4 lépés a többszörös orgazmushoz

Ha már egyet is sikerül elérned, az bőven elég ok az örömre. De miért állnál meg egyél, ha több is összejöhet?

Ha már egyet is sikerül elérned, az bőven elég ok az örömre. De miért állnál meg egyél, ha több is összejöhet?

A nőknek mindössze 1 perc is elég lehet, hogy újra nekifussanak a második körnek. Hogyan érheted el, hogy sikerüljön? megmutatjuk:

1. Keltsd fel a vágyát

Ezt akár a nap elején is elkezdheted 1-2 szexi sms-sel, aztán mire ágyba kerültök, letépi rólad a ruhád. És az előjátékkal se spórolj, minél többször próbáld meg eljuttatni a csúra és hagyd abba, amikor elmenne.

2. Várj egy kicsit

Ha már egyszer elment, kicsit hagyd békén a klitoriszt, mivel orgazmus után szuperérézkeny és kellemetlen lehet, ha egyből belecsapsz a lecsóba. Azért teljesen ne állj le, foglalkozz a melleivel, fenekével és minden erogén zónával. Tartsd végig félig felizgult állapotban.

3. Lendülj akcióba

Orgazmus után a nemi szerveknél még mindig elég sok a vér, így könnyebben eljut másodszor is a csúcsra. Ilyenkor szavakkal is felkeltheted a vágyát. Aztán vissza is térhetsz a lényeghez: simogasd óvatosan a kezeddel vagy a nyelveddel. Fokozatosan növeld a tempót.

4. Új utakon

Nincs azzal semmi baj, ha jól bevált módszereket alkalmazod, de más erogén zónákat is kényeztethetsz. Orgazmus után dopamin szabadul fel az agyban, ennek hatására pedig könnyebben elmegy másodjára is. Itt már tényleg minden azon múlk, hogy ő hol szereti, ha kényeztetik.

Olvasd el ezt is!
Glutamin – Tényleg segít izmot építeni?

A glutamin az egyik leggyakrabban emlegetett aminosav. Amikor elmegyünk egy kiegészítőket áruló boltba, akkor az eladó a fehérje, BCAA és vitamin eladása után ezt is elkezdi nekünk ajánlgatni.

A heteroszexuális nőknek van a legkevesebb orgazmusa

Egy elég lehangoló kutatási eredmény szerint a heteroszexuális nők kevesebb orgazmust élnek át, mint bárki más.

Ételek, amikkel felveheted a harcot a kopaszodás ellen

Egyre több a kihullott hajszál a lefolyóban? Nem vagy egyedül! A kopaszodás okai nagyon változatosak lehetnek, például autoimmun betegség, cukorbetegség, vitaminhiány, stressz és az alváshiány is produkálhat hasonló tüneteket.

Gyilkos edzésterv hasizomra, amihez csak egy padra van szükséged

4 különböző gyakorlatot mutat Jeremy Scott, amivel javíthatsz az erőnléteden és a stabilitásodon is.

Már megint nem emlékszel, hova tetted a kulcsod? Lehet, hogy a cukor tehet róla!

Kutatók egyre több bizonyítékot találnak arra, hogy miért is jobb csökkenteni az elfogyasztott cukor mennyiségét.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft