A legbénább kifogás az, ha nincs időd edzeni! Be is bizonyítjuk!

A leggyakoribb ok az edzés kihagyására az, hogy valakinek nincs ideje rá.
Forrás: getty images

A leggyakoribb ok az edzés kihagyására az, hogy valakinek nincs ideje rá.

Akkor mégis hogy lehet, hogy Preston Wood, ez a 44 éves férfi, aki 70 órát dolgozik, családja van és másfél órára lakik a konditeremtől, mégis eljár edzeni? Bobby Maximus, személyi edző azért is hozta fel Prestont példának, mert neki tényleg nem sok ideje marad a mozgásra, mégsem hagy ki egyetlen alkalmat sem.

Maximus egyik módszere, hogy felírja egy táblára a 168-as számot, hiszen egy hét ennyi órából áll. Ezt követően arra kéri klienseit, mondják el, hetente hány órát dolgoznak és alszanak. Ha szükséges, ebből még az ingázást és a családi programokat, valamint a bevásárlást is kivonja, az eredmény általában 9 fennmaradó óra szokott lenni, amiből elég lenne hármat az edzésre fordítani. Egy komolyabb edzésterv elvégzéséhez persze több időre van szükség, de még így is marad pár órád, amit magadra szánhatsz.

A következő listát nyugodtan töltsd ki te is és nézd meg, neked hány órád maradna a mozgásra hetente. Ha meglátod, van egy gyanúnk, hogy talán kisebb eséllyel hagyod ki az edzést és a punnyadás, tv-zés helyett inkább a konditermet választod…

  1. Munka: __________________ óra egy héten
  2. Alvás: __________________ óra egy héten
  3. Ingázás: __________________ óra egy héten
  4. Vásárlás, egyéb teendők: __________________ óra egy héten
  5. Családdal töltött idő: __________________ óra egy héten

Add össze a beírt számokat, majd vond ki az összeget 168-ból. És ne keress több kifogást!


Ha szükséged van még motivációra, lapozd végig a galériát:

Nézd meg a galériánkat> 39 kép
A legjobb motivációs idézetek
11 érdekesség Mark Wahlbergről, amit nem biztos, hogy eddig tudtál

Azt tudjuk, hogy keményen edz és szeret megnevettetni minket a filmjeivel, de honnan jön a neve és minek választotta meg a Rolling Stone.

A hét edzéstippje: Így lett atomizmos Michael B. Jordan a Fekete Párduc forgatására

A sztár edzője, Corey Calliet elmondja, mi Jordan masszív izmainak titka.

Trendben erős: a Men's Health aktuális kedvencei

Nézd meg, hogy az elmúlt hetekben milyen újdonságok jelentek meg, amikkel feldobhatod a stílusodat!

Miért áll rosszabbul a hajad, ha beteg vagy?

Észrevetted már, hogy ha beteg vagy, úgy tűnik, hogy a hajad is kidől?

Gombóc Artúr padlót fogna! A csokitól jobban megy az edzés egy új kutatás szerint

A csoki nem csak a szerelem szimbóluma, hanem szuper hatással van az egészségedre is!

Egészség level Oktoberfest: Sört vedelve halmozzák az érmeket a németek a téli olimpián

Már nem lenézett alternatíva, hanem effektív sportital az alkoholmentes verzió.

Itt az egyik UFC harcos edzésterve, amivel fejlesztheted az állóképességed és robbanékonyabbá válhatsz!

Tyron Woodley pontosan ezt az edzéstervet követi, hogy kiüsse ellenfeleit a ringben.

Korán kelsz? Akkor tényleg aranyat lelsz, mert sokkal jobb vagy másoknál!

Utálsz sokáig aludni? Akkor szerencséd van, a tudomány szerint ugyanis sokkal egészségesebb életet folytatsz, mint mások.

Nagy izmok bármilyen áron? A szteroidok 7 legdurvább mellékhatása

Azt tudod, hogy a szteroidok nem tesznek jót neked. De pontosan miért? Mutatjuk, milyen következményekkel kell számolnod, ha mégis kipróbálnád őket.

Még csak február van, de megtaláltuk az év legdurvább és legnevetségesebb szexkutatását!

Te hogyan sütöd a palacsintát? Feldobod, vagy lapáttal fordítod meg?

Nem találsz magadnak párt? A tudomány szerint a te készülékedben van a hiba!

Akárhogy is próbálkozol, egyszerűen nem talál rád a szerelem?

Nem semmi! Ez a férfi a borbélya tanácsára megnövesztette a szakállát és 180 fokos fordulatot vett az élete

Ha eddig nem gondoltad úgy, hogy érdemes lehet megnövesztened a szakálladat, akkor íme egy történet, ami biztos, hogy megváltoztatja majd a véleményedet.

Hiába a tehetség, támogatás nélkül nehéz befutni. Ebben segíthetsz most te is!

Kilenc hihetetlenül tehetséges embert támogathatsz szavazatoddal, hogy egy lépéssel még közelebb kerülhessenek álmaikhoz.

4 meglepő dolog, ami kellemetlen szájszagot eredményez

Ezekre figyelj, ha nem akarod megkeseríteni beszélgetőtársaid életét.

5 dolog, ami még fájdalmasabbá teszi a másnapot

Ezekre figyelj, ha nem akarsz egy egész napot kidobni a kukába.

3 szuper teljesítménynövelő módszer, amit még nem próbáltál

A tiltott szerek, veszélyes tabletták helyett inkább válaszd a következő módszereket!

Kőkemény kockahas - 3 tipp felüléshez

Így biztosan nem dolgozol hiába.

Olvasd el ezeket is

MINDIG ARRA BIZTATUNK, HOGY ADJ BELE MINDENT, DE MOST ELÉG LESZ AZ 50 %

Csak 1335 Ft