Ezek a leggyakoribb kifogások, ha valaki nem akar edzeni - Ugye, te nem szoktad ezekkel elbliccelni az edzést?

Ezek a leggyakoribb kifogások, ha valaki nem akar edzeni - Ugye, te nem szoktad ezekkel elbliccelni az edzést?
Forrás: getty images

Annak ellenére, hogy komoly következményekkel kell számolniuk azoknak, akik nem szánnak elég időt a mozgásra. Az elhízás, a cukorbetegség és a szívbetegség csak néhány ezek közül.

Ha te sem jársz el rendszeresen edzeni, számtalan kifogással nyugtathatod meg magadat. Ilyenek például az, ha nincs időd, vagy elfáradtál a munkahelyeden és nem tudnád kihozni magadból a maximumot a teremben.

Sajnos a legtöbben viszont nem értik meg, hogy a rendszeres mozgás csökkenti a krónikus betegségek kialakulásának kockázatát.

A Heart Foundation fent említett kutatásából kiderült, hogy 1025 ember milyen kifogásokat mormol el, amikor a fekvenyomó pad helyett a kanapét választja. Íme az eredmények:

  1. Időhiány: 33%
  2. Betegség, sérülés: 19%
  3. Időjárás: 17%
  4. Túlsúly: 17%
  5. Nem élvezik az edzést: 17%
  6. Pénzhiány: 17%

Legyünk őszinték, a fenti kifogások közül egyik sem helytálló. Ahelyett, hogy megnéznél egy részt a sorozatodból, simán edzhetsz egyet otton (vagy akár közben is). A sérülések már más tészták, de ha az orvos engedi, olyan sportokat űzhetsz, amik nem terhelik meg a fájó testrészt. Ha rossz az idő, akkor is edzhetsz otthon, vagy a fedett, klímás teremben is. Egy személyi edző segítségedre lehet, ha túlsúlyos vagy, ha pedig találsz valamilyen olyan mozgásformát, amit élvezel, a motivációval sem lesz baj. Ha nincs olyan sok pénzed, akkor bátran edzhetsz otthon vagy a parkban, a saját testsúlyos gyakorlatok is szuperek, ahogy egy intervall edzés is.

Ugye legközelebb már nem hagyják el a szádat ezek a mondatok?


Ha szeretnél motiválódni még egy kicsit, lapozd át a galériát!

Nézd meg a galériánkat> 5 kép
Motiváció fogyókúrához
Zavarba ejtően sok mikroműanyagot viszünk be asztali sóval

Egy friss kutatás szerint évente 2000 kisebb-nagyobb darab jut a gyomrunkba.

Így szabadulhatsz meg a hasi zsírtól kardió nélkül!

Tényleg elengedhetetlen a kardiózás annak érdekében, hogy kockás legyen a hasad? Mutatjuk a választ!

Igen, a szakállad is korpásodhat - Mutatjuk, mit tegyél ellene

A szakállkorpa nem olyan, mint a hagyományos - kinézetre sem. Mutatjuk, mit kell tudnod róla.

A hét táplálkozási tippje: Edd ezt a pihenőnapodon, hogy felpörgesd a regenerációt!

Ha egy ideje érdekel az edzés világa, biztosan tisztában vagy azzal, hogy a pihenőnapokon máshogy kell táplálkozni, mint akkor, ha edzel. De pontosan hogyan néz ki egy ilyen menüsor? Mutatjuk!

Ez az egyszerű trükk egészségesebbé teszi a fehér kenyeret

Azt mindenki tudja, hogy a fehér kenyér nem egészséges, sokan mégsem váltanak át teljes kiőrlésűre. De egy trükk segítségével még ez a változat is egészségesebbé tehető.

A hét edzéstippje: Bruce Lee legendás mozdulatától neked is kockás lesz a hasad

Ha szeretnél kockásabb hasat, érdemes kipróbálnod a dragon flag (sárkányzászló) nevű gyakorlatot, amit Bruce Lee is gyakran alkalmazott.

A tudomány szerint napi 2-3 kávéval leszámolhatunk a cukorbetegséggel

25%-kal csökkenthetjük így a betegség kialakulásának kockázatát.

Proteinnehéz étrenddel készül a visszatérésre az NBA lett óriása

Kristaps Porzingis február óta bajlódik sérüléssel, de hamarosan ismét a gyűrű alatt brillírozhat.

Az ország legjobb testépítői egy helyen: ez a Superbody!

Idén 21. alkalommal kerül megrendezésre a Scitec Nutrition által a legjelentősebb magyar testépítő verseny, a Superbody. A nemzetközileg is elismert megmérettetésnek november 17-én, a Vasas Jégcentrum ad otthont.

A Creed II. gonosza méltó vetélytársa lesz Michael B. Jordannek

Viktor Drago elég félelmetesen néz ki ebben a videóban.

Mennyit nézegesd a közösségi oldalakat, ha közben egészséges is szeretnél maradni?

A Pennsylvania Egyetem kutatása szerint sokkal jobban jársz, ha limitálod, mennyi időt nézegetsz közösségi oldalakat, mert így a depressziót és a szorongást is elkerülheted.

3 tesztoszterongyilkos, amitől ideje megszabadulnod

Az edzés képes megnövelni a tesztoszteronszintedet, viszont vannak dolgok, amik lecsökkentik. Érdemes ezeket megismerni, hogy elkerüld a kellemetlenségeket.

7 jel, ami arra utal, hogy túlságosan stresszes vagy

A következő 7 furcsa tünet mind azt jelzi, hogy ideje kicsit több időt szánnod magadra, mert túl sokat idegeskedsz.

A tudomány szerint lelkileg nagyon megterhelő a vegetáriánus életmód

Komoly frusztrációt okozhat, ha teljes mértékben száműzzük a húst az életünkből.

Michael C. Hall szívesen folytatná a Dextert - Lesz új évad?

Michael C. Hall elmondta, hogy nem lenne ellenére, ha folytatódna a Dexter. Vajon lesz következő évad?

A titkos összetevő, ami nem hiányozhat a téli parfümödből

Mutatjuk, pontosan miért is lesz jobb fényévekkel egy téli férfi parfüm, ha szerepel benne ez a bizonyos összetevő.

Jó vagy béna? Elkészült Conor McGregor viaszmása

A ketrecharcost már a New York-i Madam Tussauds panoptikumban is meg lehet nézni.

A huszonévesek fele a közösségi oldalakon boldogabbnak mutatja kapcsolatát

Tökéletes kapcsolat nem létezik, hiába tűnik annak Instán.

Hallottál már a csendes futásról? Mutatjuk, miért tesz jót!

A csendes futás segíthet a sérülések megelőzésében, ráadásul a tartásodon is javíthat.

5 hajtrend, ami jövőre nagyon népszerű lesz

Kíváncsi vagy, mit fog kérni mindenki jövőre a borbélyától és fodrászától? Akkor jó helyen jársz!

Olvasd el ezeket is

3 LAPSZÁM, MOST FÉL ÁRON 2985 FT HELYETT CSAK 1485 FT

Csak 1485 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem