A legbénább kifogás az, ha nincs időd edzeni! Be is bizonyítjuk!

A leggyakoribb ok az edzés kihagyására az, hogy valakinek nincs ideje rá.
Forrás: getty images

A leggyakoribb ok az edzés kihagyására az, hogy valakinek nincs ideje rá.

Akkor mégis hogy lehet, hogy Preston Wood, ez a 44 éves férfi, aki 70 órát dolgozik, családja van és másfél órára lakik a konditeremtől, mégis eljár edzeni? Bobby Maximus, személyi edző azért is hozta fel Prestont példának, mert neki tényleg nem sok ideje marad a mozgásra, mégsem hagy ki egyetlen alkalmat sem.

Maximus egyik módszere, hogy felírja egy táblára a 168-as számot, hiszen egy hét ennyi órából áll. Ezt követően arra kéri klienseit, mondják el, hetente hány órát dolgoznak és alszanak. Ha szükséges, ebből még az ingázást és a családi programokat, valamint a bevásárlást is kivonja, az eredmény általában 9 fennmaradó óra szokott lenni, amiből elég lenne hármat az edzésre fordítani. Egy komolyabb edzésterv elvégzéséhez persze több időre van szükség, de még így is marad pár órád, amit magadra szánhatsz.

A következő listát nyugodtan töltsd ki te is és nézd meg, neked hány órád maradna a mozgásra hetente. Ha meglátod, van egy gyanúnk, hogy talán kisebb eséllyel hagyod ki az edzést és a punnyadás, tv-zés helyett inkább a konditermet választod…

  1. Munka: __________________ óra egy héten
  2. Alvás: __________________ óra egy héten
  3. Ingázás: __________________ óra egy héten
  4. Vásárlás, egyéb teendők: __________________ óra egy héten
  5. Családdal töltött idő: __________________ óra egy héten

Add össze a beírt számokat, majd vond ki az összeget 168-ból. És ne keress több kifogást!


Ha szükséged van még motivációra, lapozd végig a galériát:

Nézd meg a galériánkat> 39 kép
A legjobb motivációs idézetek
Itt az egyik UFC harcos edzésterve, amivel fejlesztheted az állóképességed és robbanékonyabbá válhatsz!

Tyron Woodley pontosan ezt az edzéstervet követi, hogy kiüsse ellenfeleit a ringben.

Korán kelsz? Akkor tényleg aranyat lelsz, mert sokkal jobb vagy másoknál!

Utálsz sokáig aludni? Akkor szerencséd van, a tudomány szerint ugyanis sokkal egészségesebb életet folytatsz, mint mások.

Nagy izmok bármilyen áron? A szteroidok 7 legdurvább mellékhatása

Azt tudod, hogy a szteroidok nem tesznek jót neked. De pontosan miért? Mutatjuk, milyen következményekkel kell számolnod, ha mégis kipróbálnád őket.

Még csak február van, de megtaláltuk az év legdurvább és legnevetségesebb szexkutatását!

Te hogyan sütöd a palacsintát? Feldobod, vagy lapáttal fordítod meg?

Nem találsz magadnak párt? A tudomány szerint a te készülékedben van a hiba!

Akárhogy is próbálkozol, egyszerűen nem talál rád a szerelem?

Nem semmi! Ez a férfi a borbélya tanácsára megnövesztette a szakállát és 180 fokos fordulatot vett az élete

Ha eddig nem gondoltad úgy, hogy érdemes lehet megnövesztened a szakálladat, akkor íme egy történet, ami biztos, hogy megváltoztatja majd a véleményedet.

Hiába a tehetség, támogatás nélkül nehéz befutni. Ebben segíthetsz most te is!

Kilenc hihetetlenül tehetséges embert támogathatsz szavazatoddal, hogy egy lépéssel még közelebb kerülhessenek álmaikhoz.

4 meglepő dolog, ami kellemetlen szájszagot eredményez

Ezekre figyelj, ha nem akarod megkeseríteni beszélgetőtársaid életét.

5 dolog, ami még fájdalmasabbá teszi a másnapot

Ezekre figyelj, ha nem akarsz egy egész napot kidobni a kukába.

3 szuper teljesítménynövelő módszer, amit még nem próbáltál

A tiltott szerek, veszélyes tabletták helyett inkább válaszd a következő módszereket!

Kőkemény kockahas - 3 tipp felüléshez

Így biztosan nem dolgozol hiába.

3 mítosz az alvásról, aminek nem szabad bedőlnöd és 2, ami tényleg igaz

Sosem alszunk eleget. Ennek oka lehet a túl sok tennivaló, az akadékoskodó főnök vagy a morcos menyecske is az ágyban.

A hét edzéstippje: Ha ezt az edzéstípust választod, elkerülheted a stresszevést

Egy rossz nap az irodában elég ahhoz, hogy otthon felfald a hűtőd tartalmát. Egy kutatás szerint viszont heti két edzéssel elérheted, hogy megálljt tudj parancsolni a stresszevésnek.

Mire jók és miért fontosak az aminosavak?

Szervezetünk a bevitt táplálék egy részét energiatermelésre használja, a fölösleget pedig elraktározza nehezebb időkre. A zsírraktárak jelenléte egyértelmű – küzdünk is ellenük rendesen.

Nem is olyan rossz ötlet Valentin-napon szakítani? Lehetséges!

Kegyetlennek tűnhet pont Bálint-napon szakítani. Pedig több terapeuta szerint ez a legjobb megoldás, ha alapból nem működik a kapcsolatotok.

DNS-alapú tesztek segítségével jönnek a tökéletes edzéstervek

Búcsút inthetünk végre az elkerülhető sérüléseknek.

A dezodorodtól leszel fáradt és impotens?

Elképzelhető, hogy a dezodorod, samponod vagy parfümöd egészségtelenné tesz.

Ha igazán kemény fából faragtak, nem jelent gondot ez a lábedzés

Ha eljön a lábnap ideje, próbáld ki ezt a testépítők által is használt edzéstervet a bivalyerős alsótestért!

Olvasd el ezeket is

MINDIG ARRA BIZTATUNK, HOGY ADJ BELE MINDENT, DE MOST ELÉG LESZ AZ 50 %

Csak 1335 Ft