Miért egyél nyers ételt? 2.

Kevesebb ételtől és sokkal jobban eltelítődsz.
Egészséges ételek- nyers zöldségből és gyümölcsből készült ételek, fogyókúrás ételek
Télen az importált gyümölcs, a kamrából kivett alma és a rossz ízű gyökérzöldségek nem mutatnak túl étvágygerjesztően a tányérodon. Nyáron viszont könnyen találsz friss gyümölcsöt és zöldséget mindenhol. "Az erősebb ízű gyümölcsök és zöldségek, például a radicchio saláta, a zöldhagyma, a retek és az arugula növelik a teltségérzetet, trükkösen átverik az agyadat, így pedig kevesebbet eszel, " mondja dr. Alan Hirsch, a chicagói Smell a nd tastes Treatment and Research Foundation igazgatója. A maxinális hatás elérése érdekében használd ezeket a zöldségeket nyersen, mivel a főzés során elveszítik az erőteljes ízüket.
Tedd ezt
Egyél erőteljes ízű zöldségeket és gyümölcsöket. Minél többször eszel belőlük, annál jobban megszokod az ízüket. A borsos ízű arugula salátát, vagy a vízitormát használd nyugodtan a sima jégsaláta helyett, tedd bele a hamburgeredbe például. Keverj meggyet a joghurtba, tegyél néhány vékony szelet céklát a szendvicsedbe, keverj vöröhagymát a babsalátába és a kelkáposztából készíts turmixot.
Ne felejtsd el a lédús gyümölcsöket sem. Hiába édesek és lédúsak, nem kell félned attól, hogy érzed magad jóllakottnak tőlük. Menj el a piacra és vásárolj be bőven a friss zöldségekből és gyümölcsökből.
Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Most 50% kedvezménnyel fizethetsz elő! Tudtad? Előfizetőknek nincs árváltozás, kézbesítési garanciát vállalunk és ingyenesen szállítjuk házhoz a Men's Health-et!

Csak 2685 Ft