Így leszel jobb az edzéstől a szexben

Menj le a terembe, hogy tovább bírd a hálószobában!

Menj le a terembe, hogy tovább bírd a hálószobában!

Ha olimpiai teljesítményre törsz az ágyban, tartsd magad az edzéstervedhez. A The Journal of Sexual Medicine azt állítja, hogy rendszeres tréninggel heti 1400 kalória elégetése jobb erekciót, hosszabb orgazmust és intenzívebb hálószobai élvezetet eredményez. A kutatás olyan korábbi eredményekre támaszkodva jutott erre a következtetésre, amelyek szerint az edzés növeli az idősebb férfiak szexuális teljesítményét. Azt azonban most először sikerült bebizonyítani, hogy a jelenség a fiatalokra is érvényes. A szükséges kalóriamennyiség elégetéséhez tervezz be heti két és fél óra kardio- vagy súlyzóedzés (ezt igényeid szerint oszthatod rövidebb napi adagokra, vagy heti két hosszabb teremlátogatásra). Bármelyik megoldást is választod, hamarosan sziklaszilárd eredménynek örvendhetsz – partnereddel együtt.
A kutatás helyszíne: Emory Egyetem, Georgia
Résztvevők: 78 férfi (18 és 40 év között)
A teszt alapja: az edzési szokások felmérése

Olvasd el ezt is!
Nagy, de nem erős - lehetséges?

Azt gondolom, aki konditeremben dolgozik edzőként, már minimum egyszer az életében (de inkább havi egyszer) találkozott olyan srácokkal, akik közlik, hogy ők nem akarnak nagyok lenni, csak erősek.

A vibráló karkötő, ami 30 másodperc alatt leszámol a stresszel

A TouchPoints hadat üzen a konstans idegeskedésnek.

A Szikla mutat 6 gyakorlatot, amiktől te is izmos lehetsz! Lesd el őket!

Dwayne Johsnon nagyon sok embert inspirál már csak a kinézetével is.

Kész, vége! Ennél jobb Tinderes profilkép nem létezik!

Mindenki tanulhat egyet s mást ettől a férfitól!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft