A hét edzéstippje: 5 tanács, hogy ne hagyj ki többet egyetlen edzést sem

Biztos, hogy neked is vannak olyan ismerőseid, akik tényleg csak akkor hagynak ki egy-egy edzést, ha nagyon muszáj.

Biztos, hogy neked is vannak olyan ismerőseid, akik tényleg csak akkor hagynak ki egy-egy edzést, ha nagyon muszáj.

A posztjaikból pedig látod, hogy mindig becsekkolnak a konditerembe és jól is haladnak a fejlődéssel. Ezzel szemben, ha neked már most is nagy nehézséget okoz, hogy tartsd magad az edzéstervedhez, vagy elmenj sportolni, akkor a következő tippeket érdemes megfogadnod.

1. Legyen könnyű

Na nem feltétlenül az edzés, hanem a logisztika. Akár otthon is mozoghatsz, ha nem szeretnél kimozdulni a házból. Csak annyi a dolgod, hogy szánsz legalább 30 percet a sportolásra.

2. Nagyobb felelősség

A legjobb, ha találsz magadnak egy barátot, vagy egy csoportot, akikkel eljárhatsz edzeni. Ha tudod, hogy mások számítanak rád, kisebb eséllyel mondod le a megbeszélt programot.

3. Legyen ára annak, ha nem mész el

Szuper applikációkat is lehet találni, amelyek pénzt vonnak le a kártyádról, ha lemondod az edzést. De az is jó módszer, ha a haveroddal beszélitek meg, hogy aki nem megy, az a másiknak fizet.

Olvasd el ezt is!

4. Koncentrálj az edzés utáni állapotra

Semmihez nem fogható az érzés, amit az edzéstervben leírtak teljesítése után érzel. A sportolásnak pedig hangulatjavító hatása van, szóval tuti, hogy jobb lesz a kedved egy kis izzadás után.

5. Hagyd, hogy szokássá váljon a mozgás

Ha valamennyire kiszámítható az edzésterved, az sokat segíthet abban, hogy néhány hét alatt ne elvégzendő feladatként tekints a mozgásra, hanem a napirended szerves részévé váljon, amin nem változtatsz.

Ha megfogadod a tippeket, biztos, hogy sokkal eredményesebb lesz az idei éved, ami a sportolást illeti.


Íme egy szuper otthoni edzésterv:

Nézd meg a galériánkat> 4 kép
A legjobb edzésterv, amit akár a nappalidban is elvégezhetsz
Túlzásba viszed a mozgást? Az exorexia létező betegség, de a férfiak keveset beszélnek róla

Mutatjuk, mikor jelent már tényleg problémát az, ha elmész edzeni.

A hét táplálkozási tippje: pontosan ekkora adagot érdemes fogyasztani 8 népszerű ételből, hogy egészséges maradj

Ha odafigyelsz a táplálkozásodra, érdemes az adagokra is kicsit nagyobb hangsúlyt fektetni.

A jóganap az új pihenőnap

A kitartott pózok még a sérülésektől is megkímélnek.

4 szakálltípus, amit érdemes kipróbálnod! (Még akkor is, ha nem egyenletes az arcszőrzeted)

A férfiak szeretik az egyszerűséget mindenben, így a szakállak terén is.

Hallottál már a kávélisztről? Ez a legújabb szuperkaja!

A lisztről valószínűleg nem a koffein jut eszedbe. Nyugi, nem vagy egyedül. A kávéliszt viszont egyre népszerűbb, sokan pedig tápanyagokkal teli csodaként tekintenek rá. De tényleg annyira szuper, vagy csak felhájpolták?

A hét edzéstippje: érdemes minden egyes nap hasaznod, hogy lásd az edzés eredményét?

Ha nyárra már kockás hasat akarsz villantani, azért már jó korán el kell kezdeni dolgozni - például most.

A bicikli virágoztathatja fel a szexuális életedet

Egy kis tekerés és minden egyenesbe jön.

Nincs izomnövelés és erősödés túlterhelés nélkül - személyi edzőnk tanácsai a konditermi fejlődéshez

Ha besétálunk a terembe és körülnézünk, rengeteg embert látunk, aki edz. Különféle gyakorlatokat végeznek, gyakran erőlködnek és izzadnak, ezzel a kemény edzés látszatát keltve. Ha valaki nem jártas az edzésben, nem edz 4-5 éve, akkor tényleg csak keményen edző embereket lát.

3 jó okunk van arra, hogy elfelejtsd a kései vacsorát

Riasztó adatokkal szembesültek a szakemberek.

Rossz hír vegáknak: egy kutatás szerint sokkal kevesebb szexben van részük, mint a húsevőknek

Ha egy finom steak felér számodra egy orgazmussal, akkor van még egy jó hírünk: egy új kutatás szerint a húsevő emberek többször szexelnek, mint a vegetáriánus társaik.

Kettő az egyben: A szuperszett, ami a tricepszedet és a hasadat is megdolgoztatja

Milyen gyakran dolgoztatod meg a tricepszedet és a törzsizmaidat egyetlen gyakorlattal?

To-do list menti meg az álmatlan éjszakákat

Sosem volt még ilyen egyszerű az elalvás.

Gondoltad volna? A nyújtástól több mint 300%-kal nőhet az izomtömeged!

Ha az edzés végeztével szánsz időt a nyújtásra is, sokkal hamarabb elérheted a céljaidat!

A prosztatarák 3 gyakori tünete, amit sosem szabad figyelmen kívül hagynod

Ha korán észreveszed őket, sokkal nagyobb az esélyed a gyógyulásra.

10 perc, otthon, egyetlen eszközzel? Milyen edzés az ilyen? Életmentő!

Ezt csináld, ha a nagy hidegben nem tudod rászánni magad a futásra.

Szabadulj meg a manuális fogkefédtől és ruházz be egy elektromosba! Elmondjuk, miért

Lehet, hogy drágábbak, de sokkal több előnyük van, mint hinnéd!

Olvasd el ezeket is

MINDIG ARRA BIZTATUNK, HOGY ADJ BELE MINDENT, DE MOST ELÉG LESZ AZ 50 SZÁZALÉK

Csak 2685 Ft