Ha ez a testrészed túl nagy, nő az esélyed a korai magömlésre

Aggódsz, hogy elég ideig bírod-e az ágyban? A félelmed nem alaptalan, ha az egyik testrészed hóval nagyobb az átlagosnál.

Aggódsz, hogy elég ideig bírod-e az ágyban? A félelmed nem alaptalan, ha az egyik testrészed hóval nagyobb az átlagosnál.

A Journal of Impotence Research című folyóiratban megjelent kutatás szerint a derekad vastagsága összefüggésben van azzal, hogy meddig bírod az ágyban.

A kutatók rájöttek, hogy háromszor nagyobb az esélyük a korai magömlésre azoknak a férfiaknak, akiknek a derekuk körmérete meghaladja a 101 centimétert. Azt is kiderítették a szakértők, hogy közülük sokaknak magas a vérnyomása, vércukra és alacsony a jó, vagyis a HDL koleszterin mennyisége a szervezetükben (ennek köszönhetően pedig magas a vérükben a trigliceridek mennyisége).

A fenti 3 egészségügyi problémával küzdő férfiak pedig sokkal rövidebb ideig bírják az ágyban, ugyanis kevesebb mint 2 perc alatt elmennek, míg a többiek, akiknek nem magas a vérnyomásuk, vércukruk és nem alacsony a HDL koleszterin mennyisége a szervezetükben, 3 perc 43 mp-ig bírták.

Olvasd el ezt is!

Szoros összefüggésben állnak egymással a problémák, ugyanis a magas vércukorszint hatására romlik az idegek állapota, a magas vérnyomás túlstimulálja a szimpatikus idegrendszert, a hasi zsír mennyisége pedig kihat a tesztoszteron szintjére is (a túlsúlyos férfiak szervezetében kevesebb a férfi nemi hormon aránya).

A probléma megoldásáért akár már most is tehetsz, ha megszabadulsz végre az úszógumidtól és jobban odafigyelsz arra, mit eszel!


A problémát már csak azért is érdemes orvosolni, mert ez az egyik leggyakoribb ok, amiért a barátnőd nemet mond az ágyban. Mutatjuk a többit is:

Nézd meg a galériánkat> 5 kép
5 ok, amiért a nők kerülik a szexet
Gondoltad volna, hogy a DNS-lánc 90%-a teljesen felesleges?

Ha lenne célja, már valószínűleg nem élnénk.

Fontos, hogy mit eszel, még fontosabb, hogy mikor

Így időzítsd az étkezéseket, akkor nem lehet baj.

Általános tévhitek a guggolásról, a felhúzásról és a fekvenyomásról

Alapfeladatok, amiket nem érdemes kihagynod az edzéstervedből.

Kicsit híztál csak a diplomaosztó óta? Nagy lehet a baj

A diszkrét dad bod is komoly veszélyeket rejthet.

A tudomány szerint te sem edzel elég keményen

Azt hiszed, a határaidat feszegeted, pedig...

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft