A hét edzéstippje: 5 mód, ahogy a kardiózástól izmosodhatsz

Tudományos tények is alátámasztják, hogy a kardió jó hatással is lehet az izomépítésre!
Forrás: getty images

Tudományos tények is alátámasztják, hogy a kardió jó hatással is lehet az izomépítésre!

Olvasd el ezt is!

Mutatjuk, mit az az 5 mód, ahogy a különféle kardióedzések segíthetnek abban, hogy izmosabb legyél:

1. Csobbanj egyet!

A Journal of Applied Physiology című folyóiratban megjelent kutatás szerint ha úgy úszol, hogy minden nyolcadik karcsapást követően veszel levegőt, sokkal több oxigén jut az izmaidhoz, így nő a tömegük.

2. HIIT-tel csináld!

A Laval Egyetem kutatása szerint ha hetente háromszor végzel intenzív intervallum edzést, több izmot szedhetsz fel magadra, mint ha más állóképességi edzést végeznél.

3. Fuss a nagy karokért!

A European Journal of Applied Physiology kutatása szerint a rendszeresen futók és súlyzós edzést végzők izmai nagyobbak, mint azoknak, akik csak a felsőtestükre edzenek.

4. Vezess le biciklin!

Súlyzós edzés után végezz bringán levezetést! Sarah Lindsay, edző szerint 10 perc elég ahhoz, hogy javuljon a vérkeringésed és hamarabb regenerálódjanak az izmaid, így másnap újult erővel vetheted bele magad az edzésbe!

5. Evezz!

Végezz 30-perces intervall edzést: evezz gyorsan 40 másodpercig, majd vedd felére az ellenállást és 1 percig evezz így. A British Journal of Sports Medicine-ben megjelent tanulmány szerint így még több izmot tudsz felszedni.


Olvasnál még a témában?

Nézd meg a galériánkat> 5 kép
A hét edzéstippje: Építs izmot és szerezz funkcionális erőt ezzel az edzéstervvel!
Kiakaszt a mókuskerék? Több kutatás is azt igazolja, hogy szívás a 8-órás munkanap

Több kutatást végeztek az elmúlt időszakban, melyekből kiderült, a 8-órás munkanapot rossz ötlet volt bevezetni.

11 érdekesség Mark Wahlbergről, amit nem biztos, hogy eddig tudtál

Azt tudjuk, hogy keményen edz és szeret megnevettetni minket a filmjeivel, de honnan jön a neve és minek választotta meg a Rolling Stone.

A hét edzéstippje: Így lett atomizmos Michael B. Jordan a Fekete Párduc forgatására

A sztár edzője, Corey Calliet elmondja, mi Jordan masszív izmainak titka.

Trendben erős: a Men's Health aktuális kedvencei

Nézd meg, hogy az elmúlt hetekben milyen újdonságok jelentek meg, amikkel feldobhatod a stílusodat!

Miért áll rosszabbul a hajad, ha beteg vagy?

Észrevetted már, hogy ha beteg vagy, úgy tűnik, hogy a hajad is kidől?

Gombóc Artúr padlót fogna! A csokitól jobban megy az edzés egy új kutatás szerint

A csoki nem csak a szerelem szimbóluma, hanem szuper hatással van az egészségedre is!

Egészség level Oktoberfest: Sört vedelve halmozzák az érmeket a németek a téli olimpián

Már nem lenézett alternatíva, hanem effektív sportital az alkoholmentes verzió.

Itt az egyik UFC harcos edzésterve, amivel fejlesztheted az állóképességed és robbanékonyabbá válhatsz!

Tyron Woodley pontosan ezt az edzéstervet követi, hogy kiüsse ellenfeleit a ringben.

Korán kelsz? Akkor tényleg aranyat lelsz, mert sokkal jobb vagy másoknál!

Utálsz sokáig aludni? Akkor szerencséd van, a tudomány szerint ugyanis sokkal egészségesebb életet folytatsz, mint mások.

Nagy izmok bármilyen áron? A szteroidok 7 legdurvább mellékhatása

Azt tudod, hogy a szteroidok nem tesznek jót neked. De pontosan miért? Mutatjuk, milyen következményekkel kell számolnod, ha mégis kipróbálnád őket.

Még csak február van, de megtaláltuk az év legdurvább és legnevetségesebb szexkutatását!

Te hogyan sütöd a palacsintát? Feldobod, vagy lapáttal fordítod meg?

Nem találsz magadnak párt? A tudomány szerint a te készülékedben van a hiba!

Akárhogy is próbálkozol, egyszerűen nem talál rád a szerelem?

Nem semmi! Ez a férfi a borbélya tanácsára megnövesztette a szakállát és 180 fokos fordulatot vett az élete

Ha eddig nem gondoltad úgy, hogy érdemes lehet megnövesztened a szakálladat, akkor íme egy történet, ami biztos, hogy megváltoztatja majd a véleményedet.

4 meglepő dolog, ami kellemetlen szájszagot eredményez

Ezekre figyelj, ha nem akarod megkeseríteni beszélgetőtársaid életét.

5 dolog, ami még fájdalmasabbá teszi a másnapot

Ezekre figyelj, ha nem akarsz egy egész napot kidobni a kukába.

3 szuper teljesítménynövelő módszer, amit még nem próbáltál

A tiltott szerek, veszélyes tabletták helyett inkább válaszd a következő módszereket!

Olvasd el ezeket is

MINDIG ARRA BIZTATUNK, HOGY ADJ BELE MINDENT, DE MOST ELÉG LESZ AZ 50 %

Csak 1335 Ft