Így leszel jobb az edzéstől a szexben

Menj le a terembe, hogy tovább bírd a hálószobában!

Menj le a terembe, hogy tovább bírd a hálószobában!

Ha olimpiai teljesítményre törsz az ágyban, tartsd magad az edzéstervedhez. A The Journal of Sexual Medicine azt állítja, hogy rendszeres tréninggel heti 1400 kalória elégetése jobb erekciót, hosszabb orgazmust és intenzívebb hálószobai élvezetet eredményez. A kutatás olyan korábbi eredményekre támaszkodva jutott erre a következtetésre, amelyek szerint az edzés növeli az idősebb férfiak szexuális teljesítményét. Azt azonban most először sikerült bebizonyítani, hogy a jelenség a fiatalokra is érvényes. A szükséges kalóriamennyiség elégetéséhez tervezz be heti két és fél óra kardio- vagy súlyzóedzés (ezt igényeid szerint oszthatod rövidebb napi adagokra, vagy heti két hosszabb teremlátogatásra). Bármelyik megoldást is választod, hamarosan sziklaszilárd eredménynek örvendhetsz – partnereddel együtt.
A kutatás helyszíne: Emory Egyetem, Georgia
Résztvevők: 78 férfi (18 és 40 év között)
A teszt alapja: az edzési szokások felmérése

Olvasd el ezt is!
Mi rossz a vérképedben?

A múlt héten leírtam, hogy milyen vizsgálatokat érdemes végezni így az év elején, ha egészségesek akarunk lenni, ill. célunk a testünk átalakítása. A DEXA-val történő testösszetétel mérést ki is veséztük, most jöjjön a másik: a standard vérkép.

A tiéd mennyire gáz? Ezt gondolják a nők az alsógatyádról

Ha még mindig a 3 évvel ezelőtt vásárolt gatyákban parádézol, lehet, hogy érdemes beszerezned 1-2 új darabot.

Conor McGregor nővére elég tutajos - és tangában is szeret pózolgatni

A ketrecharcos nővérének létezéséről talán még nem tudtál, pedig iszonyúan dögös.

A legegyszerűbb edzésterv az izmos karokért

Mindössze két gyakorlat és 5 perc kell ahhoz, hogy kicsit felturbózd a karizmaid.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 2017-re féláron! 6 lapszám most csupán 2685 Ft!

Csak 2685 Ft