Így leszel jobb az edzéstől a szexben

Menj le a terembe, hogy tovább bírd a hálószobában!

Menj le a terembe, hogy tovább bírd a hálószobában!

Ha olimpiai teljesítményre törsz az ágyban, tartsd magad az edzéstervedhez. A The Journal of Sexual Medicine azt állítja, hogy rendszeres tréninggel heti 1400 kalória elégetése jobb erekciót, hosszabb orgazmust és intenzívebb hálószobai élvezetet eredményez. A kutatás olyan korábbi eredményekre támaszkodva jutott erre a következtetésre, amelyek szerint az edzés növeli az idősebb férfiak szexuális teljesítményét. Azt azonban most először sikerült bebizonyítani, hogy a jelenség a fiatalokra is érvényes. A szükséges kalóriamennyiség elégetéséhez tervezz be heti két és fél óra kardio- vagy súlyzóedzés (ezt igényeid szerint oszthatod rövidebb napi adagokra, vagy heti két hosszabb teremlátogatásra). Bármelyik megoldást is választod, hamarosan sziklaszilárd eredménynek örvendhetsz – partnereddel együtt.
A kutatás helyszíne: Emory Egyetem, Georgia
Résztvevők: 78 férfi (18 és 40 év között)
A teszt alapja: az edzési szokások felmérése

Olvasd el ezt is!
10 dolog, amit nem tudtál Lewis Hamiltonról

A címlapunkon szereplő Forma-1-es pilótáról rengeteg pletyka kering, pedig sokkal több van benne annál, éppen kivel jár.

A faterod miatt nem kockás a hasad?

Nem tudsz lefogyni? A faterod állhat a háttérben.

A hét táplálkozási tippje: Minden, amit a vegán étrendről tudni érdemes

Egyre népszerűbbé válik a vegán életmód, ám sokan attól tartanak, hogy ha mellőzik az összes állatii eredetű alapanyagot, az izmaikból is veszítenek. Ez igaz?

Lewis Hamilton: Az ember, aki 10 évesen megalapozta a karrierjét

Negyedik világbajnoki címe felé robog a brit pilóta.

Nehezen találsz párt? A 37 százalékos szabály a segítségedre lehet!

Ideje újragondolni a randizásról alkotott elképzeléseidet!

Olvasd el ezeket is

Segítünk az első lépésben: 50%-os kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 2685 Ft