináld ezt!

Ezeknél a forgatókönyveknél nem probléma, ha SMS-ben szakítasz

Semmi baj nincs az üzenetben való szakítással, amíg követed az instrukcióinkat.

3 férfi, akinek feltették A kérdést

Ki mondta, hogy mindenképpen neked kell letérdelni?

Ez az 5 étel a legjobb a szívednek

Egészségesen szeretnél élni? Ezeket a kajákat vedd bele az étrendedbe!

„Csak egy chipset eszem!” Megmondjuk, miért nem jön össze soha

Egy tanulmány szerint a ropogós ételek hangja miatt eszünk túl sokat belőlük.

Üres pisztoly - avagy "terjed" a férfi meddőség

Friss vizsgálatok szerint zuhan a spermaszámunk. És ez a kérdés mindannyiunkat érint, függetlenül attól, akarunk-e családot vagy sem.

Hogyan építsd fel az edzésedet, hogy sikeres legyen?

Ha valódi eredményeket szeretnél elérni, akkor okosan kell összeállítanod az edzésterved!

Három ember elmeséli, hogy milyen volt nekik az első gruppen szex

„Miután végeztünk, ettünk egy pizzát és addig bújtunk, amíg el nem aludtunk.”

Szeretsz a szabadban edzeni? Budapesten már kint is kondizhatsz!

Most profi edzők is segítenek a helyes kivitelezésben. Mire vársz még?

Ők megmondták a tutit! Így lesz kockahasad!

Oda kell, hogy figyelj az egészséges étrendre és az edzésprogramra is.

Tényleg olyan rossz dolog a szénhidrát?

A szénhidrát nem ördögtől való dolog. Sőt, elengedhetetlen.

Gyorsan el szeretnél aludni? Próbáld ki ezt az 5 dolgot!

Próbáld ki a lenti példákat és aludj el sokkal gyorsabban, sőt, tovább is fogsz tudni pihenni.

Flow élmény, tudatosság, laza félmaraton - így fejleszt a Scitec Institute programja

Kollégánk bő egy hónapig tesztelte a professzionálisan összerakott programot, hogy fejlessze futótechnikáját, célirányosan étkezzen és ezekkel jobb eredményeket érjen el. Kifaggattuk, milyen tapasztalatokkal zárta a felkészülést.

Ilyen gyorsan csináld szex közben! A csajod imádni fogja!

Nem kell sokat tenned azért, hogy a partnered eljuttasd a csúcsra.

Az izom, amire valóban szükség van a szemkápráztató bicepszhez!

Nagyobb bicepszet tudsz növeszteni a felkari izmokra fókuszálva.

Vajon a körülmetélés javítja a szexuális élményt?

Sokan tűnődtek már azon, hogy azok élvezik jobban a szexet, akik körül vannak metélve, vagy azok, akik nem?

25%-kal csökkentheted a rák kockázatát! Mutatjuk, hogyan:

Az idősebb felnőtteknél, akik súlyt emelnek, körülbelül 25 százalékkal kevesebb valószínűséggel fordulnak elő vastagbélrák kialakulására utaló problémák, mint azoknál, akik egyáltalán nem edzenek, egy új tanulmány szerint, amelyet az Medicine & Science in Sports & Exercise hozott nyilvánosságra.

Ez a cikk után kétszer is meggondolod, hogy szedj-e kiegészítőt!

Egy új tanulmány szerint azok, akik táplálékkiegészítőket szednek, májkárosodást szenvedhetnek.

Olvasd el ezeket is

4 LAPSZÁM MOST 3980 FT HELYETT CSAK 1980 FT A Men's Health magazin negyedéves kiadvány

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem