Így leszel jobb az edzéstől a szexben

Menj le a terembe, hogy tovább bírd a hálószobában!

Menj le a terembe, hogy tovább bírd a hálószobában!

Ha olimpiai teljesítményre törsz az ágyban, tartsd magad az edzéstervedhez. A The Journal of Sexual Medicine azt állítja, hogy rendszeres tréninggel heti 1400 kalória elégetése jobb erekciót, hosszabb orgazmust és intenzívebb hálószobai élvezetet eredményez. A kutatás olyan korábbi eredményekre támaszkodva jutott erre a következtetésre, amelyek szerint az edzés növeli az idősebb férfiak szexuális teljesítményét. Azt azonban most először sikerült bebizonyítani, hogy a jelenség a fiatalokra is érvényes. A szükséges kalóriamennyiség elégetéséhez tervezz be heti két és fél óra kardio- vagy súlyzóedzés (ezt igényeid szerint oszthatod rövidebb napi adagokra, vagy heti két hosszabb teremlátogatásra). Bármelyik megoldást is választod, hamarosan sziklaszilárd eredménynek örvendhetsz – partnereddel együtt.
A kutatás helyszíne: Emory Egyetem, Georgia
Résztvevők: 78 férfi (18 és 40 év között)
A teszt alapja: az edzési szokások felmérése

Olvasd el ezt is!
22 gyakorlat, ami felpörgeti a metabolizmusod!

Ó, azok a vasárnapi ebédek! Frissen főtt, gyöngyöző húsleves, ropogós rántott hús és krémes krumplipüré…Az biztos, hogy nincs párja!

5 dolog, amit sose fogyassz edzés előtt

Jobban jársz, ha elkerülöd a szénsavas italokat és a csípős ételeket.

Rossz hírünk van: életed legfontosabb döntésétől elhízhatsz

Ha megtaláltad életed párját, már sínen van az életed, igaz?

Magyar ultratriatlonista nyerte a 480 kilométeres futóversenyt a Himalájában

Szőnyi Ferenc diadalmaskodott a brutális Hell Race-en.

A nők el tudnak veled képzelni komoly kapcsolatot, vagy csak egy éjszakára vagy jó? Teszteld le!

Sokan próbálják az egyéjszakás kalandokat felfejleszteni párkapcsolattá.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft