A hét edzéstippje: Tedd ezt, ha nagyobb mellizmokra vágysz

Nem látod a befektetett munka eredményét, hiába nyomod rendszeresen a mellezést a teremben?

Nem látod a befektetett munka eredményét, hiába nyomod rendszeresen a mellezést a teremben?

Persze nem csak az a lényeg, hogy izmosabb legyél, viszont a felsőtested erősítésével akár gyorsabban sprintelhetsz, többet emelhetsz és biztonságosabban tudod végrehajtani a gyakorlatokat. Na meg a barátnőd is észre fogja venni az eredményt. A következő tippek abban segítenek, hogy ez az álmod valóra váljon.

Figyelj oda a táplálkozásra

Ahogy a kockás has is a konyhában kezdődik, ha bármilyen eredményt szeretnél elérni a teremben, akkor az étkezésedet is meg kell reformálnod.

Válassz okosan gyakorlatokat

Akkor sincs probléma, ha nem tudsz elmenni a konditerembe, ugyanis egy sor olyan gyakorlat létezik, amit akár otthon is elvégezhetsz. Ilyenek például a húzódzkodás, tolódzkodás, a tárogatás variációi is. Ha pedig a teremben edzenél, a fekvenyomást s a csigás gépen végzett keresztezést se hagyd ki a repertoárból! A mellezés mellett pedig kardiózz rendszeresen, hogy leolvadjon a mellkasodról a felesleges zsírréteg.

Légy türelmes

Talán ezt a legnehezebb megfogadni a tanácsok közül, de hidd el, a befektetett munka meg fogja majd hozni a gyümölcsét! Azt pedig a barátnőd is észreveszi, mennyivel keményebb a felsőtested.


Ha ez nem elég, itt egy pár gyakorlat, amivel az egész testedet át tudod mozgatni!

Nézd meg a galériánkat> 5 kép
A hét edzéstippje: Építs izmot és szerezz funkcionális erőt ezzel az edzéstervvel!
Itt a bizonyíték arra, hogy a legtöbb férfinak jobban bejönnek a szőke nők

Egy új kutatásból az is kiderül, miért szavaz több férfi a szőkékre.

Ha erre a kis izomcsoportra is szánsz időt, sokkal többet emelhetsz!

Nem csak a fogásodat érdemes ám erősíteni ahhoz, hogy látványosabb eredményeket érj el a teremben!

5 jel, hogy dehidratált vagy, aminek semmi köze a szomjúsághoz

Ha szomjas vagy, akkor már késő, mert dehidratálttá vált a szervezeted - állítják sokan. De nem csak az italok utáni vágyakozás utalhat arra, hogy a tested szomjazik!

A 6 leggyakoribb hiba húzódzkodás közben

Így csináld, ha fejlődni akarsz.

Túlzásba viszed a mozgást? Az exorexia létező betegség, de a férfiak keveset beszélnek róla

Mutatjuk, mikor jelent már tényleg problémát az, ha elmész edzeni.

A hét táplálkozási tippje: pontosan ekkora adagot érdemes fogyasztani 8 népszerű ételből, hogy egészséges maradj

Ha odafigyelsz a táplálkozásodra, érdemes az adagokra is kicsit nagyobb hangsúlyt fektetni.

A jóganap az új pihenőnap

A kitartott pózok még a sérülésektől is megkímélnek.

4 szakálltípus, amit érdemes kipróbálnod! (Még akkor is, ha nem egyenletes az arcszőrzeted)

A férfiak szeretik az egyszerűséget mindenben, így a szakállak terén is.

Hallottál már a kávélisztről? Ez a legújabb szuperkaja!

A lisztről valószínűleg nem a koffein jut eszedbe. Nyugi, nem vagy egyedül. A kávéliszt viszont egyre népszerűbb, sokan pedig tápanyagokkal teli csodaként tekintenek rá. De tényleg annyira szuper, vagy csak felhájpolták?

A hét edzéstippje: érdemes minden egyes nap hasaznod, hogy lásd az edzés eredményét?

Ha nyárra már kockás hasat akarsz villantani, azért már jó korán el kell kezdeni dolgozni - például most.

A bicikli virágoztathatja fel a szexuális életedet

Egy kis tekerés és minden egyenesbe jön.

Nincs izomnövelés és erősödés túlterhelés nélkül - személyi edzőnk tanácsai a konditermi fejlődéshez

Ha besétálunk a terembe és körülnézünk, rengeteg embert látunk, aki edz. Különféle gyakorlatokat végeznek, gyakran erőlködnek és izzadnak, ezzel a kemény edzés látszatát keltve. Ha valaki nem jártas az edzésben, nem edz 4-5 éve, akkor tényleg csak keményen edző embereket lát.

3 jó okunk van arra, hogy elfelejtsd a kései vacsorát

Riasztó adatokkal szembesültek a szakemberek.

Rossz hír vegáknak: egy kutatás szerint sokkal kevesebb szexben van részük, mint a húsevőknek

Ha egy finom steak felér számodra egy orgazmussal, akkor van még egy jó hírünk: egy új kutatás szerint a húsevő emberek többször szexelnek, mint a vegetáriánus társaik.

Kettő az egyben: A szuperszett, ami a tricepszedet és a hasadat is megdolgoztatja

Milyen gyakran dolgoztatod meg a tricepszedet és a törzsizmaidat egyetlen gyakorlattal?

To-do list menti meg az álmatlan éjszakákat

Sosem volt még ilyen egyszerű az elalvás.

Gondoltad volna? A nyújtástól több mint 300%-kal nőhet az izomtömeged!

Ha az edzés végeztével szánsz időt a nyújtásra is, sokkal hamarabb elérheted a céljaidat!

Olvasd el ezeket is

MINDIG ARRA BIZTATUNK, HOGY ADJ BELE MINDENT, DE MOST ELÉG LESZ AZ 50 SZÁZALÉK

Csak 2685 Ft